مقتدایی :تردد آزاد است نگران نباشید

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان شب گذشته( ۱۳مهرماه)در گفت وگوی زنده تلویزیونی با برنامه پایش شبکه یک صداوسیما تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان را  همچنان آزاد اعلام کرد و گفت:این تصمیم بمنظور پایداری جمعیت ،تحقق امنیت پایدار  و وحدت ملی که وحدت منطقه ای جز لاینفک آن است اتخاذ شده و این تصمیم از وظایف استاندار به عنوان رییس شورای تامین استان است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان هیچ منعی ندارد گفت:جز وظایف حاکمیتی استاندار است که برای پایداری جمعیت با ترکیب ملی همچنین تحقق امنیت پایدار به لحاظ حجم سرمایه گذاری که نظام مقدس جمهوری  اسلامی در استان خوزستان دارد که با امنیت ملی پیوند مستقیم و مستحکم دارد و نیز وحدت ملی به لحاظ ترکیب جمعیتی، قومی و وجود کار گزاران دولت که از نقاط مختلف آمده اند همچنین ایجاد تعلق خاطر برای کسانی که در استان خوزستان زندگی می کنند تصمیماتی را اتخاذکند .

عبدلحسن مقتدایی بیان کرد: اگر کسانی که مخالف تردد این خودروها هستند، از خود من می‌پرسیدند، من آن‌ها را توجیه می‌کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه چندین سال استاندار بوده‌ام و کاملاً با قانون آشنایی دارم  وظایف استاندار دارای دو بخش است.یکی بخش حاکمیتی و دیگری بخش دولتی  در بخش دولتی استانداربه عنوان کارگزار دولت و مجری دستورالعمل‌ها و ضوابط و قوانین و مقرراتی است که از سوی دولت ابلاغ می‌شود .

مقتدایی اظهارداشت: استان خوزستان جنگ‌های متعددی را شاهد بوده است، جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، آمریکا و عراق و جریان‌های تروریستی کنونی داعش همه و همه به نحوی بر این استان تأثیر داشته است. جز وظایف استاندار است که برای پایداری جمعیت با ترکیب ملی که از وظایف استاندار در بخش حاکمیتی است، امنیت پایدار به لحاظ حجم سرمایه گذاری که نظام مقدس جمهوری در استان خوزستان دارد که با امنیت ملی پیوند مستقیم و مستحکم دارد و وحدت ملی به لحاظ ترکیب جمعیتی و قومی و کارگزاران دولت که از جای جای استان آمده‌اند به جز خود این سه مورد باید تعلق خاطری برای کسانی که در استان خوزستان زندگی می‌کنند باشد، تصمیماتی را اتخاذ بکند.

استاندار خوزستان گفت:  در حکم تردد خودروهای پلاک اروند از عنوان استاندار استفاده نکردم و از عنوان رئیس شورای تأمین استان استفاده کردم که جز وظایف حاکمیتی استاندار است.

وی افزود: این که می‌فرمایند تردد در شعاع ۱۲۰ کیلومتر فقط مجاز است، از مرکز استان سه چهار مسیر به منطقه آزاد ختم می‌شود و هیچ کس شرطی نگذاشته که از کدام جاده به سمت مناطق آزاد تردد صورت گیرد ۱۴شهرستان استان ما در مسافت ۱۲۰ کیلومتر با منطقه آزاد هستند و فقط ۷٫۸ شهر است که خارج از این محدود است و اصلاً در این شهرها که به لحاظ راه‌ها وسیله نقلیه خارجی توانایی تردد ندارند، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که آن مواردی مانند امنیت و جمعیت ملی و … را رها کرده‌اند و چسبیده‌اند به این قضیه.

استاندار خوزستان در پایان گفت: تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است و هیچ منع قانونی ندارد.

