تماشا کنید : نیسان سنترا مدل 2016

امروز با شما هستیم با معرفی خودروی نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶ خودرویی که بی شک در بازار ایران رقیب اصلی برای تویوتا کرولاست. البته خودرویی همچون هوندا سیویک هم از همرده های این خودروست.این خودرو در ۵ مدل s ,sr ,sl ,sv,  s+  در دسترس مشتریان می باشد که در ادامه به  بررسی و مشخص نمودن آپشن های هر مدل می پردازیم.برای بار اول از نیسان سنترا جدید  در سال ۲۰۱۶  و در نمایشگاه لس آنجلس رونماییی به عمل آمد .

این خودرو در مدل ۲۰۱۶ خود به بروزرسانی اتاق خودرو پرداخته تا با امکانات بیشتر در خدمت شما باشد.طراحی جلویی خودرو جدید شده به نحوه که دارای جلو پمجره ای وی شکل است که به گفته کارشناسان شبیه به چهره خودرویی همانند مورانو شده  است.کاپوت در این خودرو از جمله قسمت هایی می باشد که از نو طراحی شده که به همراه گلگیر های جدید خود به این خودرو چهره ای جذاب داده است.به طور مجموع باید گفت در خودروی نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶ سپر جلو و عقب از نو طراحی شده که با مه شکن های داخل سپر خود چهره جذابی را دارند.پنجره ها از نوع جدید دولایه می باشند .کاپوت و گلگیر را هم که به آنها اشاره داشتیم.طراحی چراع های جلو جدید و بروز شده که به همراه رینگ های جدید ۱۷ اینچی و نور پایین چراغهای جلو اتومبیل هستند.

سنترا خودروی جدید نیسان که حالا بروزرسانی شده و در فضاهای داخلی و خارجی خود تجدید نظر کرده است. خودروی جدیدی که شباهتی به ماکسیمای جدید اسپورت سدان جذاب دارد و البته با طراحی جدید نیسان است. سنترای به روز شده‌ای که بنظر می‌رسد به برخی از فناوریهای جدید مجهز شده است همچنان در قیمت پایه ۱۶۷۸۰ دلار باقی‌مانده است.

اگر به شکلی خلاصه بخواهیم به معرفی آپشن های خودروی نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶ به پردازیم باید گفت این خودرو دارای  آپشن هایی نظیر کروز کنترل هوشمند , ترمز اضطراری, هشدار نقاط کور , هشدار ترافیک در عقب خودرو و  صفحه نمایش ۵ اینچی که بین نوارهای اتصال خودرو و کیلومترشمار می‌باشد و توسط Siri Eyes Free  پشتیبانی می‌شود و به راننده این امکان را می‌دهد که با فرمان صوتی به سیستم های هدایت، سرگرمی و امکانات جانبی دسترسی پیدا کند.

مدل ۲۰۱۶ سنترا یک موتور جدید نیز ارائه می‌دهد؛ یک موتور ۱٫۸ لیتری ۴ سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری که از یک جعبه‌دنده متغیر پیوسته Xtronic بهره می‌برد که ۶ سرعتی و دستی است.کنترل دو منطقه آب و هوایی، بوز صوتی، فشار دادن دکمه استارت خودرو و نظارت بر عقب می‌باشد. تنها موتور این خودرو موتور ۴ سیلندری ۱.۸ لیتری با گیربکس اکس ترونیک CVT بر پایه مدل S که می‌تواند بصورت ۶ سرعته دستی باشد.نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶ از کروز کنترل هوشمند بهره می برد.

مشاهده فیلم نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶

معرفی و بررسی تخصصی خودروی نیسان سنترا مدل ۲۰۱۶

%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86 %D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7 %D9%85%D8%AF%D9%84 2016 14 - تماشا کنید : نیسان سنترا مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.