تماشا کنید : پژو 2008 مدل 2016

شرکت فرانسوی پژو که همیشه به دنبال حفظ بازار های جهانی خود بوده است و باید به فکر روشی برای جدید بودن و نو بودن باشد.بی شک تولید کنندگان در حال کار بی وقفه برای حفظ مدل های خود در بازار جهانی هستند.که شرکت پژو این مسئله را با ارائه ویژگی ها و امکانات بهبود یافته در برای ماندن در رقابت عملی می کند.از جمله این خودرو ها که امروز به آن اشاره می کنیم خودروی  پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۶ می باشد.خودرویی که دارای رقیبانی همچون فورد اکو اسپرت و همچنین در ایران رقیبانی رنو داستر می باشد.خودروی پژو ۲۰۰۸ خودرویی از نوع Crossover یا همان کراس اور می باشد.که برای ابعاد شهری بسیار مناسب است

پژو ۲۰۰۸ برای بار اول در سال ۲۰۱۳ تولید شد و در حال حاضر این خودروساز بدنبال ارائه نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۶ می باشد . مدل هدف قرار است برای ساکنان شهری مناسب باشد  پژو ۲۰۰۸ در چهار تیپ ارائه شده است .جالب است بدانید که خودروی پژو ۲۰۰۸ دارای پلت فرم PF1 است که همان پلت فرم استفاده شده در پژو ۲۰۸ است.

قسمت بیرونی تا حد زیادی شبیه همان مدل های پیشین باقی ماند است . این خودرو یک جلو  پنجره مشبک با طراحی مجددرا در خود جای داده است که از جنس کروم می باشد .همین یک زیبایی به پژو ۲۰۰۸ ما داده است. چراغهای جلو آن نیز اصلاح شده است و روشنایی جلوی این خودرو از نوع  LED می باشند.

مشاهده فیلم خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۶

مشاهده بررسی تخصصی خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۶

2016 Peugeot 2008 NCI 1 - تماشا کنید :  پژو 2008 مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.