74 نظرات
  1. بهزاد می گوید

    این آگهى رو کپى و با واتساپ و وایبر براى دوستان و آشنایان ارسال کنید
    لطفا از استاندار حمایت کنید
    https://arvandplak.ir/3912/لطفا-از-استاندار-مقتدایی-حمایت-کنید.html
    و منتشر کنید

  2. نيما می گوید

    اقا اینا باز ممنوع کردن که!
    این مسخره بازیا چیه که هی هرکی میاد یه چیزی میگه
    استاندار میگه ازاد بعد پلیس میگه ممنوع!
    http://www.khouznews.ir/fa/news/72365/تردد-خودروهای-پلاک-اروند-در-استان-خوزستان-از-امروز-ممنوع-شد

    1. بهزاد می گوید

      آقاى نیما یکمى دقت کن و اخبار را کامل دنبال کن و باعث شایعه نشو این خبر همان روز توسط سرهنگ قدرتى کذب اعلام گردید

      1. نيما می گوید

        بله بله
        حق با شماست من عذر میخوام
        لطفا همه deslike رو بزنین که این پست حذف ببشه که باعث گمراهی هم استانی های عزیز نشه

  3. بهزاد می گوید

    عزیزانى که در این سایت فعال هستید دست روى دست نگذارید و قبل از اینکه این شایعات مشکل ساز بشود بیایید یک کمپین ٣ میلیون خوزستانى تشکیل دهیم در حمایت از استاندار و در صورت موافقت مدیران همین سایت فعالیت را در همین سایت شروع کنیم به فعلیت و اطلاع رسانى و یار گزینى تا مسوولین بخیل حساب کار دستشان بیاید

  4. رضا می گوید

    کسی میدونه این خبرگذاری فیدوس از طرف کیا و از کجاس؟ ایناچشونه اینقد حسودی میکنن و میخوان شایعه پراکنی کنن؟ واقعا متاسفم واسشون

  5. ALIREZA می گوید

    اظهارنظر دو مقام ارشد دولت در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند/دولت به رفت و برگشت اندیشید استان توقف دائمی را اجرا کرد

    فیدوس: دو مقام ارشد دولت در گفتگو با خبرگزاری ایسنا بر تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد صرفا در محدوده این مناطق تاکید کردند. این اظهارات که در انتهای گزارش خبرگزاری مذکور درباره قانونی یا غیرقانونی بودن تردد خودروهای پلاک اروندی در سراسر استان خوزستان آمده است، روشن می کند که این دو مقام ارشد دولتی از آنچه به اسم آزاد شدن تردد این خودروها در سراسر استان اتفاق افتاده است رضایت ندارند.

    اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به ایسنا گفت: ” تردد خودرویی که در مناطق آزاد شماره می‌شود در این مناطق آزاد است؛ ولی واردات را برای این آزاد نگذاشتیم که بچه پولدارها خودروی گران وارد کرده و در شهر مانور دهند؛ منظور ما این بوده که اگر سرمایه‌گذاری به مناطق آزاد می‌رود بتواند بدون پرداخت گمرک ماشین خوب وارد کرده و از آن استفاده کند”.

    همچنین مسعود کرباسیان، رییس کل گمرک کشور درباره محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد اروند گفت: “محدوده تردد خودروهای وارداتی این منطقه بر اساس مصوبه هیات دولت است و بیش از آن اجازه تردد را ندارند”

    در همین حال دو نماینده خوزستان در گفتگوهایی جداگانه مدعی شدند که آزاد اعلام شدن تردد خودروها در سطح استان خوزستان با اطلاع شخص اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد صورت گرفته است. شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز به تسنیم گفت: “بحث تردد خودروهای پلاک اروند با هماهنگی آقای ترکان صورت گرفت اما این عدم هماهنگی بین دولت و نماینده عالی دولت در استان خوزستان فقط ذهن مردم را درگیر می‌کند.”

