لامبورگینی ماتادور، پیش‌بینی آینده اونتادور

تصور اینکه جانشین سوپراسپرت اونتادور، چه سیمایی خواهد داشت زیاد سخت نیست. دو راه‌حل پیش روی لامبورگینی وجود دارد. یا باید به سمت طراحی برگرفته از خودروهایی چون وِننو با طراحی خیره‌کننده اما غیرمتداول برود یا از زبان طراحی تکامل‌یافته اوراکان بهره بگیرد.

lamborghini aventador successor rendering 16 516x356 - لامبورگینی ماتادور، پیش‌بینی آینده اونتادور

در اینجا شاهد طراحی مطالعاتی برای جانشین و نسل بعدی لامبورگینی اونتادور هستیم که توسط طراح سوئیسی، تیمون ساگر (Timon Sager) طراحی شده است. قسمت جلویی این خودرو ما را به یاد اوراکان می‌اندازد. سقف نیز به‌طور کامل از شیشه است.

lamborghini aventador successor rendering 06 516x359 - لامبورگینی ماتادور، پیش‌بینی آینده اونتادور lamborghini aventador successor rendering 01 516x393 - لامبورگینی ماتادور، پیش‌بینی آینده اونتادور

دوربین‌های دید عقب جایگزین آینه‌های جانبی شده‌اند. خروجی‌های اگزوز عقب نیز از هواپیماهای جت جنگنده الهام گرفته شده‌اند. بدنه نیز با وجود آنکه از انواع مختلف لامبورگینی طرح‌هایی در خود دارد و به‌وضوح در همان نگاه نخست، لامبورگینی بودن خود را اعلام می‌کند، کاملاً صاف و صیقلی و یکدست شده و آئرودینامیک ممتازی خواهد داشت.

طراحی لامبورگینی ماتادور، به دور از پیچیدگی‌های خودروهایی چون وِننو است. با این طراحی، بدنه جمع و جورتر نیز به نظر می‌رسد.

طبیعی است که پیشرانه این خودرو باید یک موتور ۱۲ سیلندر V شکل با تنفس طبیعی باشد.

اما سؤال اینجا است که کی می‌توان جانشین اونتادور را ملاقات نمود. با توجه به عمر ۹ ساله مدل مورچیه لاگو و جایگزینی اونتادور با آن در سال ۲۰۱۱، نباید تا آخر این دهه یعنی حوالی سال ۲۰۲۰ منتظر معرفی فرزند اونتادور باشیم. در حال حاضر نیز تمرکز لامبورگینی روی سوپراسپرت شاسی‌بلند اوروس قرار گرفته که تا سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. بدین ترتیب محصولات لامبورگینی به ۳ مدل خواهد رسید.

به

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.