چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

با توجه به فرسوده شدن تیغه زهای برف پاک کن در طول زمان، می بایست این تیغه ها را هر ۶ ماه یکبار تعویض نمود. اما شاید شما هم مثل من می خواهید نحوه تعویض تیغه های برف پاک کن را یاد بگیرید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. بعلاوه پول اضافی بابت تعویض این قطعه ساده پرداخت نخواهید کرد!

مراحل کار بسیار ساده است و بصورت تصویری برای شما قرار داده شده است.

نصب برف پاکن 6 - چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

۱٫ ابتدا تیغه های برف پاک کن متناسب با اتومبیل خود را خریداری کنید. سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید تا جنس تقلبی نصیب شما نشود. انواع نمونه های تایوانی می تواند گزینه خوبی باشد. توجه کنید که قسمت فلزی نیاز به تعویض ندارد و به ندرت تعویض می شود. پس در هنگام خرید فقط تیغه ها را خریداری کنید.

نصب برف پاکن 3 - چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

۲٫ بدنه فلزی زبرف پاک کن را بلند کنید تا برای تعویض آماده باشد.

نصب برف پاکن 4 - چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

۳٫ تیغه پلاستیکی برف پاک کن را کمی خم کنید و تلاش کنید آن را از بدنه فلزی جدا کنید.

نصب برف پاکن 5 - چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

دقت کنید که قسمت پلاستیکی توسط یک پین کوچک به بدنه فلزی متصل شده است. برای جدا کردن قسمت پلاستیکی باید اول پین را جدا نمایید تا اجازه تعویض لاستیک را به شما بدهد. در این فرآیند مراقب دست های خود باشید تا آسیب نبیند.

نصب برف پاکن 1 - چگونه برف پاک کن خودرو را عوض کنیم؟

 ۴. تیغه جدید را جایگزین کنید و پین را جا بزنید.

 ۵. وقتی هر دو تیغه( چپ و راست) را عوض کردید، برف پاک کن را در جای خود قرار دهید و سپس آن را امتحان کنید. یعنی برف پاک کن را روشن کنید و آب بپاشید تا درستی عملکرد آن ارزیابی شود. اگر شیشه اتومبیل بخوبی تمیز می شود، شما کار خود را درست انجام داده اید. اگر در تمیز کردن شیشه خودرو مشکلی وجود دارد، تیغه ها را مجدداً چک کنید. ممکن است جنس خریداری شده شما جنس خوبی نباشد. بنابراین در وحله اول خرید برف پاک کن با کیفیت نکته مهمی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.