معرفی شاسی بلند مازراتی لوانته مدل 2017

چند مدت پیش در کانال اروندپلاک تصاویر از شاسی بلند خودروی مازارتی برای شما عزیزان قرار دادیم که در امروز به انتشار اطلاعاتی بیشتر از این خودرو می پردازیم. مازراتی برای این SUV خود نام لوانت را در نظر گرفته است. این خودرو که اولین شاسی بلند مازراتی طی تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این شرکت است،‌ قرار است در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۶ در اوایل مارس رونمایی شود.

شاسی بلند مازارتی 1 - معرفی شاسی بلند مازراتی لوانته مدل 2017

این لوکس ساز ایتالیایی در قسمت جلو خودرو از یک طراحی تهاجمی و چراغهای مخروطی استفاده کرده و نشان نیزه سه سر مازراتی به زیبایی هر چه تمام تر روی جلوپنجره خودنمایی می‌کند. مازراتی قصد دارد با عرضه لوانت، خانواده خودروهای خود را که جای یک اس یو وی در آن خالی بود کامل کند.در حال حاضر این شرکت سه مدل کواتروپورته، گیبلی، گرن‌توریسمو و گرن کابریو را عرضه می‌کند. به گفته مازراتی، شاسی این مازراتی طوری طراحی شده که در کنار عملکرد فوق العاده خاص خودروهای این شرکت در جاده، قابلیت‌های آفرود نیز به آن اضافه شود. البته همانند شاسی بلند بنتلی بنتگایا، بسیار بعید است که مالکان مازراتی لوانت با این SUV زیبا و گرانقیمت به دل کوهستان بزنند ولی این خودرو تمام قابلیتهای آفرود را در خود دارد.

شاسی بلند مازارتی 2 - معرفی شاسی بلند مازراتی لوانته مدل 2017

اگرچه مازراتی تمام جزئیات فنی این خودرو را برای زمان رونمایی رسمی در نمایشگاه ژنو نگه داشته اما اعلام کرد که این شاسی بلند از امکان ۴WD و یک گیربکس اتوماتیک هشت دنده که اختصاصا برای این خودرو در نظر گرفته شده، بهره می‌برد. مازراتی برای این خودرو برای این خودرو دو موتور دیزلی و بنزینی را در نظر گرفته است. این خودرو احتمالا بهار امسال در اروپا روانه بازار خواهد شد و سپس روانه دیگر بازارهای جهانی می‌شود.

شاسی بلند مازارتی 3 - معرفی شاسی بلند مازراتی لوانته مدل 2017

در مورد مشخصات فنی، خبرهای غیررسمی دو پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 برگرفته از مدل گیبلی را برای مازراتی لوانته ۳۵۰ و ۴۳۰ و یک موتور دیزلی V6 با حجم ۳.۰ لیتری و ۲۷۵ اسبی عنوان کرده‌اند. با توجه به مشخصات، مازراتی لوانته ۳۵۰ اسبی می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۶.۳ ثانیه به دست آورده و نهایتاً به سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت برسد. لوانته ۴۳۰ اسبی شتاب‌گیری ۵.۲ ثانیه‌ای و بیشینه سرعت ۲۶۴ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند. مدل دیزلی هم در ۶.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتاً به سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست می‌یابد.مازراتی لوانته از یک شاسی برجسته با تعلیق الکترونیکی بپیچیده با کنترل میرایی و کمک‌فنرهای گازی شود می‌برد. انتقال نیرو در این خودرو به هر چهار چرخ و با کمک گیربکس ۸ سرعته خودکار انجام می‌شود. به‌زودی اطلاعات بیشتری از مشخصات و قیمت احتمالی این خودرو منتشر خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.