    در همین رابطه اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان نیز به ایسنا گفت:” تصمیم استاندار خوزستان برای صدور مجوز تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا مرکز استان در پی نامه مجمع نمایندگان استان به ترکان در سفر رییس جمهور به خوزستان بوده است”. وی افزود: “بعد از سفر رییس جمهور به استان خوزستان مجمع نمایندگان استان نامه‌ای را خدمت آقای ترکان مشاور ویژه رییس جمهور در مناطق آزاد تقدیم کرد که در آن درخواست شده بود با توجه به شرایط استان و اینکه محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند این اجازه داده شود که این خودروها در محدوده استان با رعایت حریم مربوطه تردد کنند.”

    این دو نماینده البته نگفتند در نامه خود تعبیری که از «واژه» تردد مدنظر داشتند دقیقا چه بوده؛ آیا به معنای رفت و برگشت خودروهای پلاک اروندی از آبادان و خرمشهر به دیگر نقاط استان بوده است و یا تعبیر آنان آنچنان که در عمل در استان انجام شد «توقف دائمی» این خودروها در دیگر شهرها بوده که مفهوم اولیه تردد را بی معنا می کند. با توجه اظهارات ترکان مبنی بر اینکه استفاده از خودروهای خارجی در شهرهای آبادان و خرمشهر امتیازی برای جذب سرمایه گذار به این شهرهاست، به نظر می رسد مقامات استان تعبیر مدنظر خود را به درستی نزد مقامات دولتی آشکار نکرده و آنها را به اشتباه انداخته اند. چنانکه پس از اینکه دولت متوجه شد آزاد شدن تردد خودروهای اروندی در سطح استان محملی برای توقف و استفاده غیرقانونی در شهرهای دیگر استان شده است، با صدور مصوبه ای بر رعایت قانون مناطق آزاد کشور که تردد این خودروها را صرفا در محدوده این مناطق مجاز می داند تاکید کرد تا بهانه دور زدن قانون از آنها سلب شود.

    بدین ترتیب- در صورتی که دولت بر مصوبه اخیر پافشاری کند- امتیازی که خود به عنوان عیدی سال ۹۳ به ساکنان آبادان و خرمشهر داده بود تا بتوانند با خودروهای اروندی به سایر شهرهای استان رفت و آمد کنند با اقدامات قدرت اجرایی و سیاسی استان از دست مردم آبادان و خرمشهر رفته است. تاسف انگیز اینکه مسوولین منطقه آزاد اروند در این زمینه با مقامات استان همکاری کرده و در خیال مقداری پول بیشتر حاصل از عوارض واردات خودرو زمینه آن را فراهم نمودند. نمایندگان آبادان و خرمشهر هم که مثل همیشه حواسشان به جای دیگر بود تا این ضرب المثل شاهدی تازه بیابد که ما از خودی ها هم ضربه خورده ایم.

    1. محمد می گوید

      هم استانیهای عزیز خبرگزاری فیدوس مرتب در حال پخش شایعات و ملتهب کردن وضعیت تردد خودروهای اروند است
      لطفا به شایعاتی که این خبرگزاری پخش میکند توجه نکنید
      ملاک ما گفته های استانداری است که شخص استاندار تردد در کل استان را آزاد اعلام کردن
      آقا تردد در کل استان آزاد است.
      لعنت بر بدخواهان و تنگ نظران استان مظلوممون

      1. ali می گوید

        تعجب میکنم این خبرگزاری که هنوز مجوز رسمی ندارد چرا اینقدر ساز مخالفت میزند. اگر مطالب این سایت را دنبال کرده باشید می بینید که به بهانه حمایت از آبادان و خرمشهر دنبال مقاصد خود است. واقعا متاسفم که همچین سایتی در خوزستان فعالیت میکند. بجای حمایت از استان خودش سنگ خودروسازهای وطنی را به سینه میزند.

