آپشن راهنما داخل آینه چیست ؟!

خیلی از دوستان خودرو باز در اکثر مواقع از یک نواختی خودرو خود خسته می شوند و به ایجاد تغیرات در خودرو مثل تعویض نور خودرو رینگ خودرو و حتی روشنایی داخلی تا روکش صندلی و خیلی از موارد دیگر روی می آورند.یک از این موارد که جدید نیست البته در بازار که  به خودرو زیبایی می بخشد همین تعویض آینه با آینه های از نوع راهنما دار هستند.البته نه از نوع راهنما از بیرون بلکه راهنما توسط چراغ هایی از نوع ال ای دی در داخل و پشت آینه قرار دارد که باعث زیبایی خودرو شما می شود.

راهنما داخل آینه 4 e1452439471669 - آپشن راهنما داخل آینه چیست ؟!

در بعضی خودرو ها این راهنما در پشت خودروست ولی در مدل هایی هم از خودرو ها در بازار به صورت فابریکی مجهز به چراغهای راهنما در آینه های جانبی خود هستند. این محل بهتری برای چراغ راهنما است زیرا اگر یک خودرو در نقطه کور دید شما قرار گرفته باشد، راننده آن احتمالا قادر به دیدن پشت ماشین شما نخواهد بود. این آینه ها دارای چراغ های LED هستند، که معمولا به شکل یک پیکان که سمت گردش را نشان می‌دهد می‌باشند.  LED ها پشت شیشه آینه قرار می‌گیرند به همین خاطر از داخل ماشین، راننده یک پیکان روشن بانور خفیف می‌بیند، اما بیرون از ماشین، دیگر رانندگان پیکانی با نور درخشان خواهند دیدقیمت این آینه های در بازار چیزی نزدیک به ۴۰ تا ۸۰ هزار توامن است که می توانید در یافت کنید.

راهنما داخل آینه 3 - آپشن راهنما داخل آینه چیست ؟!

البته اینو هم می تونم بگم هستند تعدادی از دوستان که این کار رو به صورت دستی هم انجام داده اند به صورتی که با محو کردن جیوه پشت آینه و نصب ال ای دی و سیم کشی و گرفتن برق از راهنمای گلگیر  خود را از نیاز به خرید این گونه محصولات بی نیاز کرده اند.البته این نیاز مند تخصص در زمینه مورد نظر می باشد.

 

آموزش نصب آینه راهنما دار از داخل آینه 

راهنما داخل آینه 1 - آپشن راهنما داخل آینه چیست ؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.