تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد

شرکت تجاری تریموف ( Triumph ) بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در انگلستان که در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط John Bloor تاسیس شده است

1 - تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد

تریموف مدل جدید ببر وحشی ( Tiger Sport ) از رنج  adventure-touring را معرفی نمود . این مدل جدید نسخه بروز رسانی شده  و بشدت تجدید نظر شده از نسخه قدیمی ببر وحشی ۱۰۵۰CC سه سیلندر است  .

ببر ورزشی  از به روز رسانی فن آوری، از جمله تکنولوژی ride-by-wire throttle برای کنترل هر چه بهتر موتور سوار سوار بر دریچه گاز، انتخاب حالت سوار، کنترل کشش قابل تنظیم، و ABS در مدل استاندارد ارائه خواهد شد . همچنین می شود یک اگزوز جدید، یک شیشه جلو قابل تنظیم، و آینه های جدید است. تغییر جزئیات کوچکتر شامل زیرپایی های grippier و بسیاری از تغییرات ظاهری برای ارائه هر چه بهتر یک  ببر ورزشی  مدرن تر و زیباتر، که در هر دو رنگ  مات نقره ای سیاه و سفید یا براق در دسترس خواهد بود .

2 - تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد

تریموف موتور و اگزوز را برای تطبیق موتور با استاندارد های سختگیرانه یورو ۴ تغییرات بسیاری داده است ، که البته مصرف بهینه سوخت به عنوان یکی از نکات مثبت در نظر خریدران است .

ببر وحشی جدید یک موتور بسیار مهم برای تریموف با توجه به محبوبیت مدل های قبلی این موتور در انگلستان است

2016 triumph tiger sport 1 0 - تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد 2016 triumph tiger sport 2 - تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.