بررسی ویدیویی Need for Speed بزرگترین بازی خودرو در دنیا

پس از یک سال غیبت یکی از پرآوازه‌ترین مجموعه‌های ریسینگ تاریخ، بالاخره امسال شاهد بازگشت Need for Speed، این بار در قالب ریبوت بودیم. تصمیمی که الکترونیک آرتز لحاظ کرد تا بلکه بتواند این سری را از نو بسازد. در ادامه با  بررسی ویدیویی این بازی همراه باشید.

قبول کنیم یا نه، مجموعه‌ی Need for Speed از دوران اوجی که زمان بازی‌های Underground و بازی پرافتخار Most Wanted داشت، بسیار فاصله گرفته و فقط زمانی که استودیو کرایتریون، سازنده‌ی بازی‌های Burnout سکان‌دار مجموعه شد، شاهد ساخت دو بازی Hot Pursuit 2011 و Most Wanted 2012 بودیم که در نوع خود قابل قبول بودند. اما باز این سری در سراشیبی سقوط افتاد تا جایی که الکترونیک آرتز تصمیم گرفت که یک سال به این سری استراحت بدهد و تیم گوست زمان‌ بیشتری برای پیاده‌سازی ایده‌های برتر داشته باشند.

تصاویر بازی  Need for Speed

امسال شاهد بازی خالصی به نام Need for Speed بودیم که هیچ پسوند و پیشوندی نداشت و خود را به عنوان یک ریبوت برای مجموعه معرفی کرد. گرچه، عبارت ریبوت زیاد برای یک مجموعه‌ی ریسینگ که داستان منسجمی ندارد، آنچنان کاربردی نیست، با این حال الکترونیک آرتز این بازی را نقطه‌ی شروعی دوباره برای مجموعه‌ی محبوب خود دانسته است.

با بررسی ویدیویی از بازی Need for Speed 2015 ساخته‌ی استودیو گوست همراه باشید تا ببینیم این بازی چه حرف‌هایی در سبک ریسینگ برای گفتن دارد:

منبع : زومجی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.