      2. ALIREZA می گوید

        من خودم هم خریدم و با این حرفهای فیدوس ته دلم خالی میشه ولی این حرفها رو از خبرگزاری ایسنا گرفته تازه توی متن اصلی نگفته بچه پولدارها گفته بچه ژیگول

    2. فرشاد می گوید

      در ایران هر چیزی رو که میخوان جا بندازن اول شایعشو درست می کنند تا ببینند عکس العمل مردم چیه. خواهشا اینگونه شایعاتو پخش نکنید.
      مگه میشه این همه مردم ماشینه اروندی خریدن حالا بگن ممنوعه؟ در ضمن این آقا که میگه بچه پولدارا ماشین خوب سوار میشن باید بدونن که همه حق دارن ماشین خوب سوار شن.اینقدر جنس بنجل به خرد ما دادند که فکر می کنند حقمون سختی کشیدنه.

  6. کیومرث می گوید

    شنبه ۱۹ مهر
    یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت که تصمیم استاندار خوزستان برای صدور مجوز تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا مرکز استان در پی نامه مجمع نمایندگان استان به ترکان در سفر رییس جمهور به خوزستان بوده است.

    اسماعیل جلیلی اظهار کرد: بعد از سفر رییس جمهور به استان خوزستان مجمع نمایندگان استان نامه‌ای را خدمت آقای ترکان مشاور ویژه رییس جمهور در مناطق آزاد تقدیم کرد که در آن درخواست شده بود با توجه به شرایط استان و اینکه محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند این اجازه داده شود که این خودروها در محدوده استان با رعایت حریم مربوطه تردد کنند.

    وی افزود: پیش از این خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا ۱۲۰ کیلومتر از منطقه آزاد اجازه تردد داشتند که بعد از تقاضای نمایندگان از رییس جمهور و تصمیم استاندار این حریم به ۱۵۰ کیلومتر از مرکز استان افزایش پیدا کرد.

    نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس ادامه داد: درخواست ما برای کاهش محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند به دلیل شرایط اقلیمی استان خوزستان و نامناسب بودن زیرساخت‌ها و ناامن بودن راه‌ها صورت گرفت. ضمن اینکه ظرفیت خودرو افزایش نیافته بلکه محدوده تردد گسترده‌تر شده است.

    جلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسی به تصمیم اتخاذشده در مورد کاهش محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند معترض نیست اما خودروسازانی که بازار مکاره‌شان را در استان خوزستان دچار اختلال می‌بینند در این زمینه به وزیر صنعت فشار می‌آورند.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه این تصمیم از سوی استاندار خوزستان و با پیگیری نمایندگان اتخاذ شده گفت که مسئولین استان به دلیل شرایط منطقه صلاحیت اتخاذ تصمیماتی مبتنی بر وضع منطقه خود را دارند.

    وی اضافه کرد: ما تقاضای دیگری هم داریم آن هم این است که ناوگان عمومی استان شامل خودروهای بین شهری نیز به دلیل شرایط بد آب و هوا با خودروهای وارداتی نوسازی شود.

  7. اروندي خوزستاني می گوید

    به نظر من چون تردد ماشین اروندی بیشتر داخل شهر و مسافرتهای دور هم سالی یکبار اتفاق می افته خریدن ماشینهای با قدرت پایین بهتره حداقل زیر ۲۰۰۰

  8. شهرام می گوید

    چرا دوست دارید نه بشنوید .بابا جان من آزاده.
    اگر نمی خواید بخرید یا پول ندارید دیگه بهانه نیارید.

  9. نيما می گوید

    هم استانی های عزیز
    دوستان عزیز
    بابا ازاده
    اینم استاندار که اومد تو تلویزیون گفت ازاده!
    اینم خبرش
    چرا الکی موضوع رو پیچیده میکنین!؟!؟
    این تموم
    حالا باید بریم سراغ ماشین های موتور بالای ٢۵٠٠ و عوارض

  10. فرزاد می گوید

    چه جورى میشه فهمید اون ٨ شهرى که استاندار گفته جزء منطقه نیستند کدومند

  11. گنجینه می گوید

    اینایی که منفی میدن باید یکی یه
    دوست عزیز لطفا رعایت کنید نظرات بدون فیلتر منتشر میشن هم خودتون هم ما رو زیر سوال نبرید

