جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون

نیسان یک روش غیرمعمول برای رونمایی از مدل جدید لیف با باتری ۳۰ کیلووات‌ساعتی در کنگره جهانی موبایل GSM در بارسلون اسپانیا استفاده کرده و در واقع، «در جعبه آن را باز کرده است». گرث دانسمور (Gareth Dunsmore)، مدیر وسایل نقلیه الکتریکی در نیسان اروپا، در گردهمایی تکنولوژی بارسلونا می‌گوید:

چه چیزی بهتر از نمایش آخرین تکنولوژی در کنار دیگر سرآمدهای نوآوری و خلاقیت.

نیسان لیف ۲۰۱۷ 4 - جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون نیسان لیف ۲۰۱۷ 3 - جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون نیسان لیف ۲۰۱۷ 2 - جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون

مدل ارتقا یافته لیف که هفته گذشته معرفی اولیه خود را به صورت آنلاین داشت، به میزان ۲۶ درصد در دامنه مسافت رانندگی رشد داشته و اکنون می‌تواند با یک شارژ کامل، مسیری را به طول ۲۵۰ کیلومتر طی کند. این موضوع به لطف استفاده از باتری جدید ۳۰ کیلووات‌ساعت اتفاق افتاده است.

علاوه بر آپدیت باتری، یک سیستم گرم‌کننده باتری با مهندسی «نوردیک پک» نیز برای لیف جدید آماده شده که می‌تواند برای رانندگانی که در درجه‌ حرارت‌های بسیار پایین رانندگی می‌کنند، بسیار مفید باشد. همچنین این خودروساز به این موضوع نیز اشاره کرده که سیستم تلماتیک NissanConnect EV به کاربران اجازه می‌دهد که بسیاری از عملکردهای خودرو را با لمس یک دکمه در اختیار داشته باشند.

نیسان لیف ۲۰۱۷ 5 - جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون

خریداران آینده نسخه جدید لیف قادر خواهند بود تا کارهایی مانند بررسی وضعیت باتری، تنظیم ساعت برای شارژ، پیدا کردن ایستگاه‌های شارژ محلی و یا سوئیچ از راه دور سیستم کنترل هوا را انجام دهند. سیستم جدید عملیاتی نیسان این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که بتوانند الگوهای رانندگی خود را آنالیز و از میزان آلودگی دی‌اکسید کربن و مصرف انرژی در هر سفر اطلاع پیدا کنند.

نیسان لیف ۲۰۱۷ 1 - جعبه‌گشایی نیسان لیف ۲۰۱۷ در بارسلون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.