قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد کاهش یافت

قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد کاهش یافت. به گفته فروشندگان قیمت خودروهای سه شرکت ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در بازار کاهش یافته است.فروشندگان خودرو برای فروش محصولات خود در هفته جاری قیمت داخلی‌ها را کاهش دادند.

بازار خرید و فروش خودرو که در رکود بدی به سر می‌برد، با تکان‌هایی از سوی فروشندگان خود روبرو شده است. این افراد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، فروش توافقی خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

یکی از فروشندگان با اشاره به اینکه ما هم مانند دیگران نیازمند نقدینگی هستیم، اعلام کرد مجبوریم با ضرر، خودروهای صفر خود را پایین تر از قیمت کارخانه به فروش برسانیم تا رکود در سطح بازار کاهش پیدا کند.

به گفته این فروشنده‌ی اتومبیل، از اول هفته تا امروز قیمت خودرو در سطح بازار کاهش یافته است. میزان کاهش قیمت، بستگی به توافق فروشنده‌ها و خریداران دارد؛ اما باید گفت محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو کاهش قیمت داشته است.

امروز سمند EF7 دو ایربگ در کارخانه ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده، اما در سطح بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید. پژو پارس سال هم با قیمت ۳۴ میلیون ۳۲۸ هزار تومان و پژو پارس اتوماتیک دو ایربگ با کاهش ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومانی، ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند.

همچنین رنو تندر اتوماتیک E2 دو ایربگ با قیمت ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ SE با قیمت ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۴۱ SE با قیمت ۱۸ میلیون تومان، تیبا SX یورو۴ با قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا۲ هاچ بک SX با قیمت ۲۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان فروخته شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.