    1. محمد می گوید

      برادر عزیز:شخصیت هرفرد درگفارش نهفته است. اول آداب صحبت کردنو یادبگیر بعد مطلب بنویس..
      (این دیگه چه سایتیه انگار مدیر نداره یااگرداره خوابش برده که هرکی هرچی دلش میخواد مینویسه)

      1. گنجینه می گوید

        آقای محمد من عصبی شدم از بس استرس بهم وارد شده

        1. محمد می گوید

          قبول دارم .خریدماشین با هزارجورقرض وبدبختی .بعدهم هرروز بهت استرس وتنش وارد بشه واقعا میفهمم چون خودم هم همینطور شدم.اما مشخصه که ذاتا آدم بامرام ومادبی هستی

          1. گنجینه می گوید

            نوکرم داداش. معذرت میخوام از داداشای گلم

      2. گنجینه می گوید

        نوکرم داداش.از داداشای گلم معذرت میخوام

  12. امیر می گوید

    آغا یکی منو روشن کنه سلف نمیخورم … من که بهبهان پلاک اروند دارم در طول هفته شنبه یکشنبه و … میتونم برم اهواز و برگردم یا بمونم ؟ عوارض چجوریه ؟؟؟؟ باید عوارض داد ؟ یا فقط همون مرخصی ۴۵ روزه ( روزی ۲ تومن ) ؟

    1. نيما می گوید

      امیر جان
      هم شهری عزیز هیچ مشکلی نیست
      ولی اینجور که بوش میاد همه به جز ابادان و خرمشهر باید عوارض بدن
      واسه رفت و امد تو استان هم مشکلی نداری
      ما الان اهوازیم هر وقت خواستیم اومدیم بهبهان مشکلی هم نبوده
      مرخصی هم ٣٠روزه واسه خارج از استان

    2. محمد می گوید

      هر جای استان خواستی برو.من این هفته از اهواز رفتم بهبهان چند روز هم موندم حالا هم برگشتم هیچ مشکلی هم نبود.
      روزی ۲۰۰۰ رو هم فعلا از کسی نگرفتن اما ظاهرا باید پی پرداختشو به تنت بمالی.با فرض اینکه سالیانه ۷۲۰ تومن عوارض خروج از منطقه و ۵۰۰ تومن هم همون عوارض قبلی منطقه آزاد و بیمه شخص ثالث باید بدی که فکر کنم جمعا سالیانه ۲ میلیون می شه ببین اگه واست می صرفه ماشین اروند بخر وگرنه با همون لگن های ملی سر کن.البته با توجه به اینکه نصف قیمت می خری می صرفه اما اینکه تا دیدن مردم می خوان بخرن این عوارض ها رو گذاشتن واقعا بی صفتی و نامردی کردن.خدا تقاصشو ازشون بگیره انشا الله

      1. امیر می گوید

        ممنون محمد و نیما جان

        فعلا دست کشیدم از خرید تا ببینم شرایط چی میشه … یه اطلاعیه درست هنوز ندادن

        1. محمد می گوید

          به استرسش نمی ارزه.من هم ازخرید منصرف شدم

  13. محمد نیسی می گوید

    با سلام
    زنده باد آقای مقتدایی
    من هم اولین پولی که گیرم میاد یه ماشین اروندی میخرم چرا باید ماشینهای غیر استاندارد بخریم اون هم چند برابر قیمتهای واقعی
    زنده باد خوزستان

  14. گنجینه می گوید

    آقایون حواستون به میزان عوارض باشه پشت هم بمونیم

  15. عسل می گوید

    سلام
    تقصیر ما خوزستانی هاست که نمیخوایم حقمون رو بگیریم
    این همه بدبختی کشیدیم شهید دادیم
    آینده مون رو دادیم
    چرا از حداقل امکانات مارو میخوان محروم کنن
    همه باید پشت هم باشیم حمایت کنیم حالا که کسی پیدا شده داره از حقمون دفاع میکنه

