تماشا کنید : استون مارتین db9 مدل 2016

DB9 قلب استون مارتین است. ترکیبی از  ظرافت و مهندسی، پالایش و فن آوری است. DB9 یکی از خودرو برجسته در سبک خود در  جهان است. همچنیناین خودرو به صورت  کوپه دو در  می باشد.  استون مارتین db9 یک  طرح بزرگ و جدید است که   نزدیک به ۵۰٪ از تمام قطعات و بیش از ۷۰٪ از تمام پانل های بدنه جدید هستند، که یک خودروی ظریف و لوکس را ایجاد کرده است.استون مارتین دارای بدنه ی آلیاژ منیزیم و کامپوزیت است که سبب سبک شدن و افزایش شتاب این خودرو شده.استون مارتین db9 در مدل ۲۰۱۶ خود با خودرو هایی همچون مرسدس بنز SL 65 AMG و بنتلی کانتیننتال مدل جی تی در حال رقابت است.

استون مارتین db9 در کشور های حاشیه خلیج فارس در دو مدل عرضه استون مارتین db9 بیسیک و مدل استون مارتین db9 کربن بلاک به فروش می رسد.که در مدل پایه ان یا همان استون مارتین db9 بیسیک با قیمتی حدود ۸۱۰,۰۰۰ درهم و مدل  کربن بلاک با قیمتی نزدیک به ۸۵۵,۰۰۰ درهم به فروش می رسد.

استون مارتین db9 در سال  ۲۰۱۶ ا از طراحی جدید بهره می برد.اگر بخواهیم به صورت مختصر تفاوت های مدل ۲۰۱۶ این خودرو را بیان کنیم باید به   اسپلیتر جدید , دیفیوزر جدید, چراغ‌های جلو و عقب از نو طراحی شده,  رینگ جدید ۲۰ اینچی، کالیپرهای ترمز  سیاه‌رنگ ,درب مخزن سوخت آلومینومی,روکش از نوع آلکانترا برای فرمان,سیستم اطلاعات و سرگرمی  Ami اشاره کنیم.

مشاهده فیلم خودروی استون مارتین db9 مدل ۲۰۱۶

بررسی تخصصی و معرفی خودروی استون مارتین db9 مدل ۲۰۱۶

استون مارتین db9 10 - تماشا کنید : استون مارتین db9 مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.