مک‌ لارن پی 1 جدید با بدنه بدون رنگ

ماه آینده در نمایشگاه ماشین ژنو، «مک‌لارن» نسخه‌های منحصر به فردی از دو سوپرماشین سولد-اوت شده خود را در مقابل برخی از ثروتمندترین مردم اروپا به نمایش خواهد گذاشت. نخست P1 خواهد بود. ۳۷۵ ماشین تولید شده از این مدل دو ماه پیش به طور کامل به فروش رسید. دیگری ۶۷۵LT Spider است که ۵۰۰ نسخه‌ی اولیه آن در دو هفته به فروش رسید. حال این شرکت بریتانیایی قرار است به خریداران خود گزینه‌های شخصی‌سازی منحصر به فردی که بخاطر آن شهرت دارد را معرفی کند.

P1 که توسط تیم عملیات ویژه‌ی مک‌لارن (MSO) شخصی‌سازی شده است؛ هیچ رنگی به خود نخواهد داشت و تنها فیبر کربن آبی رنگ این ماشینِ هایبرید در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. («بوگاتی» کاری مشابه این را در سال ۲۰۰۹ با « Veyron Grand Sport Sang Bleu» خود انجام داد و در سال ۲۰۱۰ نیز یکی دیگر از ماشین‌های سری Veyron Grand Sport را به این شکل به نمایش گذاشت.)

c189769e bad1 4299 9443 1d0cf969dd32 - مک‌ لارن پی 1 جدید با بدنه بدون رنگ

از به‌روزرسانی‌های دیگر این نسخه می‌توان به چرخ‌های براق مشکی و تودوزی مشکی رنگ جیر با دوخت آبی اشاره کرد. شاید جالب‌ترین تغییر، صفحه‌ی طلای ۲۴ عیاری است که سپر اگزوز را پوشش می‌دهد تا ادای احترامی به مدل افسانه‌ای «F1» این شرکت باشد. MSO این گزینه را در تمام مک‌لارن‌های خریداری شده ارائه می‌دهد؛ به علاوه‌ی رگه‌های طلای ۲۴ در رنگ بدنه ماشین که پیش از این در مدل « ۶۵۰S Spider Al Sahara 79» دیده شدند.

مک لارن پی 1 4 - مک‌ لارن پی 1 جدید با بدنه بدون رنگ

مدل «۶۷۵LT Spider» نیز در رنگِ رتروی آبی و خاکستری به نمایش درخواهد آمد و تنها بخشی از بدنه‌ی خود را بدون رنگ و با فیبرکربن مشکی به نمایش خواهد گذاشت. این بخش‌ها شامل سقف جمع‌شدنی ماشین، کناره‌ها، لبه‌های پایینی، دریچه‌های جلویی هوا، سپرهای عقب و بخش زیرین بال‌ عقبی ماشین خواهد شد. در سپر اگزوز این ماشین نیز طلای ۲۴ به کار رفته است که مستقیما به موتور در عقب ماشین متصل شده‌اند.

مک لارن پی 1 3 - مک‌ لارن پی 1 جدید با بدنه بدون رنگ

در کنار این‌ها مک‌لارن قصد دارد یک ماشین جدید را در ژنو معرفی کند که به احتمال زیاد نسخه‌‌ی جدید از ۵۷۰s coupe خواهد بود؛ که برعکس مدل‌های لوکس P1 و ۶۷۵LT Spider، برای مشتریان عادی ساخته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.