  16. محمد توکلی می گوید

    نمیدونم یه عده خوزستانی که دارن اینجا از منافعش بهرمند میشن چرا ساز مخالف میزنن .. حتما منافعشون به خطر افتاده ولی منن حمایت خودمو اعلام میکنم و اصلا راضی نمیشم تا وقتی استان خودم محروم هست .گردش پولم به خارج از این استان بره .. چرا ما نتونیم پس دمت گرم استاندار.. حمایتت میکنیم .یا علی

  17. شهرام می گوید

    از استاندارمحترم یک قدم از ما صد قدم. با افزایش ماشین های اروندی در سطح استان قدم بعدی را ما برداشته ایم

  18. خامنه می گوید

    درود بر جناب مقتدایی

    خوزستان یعنی پاسداری از تمامی حقوق
    ایران را دوست میداریم
    ولی خوزستان ایران را زنده نگه داشت عراق به طهران وتبریز چسبیده نبود….
    خون دادیم وحقمان بهتر از اینهاستتتتت
    یا علی

  19. محمد می گوید

    آزاده آقا آزاااااااااااااااااااااد
    استاندار داره فارسی می گه
    به چه زبونی بگه دیگه بنده خدا!!!

    1. رئیسی می گوید

      آقا جان آزاده آزاده چیه. تخمی تخمی عوارض رو بردن بالا بی شرف ها اگه اینجور باشه الاغ بخریم بهتره.. باید عوارض رو همون سالی ۵۰ هزارتومن بزارن وگرنه هرچی دیدن از چشم خودشون میبینن.

  20. سعید می گوید

    سلام
    ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰تکلیفش چی شد؟خبر جدیدی هست ؟

    1. نيما می گوید

      ممنوعه

  21. سعید می گوید

    بابا کجای صدای ابادان زده اون لینک قدیمیه

  22. علی می گوید

    سلام
    آخرش نفهمیدیم تردد در تمام استان از جمله اندیمشک دزفول هم آزاده یا فقط شعاع ۱۲۰ کیلومتری آبادان خرمشهر؟اگر کسی خبری داره لطفا اطلاع بده
    الان از سایت صدای آبادان خبر رسیده که شعاع ۱۲۰ کیلومتری با نقشه هم نشون داده شده که قط تا اهواز تحت شعاعه

    1. نويد می گوید

      آقا صدای آبادان کیه ؟
      انگار شماها خودآزاری دارید ها
      استاندار خوزستان خیلی واضح و صریح گفته تردد در کل استان خوزستان آزاده بعد شما و امثال شما هی بیاین شایعه الکی پخش کنید .
      آقا تردد در کل استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان آزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااده

    2. علی می گوید

      دوست من سایت صدای آبادان از اون سایتای پدر سوختست که تمام این فتنه ها زیر سر اونه که به نظرم هر چه سریعتر بایستی مسدود شه.

    3. سید می گوید

      بقرآن به پیر به پیغمبر قسم :

      تردد در کل خوزستــــان با پلاک اروند “آزاد” می باشد.

  23. محمد می گوید

    استاندار محدوده تردد رو مرکز به مرکز فرض نکردن.انتهای محدوده استحفاظی آبادان و خرمشر تا ابتدای محدوده استحفاظی سایر شهرها همین حدود ۱۲۰ کیلومتر می شه جز چند شهر شمالی استان که اون از اختیارات استاندار و رئیس شورای تامین استان استفاده کردن و مجاز کردن. پس ربطی به دیگران نداره یه موضوع داخل استانیه

  24. صادق انزو می گوید

    من نمیدونم برای تبریز و ارس همین طور حرف میزنن یا ما چون با همه چی ساختیم ولب باز نمیکنیم. گزطنه خوبی برای خود نمایی شده
    نخیر اقا ماپشتهم هستیم نهفقط برای این تعداد ماشین بلکه برای محترم بودنمون

  25. خوزستان می گوید

    درود بر مقتدایی عزیز و خدمتگذار….

