نمایی زیبا از پژو 208 مدل 2016

زمان زیادی به طول انجامید تا شرکت پژو بتواند به اینجا برسد.یعنی تولید خودرویی که در پشت خود تجربه ۲۰۶ و ۲۰۷ را یدک می کشد.پژو ۲۰۸ جدید در بخش اتاق جمع و جور است که ظاهری جدید، قاطعانه تر، ورزشی و متمایز به سبک خانوداده پژو با شروع نام با ۲۰۰ است. رنگ منحصر به فرد، و طیف وسیعی از ویژگی های سفارشی در پژو ۲۰۸آن را در رده های خودروهای پر تقاضا تبدیل خواهد کرد. پژو ۲۰۸ که از سری خودروهای هاچ بک شرکت پژو به حساب می‌آید، اولین تولید از این خودرو مربوط به سال ۲۰۱۲ می باشد که تاکنون فقط در سال ۲۰۱۵ و البته برای مدل ۲۰۱۶ فیس لیفت شد که همین خودرویی است که ما تیم اروند پلاک به ترجمه آن نیز می پردازیم .
تفاوت هایی که در ظاهر پزو ۲۰۸ نسبت به ۲۰۷ رخ داده طراحی چراغهای جلو و عقب، پنجره کناری و محل اتصال آینه‌ها است. چراغ‌های این مدل با نوآوری بسیاری طراحی شده است. پژو ۲۰۸ حدودا ۱۱۰ کیلوگرم سبکتر از مدل مشابه خود پژو ۲۰۷ وزن دارد. اندازه طول و ارتفاع آن را نیز کمی کوچکتر کرده‌اند ولی به حجم داخل اتاق آن ۱۵ لیتر اضافه شده است.

این خودرو با نام رمز A۹ ساخته شده است. این خودرو بر اساس پلتفرم PSA PF۱ و بر اساس طرح بهبود یافته خودروی پژو ۲۰۷ ساخته شده است. اصلاح این طرح، باعثشده است که این خودرو حدود ۲۸۵ لیتر فضای بیشتری نسبت به پژو ۲۰۷ داشته باشد، فضای نشستن و جای پا نیز بهبود یافته است.طراحی اصلی این خودرو توسط پیر آرتیر انجام شده است. طراحی فضای داخلی نیز برعهده آدام بازیلدو بوده و طراحی رنگ آن نیز توسط ماری سانو انجام شده است. در داخل خودرو یک تبلت کامپیوتری و سقف پاناروما که با لامپ‌های LED احاطه شده است.

فیلم خودروی  پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۱۶

مشاهده بررسی تخصصی  پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۱۶

Peugeot 208 2016 800x600 wallpaper 02 - نمایی زیبا از پژو 208 مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.