تماشا کنید : پژو 301 مدل 2016

پژو ۳۰۱ خودرویی محکم و قابل اعتماد،محصولی نچندان جدید پژو ۳۰۱ سرشار از مزایای و  دانش فنی است.خودرویی که این روزها در بازار داغ ایران بخوبی برای خود اسمی پیدا می کند که البته این خود نمایی پژو را می تواند انحصار بازار داخلی دانست چرا که هستند رقیبانی همچون هیوندایاکسنت و شورولت سونیک و حتی تویوتا کرولا و هوندا سیویک که با قیمت هایی نزدیک به این خودرو می توانند این خودرو را به چالش بکشند.البته هدف از این صحبت اصلا ربطی به کیفیت پژو ۳۰۱ ندارد زیرا که این خودرو نیز برای خود خودرویی کامل است که از نظر بخصوص ایمنی واقعا حرف هایی برای گفتن دارد.خودروی پژو ۳۰۱ از قیمت ۴۴,۵۰۰ درهم در مدل پایه و قیمت ۵۵,۲۵۰ درهم در مدل فول خود برخوردار است.
پژو ۳۰۱ یک سبک است که منحصر به فرد پژو می باشد.با طراحی زیبا، شکل و مشخصه بارز، خطوط هماهنگ آن، و نماهایی از جنس کروم ، ترکیبی از مدرنیته، قدرت، و پیچیدگی. جلوی پژو ۳۰۱ قاطعانه، برجستگی هایبراق و یک دست است که بر روی زمین اشاره به توانایی فوق العاده آن و نگه دارندگی موثر در جاده ها می کند . پژو ۳۰۱ از طراحی preoccipations بهره می برد و از مهندسین با تجربه بالای خود به بهترین شکل بهره برده است.
در داخل خودرو پژو ۳۰۱ دو نوع تهویه مطبوع  دستی یا الکترونیکی بکار رفته است . دریچه های هوا با استفاده از نوع طراحی بهره وری خود را بهبود می بخشند. پشت صندلی عقب در پژو ۳۰۱ با نسبت تقسیم۴۰/۶۰ را  می توان یک حرکت ساده با استفاده از یک دست برای افزایش فضای بار خودرو دانست.طراحی هندسی پژو ۳۰۱ باعث می شود آن را جادار تر کند به ویژه وجود یک فضای مبتکرانه زیر صندوق عقب این خودرو را  قادر می سازد تا  اقلام استاندارد مثل جعبه ابزار و لاستیک را بخوبی جای داد و از فضای صندوق کاسته نشود.در داخل پژو ۳۰۱ از ۶ تریم استفاده شده که مشتری می تواند بر اساس سلیقه شخصی و نیازآنها را سفارش دهد.طراحی داخلی پژو ۳۰۱ بسیار ساده و در اسن حال جادار و آرام می باشد.تریم های مختلف را می تواندی در تصاویر زیر ببینید.

تماشای فیلم خودروی پژو ۳۰۱ مدل ۲۰۱۶

مشاهده بررسی و معرفی تخصصی پژو ۳۰۱ مدل ۲۰۱۶

%D9%BE%DA%98%D9%88 301 %D9%85%D8%AF%D9%84 2016 33 - تماشا کنید : پژو 301 مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.