معرفی خودروی جک J2

خودروی  جک J2 محصول شرکت JAC که این روزها با شرکت های داخلی نظیر کرمان موتور به خوبی همکاری می کنند . خودرویی ساخت چین که از نظر ابعادی  در سایز خودرو هایی نظیر ام وی ام ۱۱۰ می باشد یا حتی پراید خودمان .به طور کلی دارای مزایای عمومی و نوعی تفسیر کلاسیک از مفهوم “ماشین های کوچک است.  جک J2 به شما یک تجربه رانندگی راحت و ابعاد کوچک را می دهد که در شهر های شلوغ بخوبی پاسخ گو خواهد بود.نخستین بار این خودرو در سال ۲۰۰۱ طراحی و مدل سازی شد و سر انجام در سال ۲۰۰۶ وارد بازار آسیایی شد.

Capture - معرفی خودروی جک J2
جک J2 با دو موتور بنزینی، یک موتور ۱.۰L JAC با ۵۰ کیلو وات و ۹۰ نیوتن بر متر  گشتاور و یک موتور ۱.۳VVT مجهز شده است. تمام موتورهای با استاندارد آلایندگی EURO IV با ۵ دنده دستی   ساخته شده اند.
jac j2 014 - معرفی خودروی جک J2
در بررسی خودروی جک J2  از نظر ایمنی باید  به داشتن چرخهای جلویی با  ترمزدیسکی و در عقب ترمزهای کاسه ای اشاره کرد.همچنین برای آن سیستم های کمکی ABS و EBD نیز درنظر گرفته شده است. از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا برای سرنشینان جلویی نیز اشاره کرد که موجب شده این خودرو استاندارد اروپایی ECE را دریافت کند.سیستم برقی جک J2  از تکنولوژی JAC سرچشمه گرفته است. این موتوربا گیربکس ۵  سرعته  دستی و داشتن فرمان برقی  و الکترونیکی (EPS)، صندلی قابل تنظیم در ۶ جهت رانندگی نرم و راحتی به شما ارائه می کند.
jac j2 017 - معرفی خودروی جک J2

اولین گزینه احتمالی بم خودرو، خودرویی در کلاس A00 است. این خودرو در ابتدا با نام YueYue به عنوان یک خودرو مفهومی معرفی شد اما پس ورود به عرصه تولید نام J2 بر آن نهاده شد. در منابعی ذکر شده که این خودرو بر مبنای سیتروئن C1 بنا نهاده شده است اما، تغییرات به حدی گسترده هستند که بتوان J2 را به عنوان یک خودرو جدید پذیرفت. ابعاد ۳۵۳۵x1640x1475 میلی‌متری این خودرو افزایش ۱۰ سانتی متری در طول و یک سانتی متری در عرض و ارتفاع را نشان می دهند، همچنین افزایش ۵ سانتی‌متری فاصله دو محور نسبت به C1، از توجه طراحان این خودرو به راحتی فضای پای سرنشینان عقب حکایت می‌کند. با نگاه به این خودرو شاید تغییرات خیلی کوچک به نظر برسند اما طراحی مجدد محل قرارگیری ستون C خودرو و درب عقب و پنجره‌های بزرگتر، این امکان را به شما خواهد داد که شیشه های ردیف عقب خودرو را پایین بدهید. این امکان در تمامی محصولات پروژه B-Zero از شما سلب خواهد شد. بر خلاف بدنه کاملا ساده C1 در این خودرو شاه خط کمری هستیم که از درب جلویی شروع شده و تا روی سپر امتداد می‌یابد که علاوه بر داینامیک تر کردن J2 باعث می‌شود ارتفاع خودرو کمتر به نظر برسد. درب عقب شیشه‌ای C1 در این خودرو جای خود را به مواد مرسوم داده است، اما آیا این تغییر باعث افزایش مقاومت یا ایمنی آن می‌شود!؟ در هر حال به خاطر پهن تر شدن ستون C، بخشی از دید قسمت عقب کور می‌شود. البته JAC در این خودرو از برف پاک کن عقب بزرگتر استفاده کرده که موجب می‌شود سطح گسترده تری از شیشه تمیز شود.نمای ظاهری J2 هر چند با اعمال تغییراتی در سیتروئن هر چند با اعمال تغییراتی در سیتروئن C1 شکل گرفته، اما به جرات می‌توان گفت از معدود خودروهای چینی است که می‌توان به آن لقب زیبا و دوست داشتنی را داد. نمای داخلی خودرو نیز با اعمالی تغییراتی اندک نسبت به گونه فرانسوی شکل گرفته است.

