رنو کوئید در اروپا

اخیراً عکاسان، آزمایش شبه کراس اور اقتصادی رنو را در اروپا شکار کردند. کوئید همان خودرویی است که رنو می‌خواهد در ایران آن را عرضه و جایگزین پراید کند.
“شبه‌شاسی‌بلند” آزمایشی کوئید که در پوشش استتاری کامل شکار شده، همان خطوط کلی و شکل چراغ‌های همتای هندی‌اش را دارد!!

renault kwid spied europe 516x371 - رنو کوئید در اروپا
در این میان، سؤالاتی که مطرح می‌شود این است که اولاً، آیا رنو قصد معرفی آن به بازار اروپا را دارد؟ و ثانیاً، آنکه اگر چنین است، این کار تحت برند خودش خواهد بود یا تحت برند زیرمجموعه رومانیایی‌اش با نام داچیا که خاص بازار کشورهای درحال توسعه است آن را به بازار خواهد داد؟!!

Renault KWID 2 516x368 - رنو کوئید در اروپا

این خودرو در هند قیمتی معادل ۳۹۰۰ دلار خواهد داشت!! حال، به‌روزرسانی کوئید برای سازگاری با استانداردهای آلایندگی و ایمنی روز اروپا مطمئناً مانعی بر سر قیمتش خواهد بود.

Renault KWID 4 516x345 - رنو کوئید در اروپا
در طیف قیمتی حداکثری ۵۳۴۰ دلار، خودروساز، رهیاب مالتی مدیای لمسی به همراه بلوتوث، خروجی AUX، USB، امکاناتی معمولی همچون سامانه ورود بدون کلید و قفل مرکزی، بالابر برقی پنجره جلو و چراغ‌های مه شکن را ارائه می‌دهد و در کمال تعجب، از ABS خبری نیست و ایربگ جانبی راننده هم در حد یک آپشن است!!

Renault KWID 6 516x260 - رنو کوئید در اروپا Renault KWID 5 516x290 - رنو کوئید در اروپا

ازآنجاکه این خودرو بر اساس خانواده پلتفرم مشترک قراردادی رنو-نیسان شکل گرفته، مدیر ارشد گروه خودروسازی رنو-نیسان در بخش بین‌الملل، ژرارد دتوربه گفته که این شبه کراس اور اقتصادی در صورت ورود به بازار اروپا، مجهز به سامانه‌های ABS، ESP و دیگر مؤلفه‌های ایمنی خواهد شد.

Renault KWID 3 516x320 - رنو کوئید در اروپا

مدیرعامل گروه رنو-نیسان، کارلوس گوس (با تلفظ صحیح پرتغالی گوس و فرانسوی گون_ او ملیتی فرانسوی-برزیلی-لبنانی دارد) عرضه این خودرو با عنوان داچیا را غیرمحتمل دانست. از این رو، شاید پاسخ سؤال ابتدایی خود را گرفته باشیم و در صورت تغییر تصمیم کمپانی، باید منتظر عرضه آن با نامی دیگر باشیم.

1 نظر
  1. محمد احمدی می گوید

    تست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.