چری E8 مدل ۲۰۱۶ را ببینید

چری یک شرکت خودرو سازی چینی است .که بعنوان یکی از کارخانه های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو می باشد که یکی از تولید کنندگاندر کشور چین به شمار میآید .این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین است.

از خودروهای تولید شده توسط کمپانی چری می‌توان به: چری کویین، چری تیگو، چری وی۵، چری ای۱۵ و چری ای۵ اشاره نمود. برخی از محصولات این شرکت نیز توسط دو شرکت ایرانی مدیران خودرو و سناباد خودرو در ایران مونتاژ و به‌فروش می‌رسند.

این خودرو که در یک  مدل ۲۰۰۰ سی سی با دنده اتوماتیک  به بازار عرضه شده .این خودرو را میتوان در کنار خودرو های مثل هوندا آکورد و تویوتا کمری  البته در مدل های سال ۲۰۱۴ مقایسه کرد.

در داخل خودرو مواردی که توجه ما را برای این چنین خودرویی جلب می کند با توجه به نوع و قیمت خودرو محدود است ولی باز هم به آنها اشاره خواهیم داشت.یک از این موارد وجود کنسول مرکزی شیک و زیباست  که که میتواند تکیه گاه مناسبی برای آرنج شما در رانندگی های طولانی باشد.فرمان خودرو قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه را در خود دارد که به همراه قابلیت تنظیم صندلی راننده  در چندین جهت و وجود سیستم گرم کن صندلی خودرو   سبب آرامش و راحتی در سفر های طولانی میشود.

مشاهده فیلم خودروی  چری E8 مدل ۲۰۱۶

 

معرفی و بررسی تخصصی  چری E8 مدل ۲۰۱۶

2014 Chery E8 Top - چری E8 مدل ۲۰۱۶ را ببینید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.