تصاویری جاسوسی از شورلت Camaro 2016

تصاویری که هم اکنون مشاهده می‌کنید، تصاویر جاسوسی از ششمین نسل شورلت کامارو می‌باشند. در نگاه اول ممکن است به نظر آید که این نسل نیز با نسل‌های پیشین تفاوت چشمگیری ندارد اما اگر دقیق‌تر بخواهیم به این موضوع بپردازیم، تغییرات صورت گرفته را بهتر تشخیص می‌دهیم. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ و به عنوان مدل ۲۰۱۶ وارد بازار خودروها خواهد شد و پلتفرم بدنه آن، پلتفرم آلفای جنرال موتورز است که این پلتفرم بدنه را در کادیلاک CTS و ATS نیز شاهد بودیم.کامارو 2016 7 - تصاویری جاسوسی از شورلت Camaro 2016

شایان ذکر است که ATS و CTS دارای بدنه مقاوم و سبکی هستند و با توجه به اینکه کاماروی جدید نیز از این پلتفرم بهره می‌برد، باید منتظر بدنه ای سبک‌تر نسبت به نسل پنجم آن که خودرویی نسبتاً سنگین وزن بود، باشیم و این کاهش وزن، تأثیر بسزایی در بهبود هندلینگ، شتاب و مصرف سوخت این نسل خواهد داشت.‌ این کاماروی سبک‌وزن به همراه پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد و با این پیشرانه به رقابت با انجین اکوبوست جدید فورد موستانگ می‌پردازد. باید این نکته را در نظر داشت که موستانگ اکوبوست وزنی در حدود ۱۶۰۲ کیلوگرم دارد و ATS سدان ۹۱ کیلوگرم سبک‌تر از این موستانگ است بنابراین کاماروی ۲۰۱۶ به همراه پلتفرم آلفا، مقتدرتر از همیشه به رقابت با رقیب سنتی خود می‌پردازد.

کامارو 2016 6 - تصاویری جاسوسی از شورلت Camaro 2016

همان‌طور که ذکر کردیم، این کامارو از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد که احتمالاً از کادیلاک CTS و ATS به عاریت گرفته شده است و قادر به تولید قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر می‌باشد. البته موتورهای V6 و V8 نیز هم چنان برای این خودرو در دسترس خواهند بود. با توجه به اگزوز چهارتایی این خودرو که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کامارو احتمالاً دارای موتور V8 می‌باشد. بنا بر اخباری که منتشر شده است، کاماروی SS این نسل از موتور V8 LS3 بلوک کوچک ساخت جنرال موتورز استفاده می‌کند.

در مجموع این نسل از کامارو با موتورهای V6 و V8 و موتور چهار سیلندر جدید همراه است و ما باید منتظر نسخه‌های جدید دیگر باشیم که جایگزین Z28، ZL1 و ۱LE خواهند شد. از کاماروی نسل جدید برای بار نخست در ماه ژانویه ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی دیترویت و یا در ماه آوریل ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی می‌شود. تولید کاماروی ۲۰۱۶ در کمپانی LGA جنرال موتورز مخفف Lansing Grand River Assembly و در ایالت میشیگان صورت خواهد گرفت و کادیلاک ATS و CTS نیز در این کمپانی تولید می شوند (کامارو فعلی در کانادا ساخته می شود). همان طور که کاماروی کوپه ساخته شده است، انتظار می‌رود نسخه کانورتیبل این خودرو نیز عرضه شود.

 

منبع : پدال

3 نظرات
  1. Amir_[A]ssasin می گوید

    شورلت کامرو حر کاریش بکنی هنوز قشنگه 😀

  2. ابی می گوید

    سلام دوستان.به امید روزی که خوزستان فقط ماشینای پلاک اورندی ببینید و همه سوار بشن

  3. مهران می گوید

    اه اه اه بابا اینا که دارن قیافه ماشینارو خراب میکنن بخدا اول فورد موستانگ حالا شولت کامارو بابا همون قیافه قدیمیشون خیلی خفن تربود این چه کاریه اخه؟؟؟؟…..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.