  26. علی می گوید

    با عرض سلام و احترام….
    آقایونی ک میگید با ۴ تا خودروی اروندی فقر و مشکلات مردم حل نمیشه…خودرو های پلاک اروند بهونه ای برای جذب سرمایه داران و جاذبه های گردشگری استان خوزستان است….طبیعتا وقتی توی استان سرمایه گذاری بیشتری بشه اشتغالم بیشتر میشه و اینطوری برای عده ی زیادی بیکار , کار ایجاد میشه…در ضمن الان قشر متوسط جامعه اگه بخواد۰ ۴ میلیون پول بده باید ی پارس پلاک ملی با کیفیت آشغال بخره ک بعد چند ماه تمام بدنش ب صدا می افته اینو گفتم چون خودمون ۳ ماه پیش ی پارس صفر خردیم و اینقدر مزخرف بود ک بعد دو ماه با ۶ میلیون ضرر فروختیمش خوب الان آدم با همون پول می تونه ی ماشین اروندی بخره ک مطمعن تا ۵ سال هیچ خرجی رو دستش نمی ذاره ….شمایی ک بقیه می گید تنگ نظر قبلش یکم تحقیق کنید بعد بیاید نظر بذارید…مردم خوزستان باید پشت هم باشن اینکه الان پشت هم وایسادن و استان دارشون حمایت می کنن روزنه ایه برای بدست اوردن امکانت رفاهیه بیشتر و توجه بیشتر مسولین ب این استان….
    ما مردم خوزستان تا حد توانمون پشت استان عزیز خوزستان آقای مقتدایی هستیم

  27. سهیل می گوید

    نمیدانم این چند سایت مخالف تردد خودروهای اروندی چگونه اداره میشوند و از عدم تردد این خودروها چه نصیب شان خواهدشد. اگر بگویم که دارند ازحقی که مال منطقه خودشان است محافظت میکنند و کار درستی میکنند پس تمامی مناطق این استان و حتی کشور که دارای مواهب صنعتی (اشتغال زایی) و اقصادیی، تفریحی و گردشگری و… میباشند هم این حق را دارند که آن را برای خودشان نگه دارند پس لطفا اگر این سایتها نماینده واقعی افکار عومی این دو شهر میباشند یک نظر سنجی قرار دهند و اگر مردم این دو شهر رای به ماندن این امتیاز فقط به خودشان دادند ما هم به فکر خودمان باشیم و مقابله ب مثل انجام دهیم چون بنا بر عقیده آنها مزیتهای هرشهر فقط مخصوص همان شهر میباشد.اگر هم نماینده اکثریت مردم این دو شهر نیستند پس حق گفتن مطلبی بر خلاف نظر مردم این در شهر ندارند و بروند سهم این سخنان سخیف و تفرقه اندازانه را از دو کمپانی … بگیرند و زندگی کنند و خوش حال باشند که پولی که گرفته اند حلال حلال است

  28. مهزيار می گوید

    دروووووووووووووووود بر مقتدایی

  29. ابراهیم می گوید

    با سلام
    از آقای مقتدایی استاندار محترم خوزستان بخاطر شجاعتشون و دفاع از حقوق مردم خوب و قدرشناس استان خوزستان متشکریم. ان شاا… در تمانی مراحل موفق باشند و بتوانند همینطور در همه مسایل از حقوق این استان جانانه و دلسوزانه دفاع کنند.

  30. احسان متخصص می گوید

    سلام دوستان عزیز،موضوع ۲۵۰۰سی سی به بالا چی شد، اطلاع جدیدی کسی دارد.

    1. یه‌‌دلسوز ملت می گوید

      تاجایی ک من میدونم تا۱۵مهرمیتونیدماشین های بالای۲۵۰۰سی سی‌روترخیص کرد و بعدازاون دیگه نمیشه

  31. بهروز می گوید

    سلام
    درود بر استاندار فداکار وغیور ودلسوز این مرزوبوم به کوری چشم تمام بدخواهان

    وکارشکنان نظام

  32. kian می گوید

    چرا توی سایت گمرک گفته باید ساکن آبادان و خرمشهر بود ؟ یعنی ما که اهوازیم قانونن نباید پلاک اروند بخریم ؟!

