تماشا کنید : جک اس 5

جک اس ۵ خودروی ساخت  JAC و البته ساخت کشور چین است که با همکاری شرکت کرمان موتور وارد بازار ایران شده.اس فایو  در  جلوی خود،  طراحی داخلی و کنسول  بسیار نزدیک به طراحی    توسان (IX35) می باشد. البته ناگفته نباشد که  ظاهر عقب اس فایو  نیز بسیارشبیه سری اول  سانتافه  است.این خودرو که با نام اصلی JAC Refine S5 در بازار جهانی شناخته می شود از نوع خودروهای SUV بوده که در مدل های  ۲.۰ Elite, 2.0 Premium, 1.8T MT 1, 1.8T MT 2 ,1.8T MT 3  در بازار موجود است البته اینکه شرکت کرمان موتور کدام مدل را برای ایرانی های عزیز قرار است به مرحله فروش بگذارد را باید کمی صبر داشت تا با مقایسه با مدل های زیر متوجه شویم.جگ اس ۵ را اگر بخواهیم در بازار داخلی صاحب رقیبانی بدانیم بد نیست به ام وی ام ایکس ۳۳  البته از نظر ابعاد و اسپورتیج و توسان مقایسه کرد.گرچه در دنیای خودرو گاهی یک نام یا برند می تواند براحتی برگ برنده یک محصول باشد.(اشاره به هیوندای و کیا ). قیمت این خودرو را ۸۸ میلیون تومان اعلام کرده اند.البته در منطقه آزاد های کشور با این قیمت گزینه های خیلی بهتری برای علاقه مندان به خودرو مثل سانتافه می باشد.

جک اس ۵ دارای حجم موتور (۱۹۹۷  سی سی) نو و از نوع موتور بنزین سوز و از نوع توربو شارژر با استاندارد آلایندگی Euro V (یورو ۵) و مجهز به سیستم EOBD  با تعداد ۴ سیلندر است که دارای ۱۶  سوپاپ با زمان بندی از نوع DOHC  است.موتور جک اس ۵ می تواند حداکثر گشتاور ۲۳۵ نیوتن در  دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه و قدرتی معادل  ۱۳۰ (HP/RPM) کیلووات در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه تولید کند که این قدرت توسط جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا   گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به محور ها منتقل می شود که می توانند تا   سرعت۱۸۰  (کیلومتر بر ساعت)  افزایش سرعت به این خودرو بدهند. سیستم جلوبندی خودرو جک اس ۵ توسط یک فرمان چرخ دنده ای  شانه ا ی از نوع راک پنیون با کمک برقی سیستم ترمز چهار چرخ دیسک است که دارای ترمزی مجهز به سیستم ضد قفل برای هر چهار چرخ(ABS چهار کاناله) است .لازم به ذکر است جک اس ۵ دارای سیستم تعلیق جلو از نوع  فنر حلقوی با ستون مک فرسون و دارای سیستم تعلیق عقب از نوع تعلیق مستقل  است .حجم مخزن سوخت  آن  ۵۵  لیتر است.

در مورد تغیرات ظاهری جک اس ۵ باید گفت در مدل جدید در نمای جلو آپشن چراغ‌های LED روشنایی در روزبه بالای مه شکن اضافه‌شده که موجب تغییر ظاهر این قسمت از دماغه خودرو شده است.دو خروجی اگزوز ، آینه‌های مجهز به راهنمای LED باقابلیت جمع‌شوندگی دستی نیز مانند مدل دنده‌ای در این خودرو به چشم می‌خورند اما رینگ‌ها از سایز ۱۷ روی مدل دنده‌ای یک اینچ بزرگ‌تر شده و روی تایر‌های ۲۲۵/۵۵ R18 جلوه ظاهری متفاوتی به S5 اتوماتیک داده است.وزن S5 اتوماتیک نیز با افزایش ۴۰ کیلوگرمی در مقایسه با نسخه دنده‌ای به ۱۵۴۵ کیلوگرم رسیده است.همچنین در داخل کابین آپشن هایی نظیر تنظیم برقی صندلی راننده و ترمز برقی به‌جای اهرم ترمزدستی دستخوش تغییر شده‌اند.

بررسی و معرفی  تخصصی خودروی جک اس ۵

%D8%AC%DA%A9 s5 21 - تماشا کنید : جک اس 5

مشاهده فیلم شماره یک خودروی جک اس ۵

 

مشاهده فیلم شماره دو خودروی جک اس ۵

 

2 نظرات
  1. ابولفضل می گوید

    من از نمایندگی حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر که یکی از قدیمی های کرمان موتور هستند در مورد خرید ماشین های کرمان موتور صحبت کردم ایشون به من جک اس ۵ اتومات رو پیشنهاد دادن . من هم برای استفاده میخواستم این که یکی از ماشین ها رو سوار شم . و یکی رو هم بفروشم. من دوتا ثبت نام کردم اقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر یکی از ماشین ها رو با قیمت خیلی خوبی برای من فروخت. من پیشنهاد میکنم این ماشین رو برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارن تو ۶ ماه واقعا سود خوبی میکنید.در ضمن اقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر خودشون ادم پیگیر و منظم هستن و به حرفاشون متعهد هستن . میتونید تماس بگیرید با آقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر یا کارشناسشون اقای منتظر صحبت کنید در مورد جک هر سوالی دارین بپرسید . حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر

  2. احمدی می گوید

    ۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.