یک سدان جمعوجور خوشمنظر مانند Q50 قطعاً نیاز به تعریف و تبلیغ چندانی نخواهد داشت و تنها نقطهای که متخصصان اینفینیتی برای مدل ۲۰۱۶ بر روی آن دست گذاشتهاند جهتگیری اسپرتی برای این خودرو است.
احتمالاً لغو شدن پروژه Eau Rouge موجب ناامیدیهای فراوان برای طرفداران این شرکت شده است، ولی در حال حاضر این شرکت ژاپنی مدل ۲۰۱۶ خودروی Q50 را با موتور ۳ لیتری V6 به همراه توربوشارژر دوقلو عرضه کرده است که قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتنمتری در چنته دارد. اینفینیتی ادعا کرده که این سیستم پیشرانه بهترین نسبت توان به بازدهی را در بین موتورهای احتراقی کلاس خود دارد اما خیلی در نمایشگاه از این ادعا به شکل رسمی دفاع نمیکند.
درهرصورت اگر قدرت بالا خیلی دغدغه ذهنی شما نیست، Q50 میتواند با همین حجم موتور با استفاده از تیونینگ معکوس (de-tuned) قدرت ۳۰۰ اسب بخاری را برای شما تأمین کند. برای طرفداران نجات کره زمین از آلایندگی و درعینحال عاشقان قدرت، Q50 با ارائه پیشرانه هیبریدی شامل موتور ۳.۵ لیتری V6 و یک موتور الکتریکی، مجموعاً قدرتی معادل ۳۶۰ اسب بخار را ارائه میکند. خودروی هیبریدی Q50 از باتریهای لیتیوم-یونی استفاده میکند که باید انرژی تنها موتور الکتریکی موجود در زنجیره توان را تأمین کند. گفتنی است که در این سیستم از دو کنترلر کلاچ برای کنترل جریان توان استفاده شده است.
البته در نقاط دیگر جهان این خودرو با موتور ۲ لیتری توربوشارژر نیز عرضه میشود که توانایی تولید ۲۰۸ اسب بخار توان و ۳۵۰ نیوتنمتر گشتاور را دارد، درحالیکه در اروپا این خودرو با موتور دیزل ۲.۲ لیتری با توان ۱۶۸ اسب بخار نیز رونمایی خواهد شد. همانطور که مشهود است اینفینیتی برنامه متعددی برای عرضه این خودرو باوجود پیشرانههای متنوع و با طیف وسیعی از خروجی دارد. قیمت این خودرو از ۳۸ هزار دلار آغاز میشود و رقبایی چون مرسدس کلاس سی و بامو سری ۳ رویاروی آن قرار دارند.