آینه مانیتور دار خودرو چیست ؟

با سلام به همه دوستان و علاقه مندان خودرو.تا به حال حتما با اسم های مختلف از آپشن های خودرو بر خورد داشته اید.یکی از این آپشن ها که در بازار البته با قیمت های متفاوت بفروش میرسد همانطور که از عنوان مطلب پیداست آینه مانیتور دار است.که البته این آینه ها در خودرو های جدید و پیشرفته ای که به صورت فابریک دارای مانیتور هستند کاربردی ندارد.پس بحث ما بیشتر خودرو هایی می باشد که دارای سیستم مانیتورینگ نیستند.اگرچه برای دسته قبل هم قابل نصب می باشند.

آینه مانیتور دار دارای مانیتور در وسط خود به صورت مخفیست که جهت مشاهده تصاویر دوربین پارک. زمانی که دوربین پارک خریداری شده را که در سایت های و شرکت های مختلف فروش  دوربین به صورت های متفاوت  برای خرید موجود است را خریده  و روی خودرو نصب و خروجی دوربین را  به این آینه متصل کردید و بر روی آینه فابریک خودرو ی خود به وسیله کلیپس های پشت آینه مانیتور دار نصب کردید در حالت عادی بصورت یک آینه معمولی بوده و هنگام تعویض دنده به دنده عقب در وسط آینه نمایشگر ظاهر می شود و تصاویر دوربین را به نمایش در خواهد آورد.

timatrix 160519 3140231 - آینه مانیتور دار خودرو چیست ؟

عموما این آینه ها قابل نصب به تمام دوربین ها، کیفیت متفاوت  تصویر، اندازه این آینه ها به طور معمول تصویر ۴.۳ اینچی در آینه هستند نصب آسان، بدون نیاز به باز کردن آینه فابریک از پایه می باشد

ea6c55f83832925cab406656deb5b7f8 - آینه مانیتور دار خودرو چیست ؟

نمایشگر با کیفیت LED و ال سی دی می باشند و بسته به مارک و مدل خریداری شده می توانند در هنگام پارک به شما یاری دهند.قبل از هر چیز اروندپلاک باید به شما چند نکته را در خصوص این آینه ها یاد آور شود .اولین نکته که باید حتما دقت کنید کیفیت آینه در روز است چرا که حجم زیادی از نور وارد کابین خودرو شده و اینجاست که خواهید دید یک آینه مانیتور دار. خوب با کیفیت همچنان قابل مشاهده است.چرا که اگر مارک خوبی انتخاب نشود در نور روز دید خوبی به شما نمی دهد و عملا بی کاربرد می شود.پس به دنبال مدلهایی مثل مدل. فتوکرومیک بگردید.

آینه مانیتور دار برای مواقع بارندگی که شیشه ها بخار میکند عالی هستند و اینجاست کا کارایی خود را نشان می دهند.

69a03 - آینه مانیتور دار خودرو چیست ؟

در برخی از آینه های مانیتور دارای سیستم بلوتوس جهت اتصال به تلفن همراه و حافظه های جانبی  با  قابلیت پخش برخی فایل ها با فرمت های WMA/MP3/MP4/DIVX/MP4/MOV/AVI/3GP هستیم البته می توان با وصل نمودن تبدیل یک خروجی از پخش تصویری خود از آن به عنوان نمایشگر پخش هم استفاده کرد که البته به دلیل ابعاد کمتر کمی از جذابیت این مسئله می کاهد.

این مطلب توسط ابوالفضل نوری نویسنده وب سایت اروند پلاک نوشته شده و استفاده از این مطلب را با عنوان ذکر منبع مجاز می داند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.