کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان توسط آرین موتور

طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI  ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ،در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در میان تمامی شرکت های وارد کننده و همچنین تولید کننده خودرو را بدست آورد .
در گزارش سه ماه دوم سال ۱۳۹۴ رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش درشرکت های آرین موتور، آسان موتور ، اطلس خودرو ، نگین خودرو ، مدیا موتور ، آلفا موتور ، پرشیا خودرو ، مدیران خودرو ، کرمان موتور ، راین ، بهمن ، ایران خودرو ، سایپا و  پارس خودرو بررسی شده است .
کسب رتبه رضایت مندی مشتریان توسط آرین موتور - کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان توسط آرین موتور
طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شاخص رضایتمندی کل، آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ، رتبه اول را بدست آورده است . در رتبه دوم مدیران خودرو  و در رتبه سوم آسان موتور  قرار گرفته است .
همچنین طبق گزارش شرکت بازرسی واستاندارد ایران ISQI ، آرین موتور در سه ماهه  دوم سال جاری موفق شده است رتبه دوم رضایتمندی در حوزه خدمات پس از فروش را نیز کسب کند . در شاخص ادراکی بعد از ستاره ایران ، آرین موتور در رتبه دوم  قرار گرفته است و اطلس خودرو جایگاه سوم به خود اختصاص داده است و در شاخص عملکردی نیز ستاره ایران در رتبه اول ،
آرین موتور در جایگاه دوم و مرتب خودرو در رتبه سوم قرار گرفته است . در شاخص مجموع نیز بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم ایستاده است .
بدین ترتیب با در نظر گرفتن رتبه اول در حوزه فروش و تحویل خودرو و رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش ، آرین موتور موفق شده است در سه ماهه دوم سال ۹۴ بهترین عملکرد را در میان کلیه شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو کسب نمایید .
به  گفته  کامران طالبی فرد ،سرپرست  بازاریابی آرین موتور ، گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر اساس عملکرد شرکت ها و نظر سنجی از خریداران خودروها  طبق روش های آماری روز دنیا  تدوین  می شود
1 نظر
  1. محمد می گوید

    سلام لندروور اووک میتونه مرخصی بگیره؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.