هوندا ریج لاین مدل 2016 – نمایشگاه دیترویت

هوندا ریج‌لاین بر پایه‌ی مدل پایلوت طراحی و ساخته شده است. با این که پیش‌تر اخباری مبنی بر ارائه‌‌ی این خودرو در نمایشگاه دیترویت منتشر شده بود، اما در خصوص قابلیت‌های ویژه‌‌ی ریج‌لاین برای رقابت با محصولات قدرتمند آمریکایی حاضر در این رده، اطلاعات زیادی در دسترس نبود. اکنون پس از معرفی رسمی نسل دوم ریج‌لاین، می‌توان تلاش زیاد هوندا را جهت کسب سهمی از بازار پرفروش وانت‌ها در ایالات متحده، تماشا کرد.

هوندا ریج لاین 2016 2 - هوندا ریج لاین مدل 2016 - نمایشگاه دیترویت

ریج‌لاین در بخش قوای حرکتی از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر بهره می‌برد که توانایی تولید ۲۸۰ اسب بخار قدرت و نیروی تورک آن ۲۶۲ پوند بر فوت است. جعبه‌ دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. طبق ادعای هوندا، ریج‌لاین بهترین شتاب و مصرف سوخت را در میان خودرو‌های هم‌رده‌ی خود دارد.

هوندا ریج لاین 2016 3 - هوندا ریج لاین مدل 2016 - نمایشگاه دیترویت

برخلاف سایر وانت‌های سایز متوسط، محور جلوی ریج‌لاین محرک خواهد بود. در صورت سفارش نمونه‌ی چهارچرخ محرک، می‌‌توانید از سیستم هوشمند تقسیم نیروی هوندا با نام i-VTM4 بهره ببرید. بخش بار در نسل جدید ریج‌لاین ۱۳.۷ سانتیمتر در عرض و ۱۰ سانتی‌متر در طول افزایش داشته‌اند. هوندا در خصوص عرض ۱۲۲ سانتی‌متری قسمت بار این خودرو اعلام کرد که امکان حمل الوار و تخته‌های چوب به راحتی ممکن خواهد بود.در بخش کابین نیز با محیطی مشابه پایلوت روبرو هستیم. استارت به وسیله‌ی دکمه‌‌ و نمایشگر لمسی ۸ اینچی با پشتیبانی از اپل کار از مشخصات مهم کابین ریج‌‌لاین است. با اینکه ریج‌لاین را نمی‌توان بهترین خودروی این رده دانست، اما به واسطه‌ی قابلیت‌‌های متعدد می‌تواند رقابت خوبی با سلاطین این رده اعم از شورولت کلورادو، جی‌ام‌سی کانیون و تویوتا تاکوما داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.