    1. سید می گوید

      طبق گفته ی استاندار مهربانمان هیچ ممنوعیتی نداره که ماشین های پلاک اروند در سرتا سر استان خوزستان تردد کنند

  33. rohola می گوید

    مشت محکمی بر دهان مخالفان

  34. فرشاد می گوید

    احسنت.سنش بالاست دلم نمیاد چیز بدی بهش بگم ولی آقای استاندار دمت گرم خوب جوابشو دادی.

  35. سید می گوید

    سلام درود به استاندار محبوب مردم خوزستان و تشکر از زحمات ایشان تبریک به همه یه هم استانی های عزیزم به امید اینکه ماشین لوکس با قیمت مناسب سوار شید چهره استانمون تغییر کنه و قشنگ بشه به امید ابادانی و خرمی بیشتر خوزستان عزیزمان .

    1. ali می گوید

      سید جان ! با چارتا ماشین لوکس چهره استان قشنگ میشه؟ فقر و بدبختی اکثریت مردم را کجای این قشنگی پنهان کنیم؟ چند درصد مردم توانایی خرید این خودروها را دارند؟ کمی هم به فکر اطرافیانمان باشیم … بخدا خیلی ها به نان شب محتاجند و دغدغه آنها سیر کردن شکم زن و بچه است نه خرید خودرو .

      1. شمس می گوید

        مشکل ما در استان نظر تنگی مردم هست . حالا ماشینهای خارجی تو شهر های ما نباشه مشکل کسانی که نیازمند هستند حل میشه ؟ !!! اینقدر نظر تنگ نباشید در عوض اینکه هوادار و پشت همدیگه باشیم و از حقمون دفاع کنیم فقط به فکر منافع خود نباشیم هر زمان متحد شدیم تمام مشکل های ما حل میشه .

      2. مهرسام می گوید

        سلام آقای علی در جوابتون باید بگم این وظیفیه دولت هست که به دغدغیه مردم رسیدگی کنه نه امسال ما که ما هم جزیی از همین مردمیم دولتی که دوست داره مردمو توی فقر نگه داره فکر نکنم براش اهمیتی داشته باشه که چندنفری گشنه بخوابه اما بدون این سیاسته که به هر ملتی میخوای حکومت کنی باید گشنه نگهش داری که دوستان اینکارو خوب بلدن….

  36. رضا می گوید

    با سلام و احترام
    لطفآ از خودروها بیشتر بگید.

  37. علیرضا می گوید

    کوچک ترین کاری که واسه خوزستانی ها میشد انجام داد اما بازم دمش گرم …

  38. حسین می گوید

    البته تا جایی که یادم میاد جناب مقتدایی حکم آزادی تردد رو بعنوان استاندار پخش کرده بودن. حتی متن ابلاغیه رو تو همین سایت قرار دادین, که نوشته استاندار خوزستان
    feydus.ir/Pages/News-11194.aspx

  39. Rahman می گوید

    آقای مقتدایی مردی بخداااا…

  40. علی می گوید

    این قسمت آخر حرفاش رو متوجه نشدم. یعنی چی همه شهرها فاصله شون تا منطقه آزاد ۱۲۰ کیلومتره؟ یعنی اندیمشک و دزفولم ۱۲۰ کیلومتره؟
    یا اینکه تو این شهرها تردد مجاز نیست؟

    1. آرمین می گوید

      نخیر ،منظورش سخن وزیر بود که گفته بود تردد تا مرکز استان آزاده وفاصله اکثر شهرها مس دزفول اندیمشک تا اهواز. حدود ۱۲۰ کیلومتره

    2. یه‌‌دلسوز ملت می گوید

      تاجایی که من میدونم و میبینم ازاده همین الان ده هاماشین درحال تردددرسطح اندیمشک ودزفول هستند
      باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.