معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

خودروی کراس اوور راین D60، محصول شرکت خودروسازی FAW از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۱ اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس ۵ سرعته دستی است. دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ و میانگین مصرف سوخت ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

FAW D60 11 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

همچنین دارای امکانات فراوانی از جمله ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، سنسور دنده عقب، روکش چرمی صندلی، استارت دکمه ای، تنظیم نور صفحه کیلومتر و … است.

FAW D60 8 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

aراین خودرو یکی از شرکت های کم سر و صدای بازار داخلی به شمار می آید که در چند سال گذشته در سکوت خبری فعالیت محدودی را تجربه کرده است و بی سر و صدا به عرضه خودروهای ولکس C30 می پرداخت، اما این شرکت سابقه موفقی در واردات و مونتاژ محصولات هیوندای یعنی ورنا و آوانته دارد که به عنوان خودروهایی کم آزار و با دوام شهرت یافته اند.

FAW D60 2 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

همکاری با FAW به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، گام تازه این شرکت است و مدل D60 هم بعد از خودرو ناموفق هاوال M4 (محصول دیار خودرو) و لیفان X50 از کرمان موتور، سومین مینی کراس یا هاچ بک ارتفاع خورده چینی در بازار کشورمان محسوب می شود.

FAW D60 37 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

مشخصات فنی  FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

مشخصات فنی راین d60 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

FAW D60 طراحی ظاهری نسبتا جذاب و فضای داخلی پلاسیتکی و معمولی ای دارد و در دو تیپ دستی با موتور ۱.۵ لیتری چینی و اتوماتیک شش سرعته با موتور ۱.۸ لیتری تویوتا عرضه می شود.

FAW D60 38 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

از این میان به نظر می رسد که مدل اتوماتیک خودرو قابل تاملی در مقایسه با رقبا باشد اما نمونه دستی و ۱.۵ لیتری که ظاهرا ۵۳ میلیون تومان قیمت خورده، یک خودرو چینی کاملا معمولی با قدرتی در حدود ۱۰۰ اسب بخار است.

FAW D60 1 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

تعلیق میله پیچشی محور عقب و مجموعه فنربندی ساده این خودرو به کاراکتر اقتصادی آن اشاره می کند که تفاوتی با لیفان X50 ندارد.

FAW D60 16 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

هرچند که FAW D60 دستی با قیمت احتمالی ۵۳ میلیون تومان، نزدیک به ۱۰ میلیون تومان از X50 گران قیمت تر خواهد بود و با این حساب انتظار می رود که حداقل در آپشن های رفاهی خودرو کامل تری باشد.

FAW D60 27 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

باید منتظر قیمت گذاری مدل ۱.۸ لیتری و اتوماتیک در بازار ماند و شرایط تبلیغات و خدمات پس از فروش راین خودرو را برای این محصول تازه با موتور تویوتا سنجید، اما در صورت سرمایه گذاری مناسب شرکت مذکور در این موارد، می توان موفقیتی نسبی را برای این خودرو در بازار پیش بینی کرد.

FAW D60 23 - معرفی خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو

به خصوص آنکه مدل اتوماتیک به لطف تکنولوژی تویوتا قاعدتا از دوام بهتری در بخش پیشرانه برخوردار است و با توان ۱۳۴ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور ، می تواند تا حدی فاصله قیمتی بین خودروهای ۵۰ میلیونی و ۷۵ میلیون تومانی این بازار را که شامل انواع و اقسام هاچ بک ها و کراس اوور های چینی می شوند، پُر کند.کسب پنج ستاره موسسه ایمنی تصادفات چین C NCAP از دیگر ویژگی های این هاچ بک چینی محسوب می شود.

تصاویر خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو از نمای بیرونی

تصاویر خودروی FAW D60 محصول شرکت راین خودرو از نمای داخلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.