 جک J2  سوپر مینی Comfort Luxury Navi Cross Comfort Cross Luxury
قیمت: (یوان) چین ۳۸،۸۰۰ ۴۱،۸۰۰ ۴۴،۸۰۰ ۳۷،۸۰۰ ۴۰،۸۰۰
تاریخ ساخت
آوریل ۲۰۱۳
مشخصات فنی و موتوری جک J2
موتور
HFC3GB4.C 1.0L (999cc) L4 16V DOHC
قدرت (کیلو وات / دور در دقیقه)
۵۰/۶۰۰۰
 گشتاور (نیوتن متر / دور در دقیقه)
۸۸/۴۰۰۰
انتقال
۵MT
سیستم تعلیق جلو
مکفرسون
سیستم تعلیق عقب
مکفرسون  – چرخشی  نیمه مستقل
پیشرانه
موتور جلو، دیسک چرخ جلو
حداکثر. سرعت (کیلومتر / ساعت)
۱۵۰
ترمز (جلو / عقب)
 دیسک / درام
فرمان
EPS
سوخت و تولید گازهای گلخانه ای در جک J2
مصرف ترکیبی سوخت (لیتر / ۱۰۰km در)
۵.۱
ظرفیت مخزن (لیتر)
۳۵
سطح آلاینده ها
یورو IV
ابعاد جک J2
طول (میلی متر)
۳۵۳۵
عرض (میلی متر)
۱۶۴۰
ارتفاع (میلی متر)
۱۴۷۵
۱۵۳۰
فاصله دو محور (میلی متر)
۲۳۹۰
وزن (کیلوگرم)
۹۱۵
ارتفاع از   زمین (mm)
۱۵۰
گنجایش
۵
مشخصات خارجی جک J2
لاستیک
۱۶۵/۶۵ R14 79T
چرخ آلیاژی N S S N S
چراغ مه شکن جلو S S S S S
چراغ مه شکن عقب
N S S N S
آینه های برقی N S S N S
برف پاک کن با دور متغیر S S S N N
اسپویلر عقب S S S S S
امکانات داخلی جک J2
پنجره های برقی S S S S S
قفل درب برقی S S S S S
آینه ضد تابش خورشید S S S S S
گرم کن پنجره عقب N S S N S
تنظیم شیب فرمان S S S S S
تعداد بلندگو ۴ ۶ ۶ ۴ ۶
رادیو / USB / MP3 S S S S S
GPS و صفحه نمایش لمسی N N S N N
AC S S S S S
امنیت خودروی  جک J2
ایربگ جلو دوعدد N S S N S
High-stiffness S S S S S
کمربندهای  Pretensioners N S S N S
قفل درب حساس به سرعت S S S S S
ABS، EBD S S S S S
کنترل فشار باد تایر N N S N N
قفل درب کودک S S S S S
کلید از راه دور S S S S S
سیستم  ضد سرقت الکترونیکی S S S S S
فرمان با قابلیت جذب ضربه S S S S S

راهنمای جداول :     S = استاندارد       O = اختیاری     N = در دسترس نیست

تصاویر خودروی  جک J2 

jac j2 003 - معرفی خودروی جک J2jac j2 004 - معرفی خودروی جک J2jac j2 005 - معرفی خودروی جک J2jac j2 006 - معرفی خودروی جک J2jac j2 007 - معرفی خودروی جک J2jac j2 008 - معرفی خودروی جک J2jac j2 009 - معرفی خودروی جک J2jac j2 010 - معرفی خودروی جک J2jac j2 011 - معرفی خودروی جک J2jac j2 012 - معرفی خودروی جک J2jac j2 013 - معرفی خودروی جک J2jac j2 014 - معرفی خودروی جک J2jac j2 015 - معرفی خودروی جک J2jac j2 016 - معرفی خودروی جک J2jac j2 017 - معرفی خودروی جک J2jac j2 018 - معرفی خودروی جک J2jac j2 019 - معرفی خودروی جک J2jac j2 020 - معرفی خودروی جک J2jac j2 021 - معرفی خودروی جک J2jac j2 022 - معرفی خودروی جک J2jac j2 023 - معرفی خودروی جک J2jac j2 024 - معرفی خودروی جک J2jac j2 025 - معرفی خودروی جک J2jac j2 028 - معرفی خودروی جک J2jac j2 001 - معرفی خودروی جک J2jac j2 002 - معرفی خودروی جک J2

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.