رندرهایی از بیوک اَویستا کانورتیبل

کانسپت بیوک اَویستا یکی از ستاره‌های نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل امریکای شمالی امسال بوده است. اخیراً وب‌سایت Theophilus Chin رندرهایی از یک اویستا کانورتیبل طراحی کرده است؛ یک کانورتیبل زیبا و سطح بالا که به راحتی می‌تواند «کاسکادا» را از میدان به در کند. البته شانس این مدل برای رسیدن به مرحله تولید بسیار کم است؛ چرا که رئیس بیوک-جی‌ام‌سی، دانکن الدرِد (Duncan Aldred) می‌گوید:

قابلیت‌ها موجب تولید یک خودرو می‌شوند.

همان‌طور که قبلاً در مورد حضور کوپه کانسپت اویستا در در نمایشگاه دیترویت در خبرها آمده بود، این خوردرو یک «گرند تورِر» مدرن با تجهیزاتی مانند یک اسپویلر جلوی فیبرکربنی، چراغ‌های LED و یک جلوپنجره برجسته با الگوهای شبکه‌ای است. این مدل همچنین دارای هواکش‌ در گلگیرهای جلو، یک سیستم اگزوز با خروجی دوگانه و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی است.

Buick Avista convertible 516x302 - رندرهایی از بیوک اَویستا کانورتیبل

استایل سطح بالای اویستا در داخل کابین نیز ادامه می‌یابد و سرنشینان این خودرو با مجموعه‌ای از چرم پرمیوم، تریم فیبر کربنی و الگوهای آلومینیومی احاطه می‌شوند. این کانسپت همچنین مجهز به تکنولوژی‌هایی مانند یک مجموعه ابزارهای دیجیتالی، کنترل‌های لمسی و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی IntelliLink است. یک سقف شیشه‌ای پانورامیک، تکنولوژی دفع صدا و سیستم تصفیه هوای یونی با قابلیت «رایحه‌درمانی» از دیگر تجهیزات استفاده شده در اویستا هستند.

Buick Avista convertible 01 516x302 - رندرهایی از بیوک اَویستا کانورتیبلاین کانسپت برای پیشرانه از یک موتور دو توربوشارژر ۳ لیتری V6 همراه با سیستم استاپ-استارت و قابلیت غیرفعال‌شدن سیلندر استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که این موتور در عین داشتن حداکثر قدرتی برابر ۴۰۰ اسب‌بخار، مصرف سوخت بهینه‌ای نیز داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.