جنسیس G90 اوج لوکس‌گرایی هیوندای

پس از معرفی‌های نیمه کاره در هفته و ماه‌های گذشته از محصول لوکس هیوندای، در نهایت جنسیس G90 پرحاشیه و صدالبته لوکس به طور رسمی و همراه با اطلاعات فنی دقیق معرفی شد.

جنسیس 1 - جنسیس G90 اوج لوکس‌گرایی هیوندای

G90 قرار است جانشینی برای از رده خارج کردن خودروی لوکس پیشین هیوندای یعنی سنتنیال باشد، ولی حالا G90 نسبت به سنتیننتال پا را فراتر گذاشته و به فکر به چالش کشیدن خودروهای لوکس صاحب نام بازار جهانی است و در تلاش برای رقابتی تنگاتنگ میان آن‌هاست. برای شروع، هیوندای اعلام کرده که فاصله بین دو محور G90 را نسبت به فاصله بین دو محور هیوندای سنتیننتال، حدود ۱۱۴ میلی متر بیشتر در نظر گرفته است و از طرفی دیگر هم با عایق بندی فوق العاده کابین، به کاهش سر و صدای اضافی و ارتعاشات و خشونت‌های وارد شده از سطح زمین به لاستیک‌ها و پس از آن به داخل کابین پرداخته است.

جنسیس 2 - جنسیس G90 اوج لوکس‌گرایی هیوندای

زیر کاپوت این خودرو هم که جدیدا اطلاعاتی بدست آمده، گفته شده که از پیشرانه‌ای به تازگی توسعه یافته ۳.۳ لیتری توربوشارژر شش سیلندر V6 از نوع BiTurbo استفاده خواهد شد که در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه توان تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۱۳۰۰ دور بر دقیقه هم می‌تواند گشتاوری ۵۱۰ نیوتن متری تولید کند. علاوه بر این پیشرانه ۳.۳ لیتری، هیوندای پیشرانه‌ای ۵ لیتری تنفس طبیعی هشت سیلندر را هم آماده کرده که قدرتی ۴۲۰ اسب بخاری و گشتاوری ۵۲۰ نیوتن متری دارد. برای انتقال نیرو هم به طور استاندارد از تنها جعبه دنده‌ای ۸ سرعته خودکار استفاده خواهد شد که این نیرو یا به محور عقب یا به در خواست مشتری در هنگام سفارش، به تمامی چرخ‌های خودرو ارسال خواهد شد.

جنسیس 3 - جنسیس G90 اوج لوکس‌گرایی هیوندای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.