معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

مک لارن P1™ GTR  تجربه یک رانندگی بی نظیر در جاده و در خارج از جاده است که با دسترسی به فن آوری و تخصص های خاص در مرکز تکنولوژی مک لارن  برای افراد معروف تولید میشود .

McLaren P1 GTR 5 - معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

تصاویر اولیه از فضای داخلی خودروی مک لارن P1 GTR نشان از تمرکز بالا در طراحی فوق العاده برای ارتباط هر چه بیشتر راننده با خودرو  و همچنین صرفه جویی در وزن خودرو می دهد

McLaren P1 GTR 3 - معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

شاسی بسیار سبک خودرو از فیبر کربن MonoCage تهیه شده است و وزن آن فقط ۹۰ کیلوگرم که شامل زیر ساخت های زیرین و فوقانی و از جمله سقف خودرو ، دریچه ورودی هوا در سقف خودرو، باطری ، سیستم تهویه و تامین کننده برق است .

McLaren P1 GTR 2 - معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

فرمان این خودرو با به تازگی توسعه یافته و به نحوی طراحی که شده که کنترل تمامی امکانات به راحتی در دسترس راننده باشد. طراحی فرمان مک لارن GTR  از مدل فرمان قهرمان مسابقات فرمول ۱،  MP4-23 در سال ۲۰۰۸ ارث برده است.

McLaren P1 GTR 1 - معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

جمعی از مهندسین طراحی و توسعه دهنده و تکنسین های اختصاصی توسعه دهنده این خودرو به تازگی ازمایشی از مک لارن GTR در گرمای شدید در پیست بین المللی بحرین را با موفقیت پشت سر گذاشتند و نتایج بدست امده فراتر از انتظارات بوده است

McLaren P1 GTR 4 - معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

مک لارن P1 GTR از یک موتور هشت سیلندر V شکل ۳.۸ لیتری مجهز به توربو شارژر دوقلو، توان ۹۸۶ اسب بخار و از یک موتور الکتریکی ۸۳ اسب بخار نیرو بیرون می‌کشد. این ابرخودروی هیبریدی ۳.۱۸ میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

1 نظر
  1. کامبیز می گوید

    این ماشین عشق منه // وای که دیگه هیبریدی هم باشه .. آخر یکی ازینا رو می خرم ؛ حتی اگه قیمتش بالای ۲میلیارد باشه…( البته مدل غیر هیبریدی ـش رو میخوام )

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.