قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد – دی 94

گروه خودروسازی سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند. با عرضه و تولید انبوه ساینا ، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان به بار خواهد نشست و سیاست های توسعه ی محصول همچنان به صورت جدی دنبال خواهد شد.

قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد دی 94 - قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد - دی 94
خودروی جدید ساینا از ویژگی هایی برخوردار است که خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد. ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) و دارای ۲ ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل کولس) و … را داراست. ساینا خودرویی است که جوابگوی خانواده های ایرانی در مسافرت های بین شهری و شهری است.

ساینا - قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد - دی 94

از مشخصات فنی ساینا می توان به گیربکس دستی ۵ سرعته، موتور از نوع M15، تعداد ۴ سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو ۴، حداکثر قدرت ۸۰ اسب بخار در۵۳۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد.مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

شرایط فروش محصول جدید شرکت سایپا ساینا با قیمت قطعی و تخفیف ویژه از روز دو شنبه مورخ ۲۱ دی ماه ۹۴ ساعت ۱۴ بعداز ظهر به شرح ذیل فعال خواهد گردید .

قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا :

قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا - قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد - دی 94

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند .

1 نظر
  1. منصورنیسی می گوید

    آخرین شرایط خودروی ساینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.