پورشه Macan دیزلی تا سال آینده در امریکا عرضه خواهد شد

Porsche Macan Diesel - پورشه Macan دیزلی تا سال آینده در امریکا عرضه خواهد شد

پورشه Macan دیزل سال دیگه در ایالات متحده امریکا

طبق گفته سازنده ، پورشه Macan S دیزل کمتر از یک سال دیگر در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد . پورشه Macan s با موتور توربو دیزل ۳ لیتری و توان ۲۴۵ اسب بخار و با قیمتی زیر ۶۰.۰۰۰ دلار خواهد بود .

آقای آندره استوزن (Andre Oosthuizen) معاون بخش فروش پورشه در آمریکای جنوبی “ما در حال توسعه و طراحی این خودرو هستیم ” و پورشه Macan S را با موتور V6 و توان ۲۴۵ اسب بخار تایید کرد .

انتظار می رود که این خودرو زیر ۶۰.۰۰۰ دلار قیمت داشته باشید  ، به گقته آقای Oosthuizen قیمت پایه پورشه Macan S  از ۵۰.۸۹۵ و قیمت پایه پورشه Macan توربو  S از ۷۳.۲۹۵ دلار شروع خواهد شد .

این خودرو با موتور ۳ لیتری V6 دیزلی برای فروش در بازار اروپا و سایر مناطق است و ممکن است در Cars Show لس انجلس در سال ۲۰۱۵ رونمایی شود و در اواخر سال ۲۰۱۵ یا اوایل سال ۲۰۱۶ برای فروش عرضه شود.

1 نظر
  1. حسن یوسفی می گوید

    با سلام
    ضمن تشکر از اینکه اطلاعات قرارداده شده در سایت برای آگاهی عموم و طرفداران پورشه بسیار عالی می باشد بنده نیز خیلی دوست داشتم یکی از این خودرو زیبا را داشته باشم که متأسفانه بعلت کسری مالی قادر به خرید آن نمی باشم ولی با عنایت به اینکه بنده از جانبازان ۲۵% جنگ تحمیلی می باشم محبت فرموده راهنمائی فرمائید از چه طریقی می توانم از تخفیفات ویژه جهت خرید یا وارد نمودن ماشین استفاده نمایم
    بزرگواری می فرمائید
    التماس دعا – یوسفی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.