بیوک اینویژن مدل 2016 را بشناسید

یا می دانید که بیش از ۶۰ درصد فروش های بیوک مربوط به دو خودروی Enclave و Encore می باشند. این شرکت به تازگی کراس اور Envision را به فهرست محصولات خود افزوده است تا فاصله بین این دو مدل را کاهش دهد.آیا می دانید که بیش از ۶۰ درصد فروش های بیوک مربوط به دو خودروی Enclave و Encore می باشند. این شرکت به تازگی کراس اور Envision را به فهرست محصولات خود افزوده است تا فاصله بین این دو مدل را کاهش دهد. این خودرو قرار است از بهار سال ۲۰۱۶ عرضه کند. این خودرو قرار است در چین تولید شود اما برای کاهش نگرانی افراد این کمپانی اعلام کرده است که طراحی و تست این خودرو در میشیگان انجام می گیرد. Envision قصد دارد خود را وارد عرصه رقابت با سایر خودروسازها نماید.

بیوک اینویژن مدل 2016 5 - بیوک  اینویژن  مدل 2016 را بشناسید

این مدل که بر اساس طرح های پیشین شرکت طراحی شده است دارای وزن دو تن بوده و هم رده خودروهایی نظیر Acura RDX و Audi Q5 می باشد. موتور مدل ۲۰۱۶ این خودرو ۲.۰ لیتری توربو شارژ با چهار سیلندر اتوماتیک بوده و قادر است گشتاور ۲۶۰ پوند ـ فوت را ارائه دهد. قدرت موتور آن ۲۵۲ اسب بخار می باشد. سیستم انتقال قدرت از طریق چهار چرخ انجام می گیرد و شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در مدل ۲۰۱۷ این خودرو را با چند گزینه برای موتور عرضه کند.

بیوک اینویژن مدل 2016 4 - بیوک  اینویژن  مدل 2016 را بشناسید

ظاهر آن جذاب می باشد و مهم ترین جذابیت آن ناشی از چراغ های طرح نیسان می باشد. چراغ های ابرویی از نوع LED نیز ظاهر زیبایی را به آن بخشیده اند. اندازه چرخ ها ۱۹ اینچ بوده و اندکی از بدنه خارج شده اند. طراحی داخلی خودرو شباهت زیادی به طراحی LaCrosse دارد که یکی از محبوب ترین طراحی های جنرال موتورز محسوب می شود. صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی نیز در تمام محصولات اخیر جنرال موتورز مشاهده می شود و این مدل نیز از این سیستم بهره مند گشته است.

بیوک اینویژن مدل 2016 3 - بیوک  اینویژن  مدل 2016 را بشناسید

یکی از ویژگی های جدیدی که در بیوک به کار برده شده است سیستم قطع نویز می باشد. این سیستم با استفاده از طراحی ویژه بدنه منجر به کاهش تمام نویز و صداهای موتور گردیده و در نتیجه هیچ گونه صدایی از موتور به داخل کابین منتقل نمی شود. از میان سایر ویژگی های این خودرو می توان به استارت دکمه ای، سیستم صوتی Bose، سیستم تنظیم ارتفاع، تنظیم شرایط رانندگی با توجه به شرایط جاده و دستیار راننده اشاره کرد. کاربران می توانند از میان سایر آپشن ها نیز گزینه های مورد نظر را انتخاب کنند که از آنها نیز می توان به سقف شیشه ای، کروز کنترل، سیستم ترمز خودکار، گرم کن صندلی و دوربین ۳۶۰ درجه پارک اشاره کرد.

بیوک اینویژن مدل 2016 2 - بیوک  اینویژن  مدل 2016 را بشناسید

اطلاعاتی در مورد میزان مصرف سوخت و قیمت این خودرو وجود ندارد. اما به نظر می رسد بیوک با این مدل خود بتواند وارد عرصه رقابت با خودروهای دیگر گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.