هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 – نمایشگاه خودروی ژنو 2016

طرح مفهومی خودروی سیویک هاچ‌بک، محصول جدید شرکت هوندا در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد تا در سال ۲۰۱۷ در اختیار مشتریان قرار گیرد. هوندا سیویک هاچ‌بک ۲۰۱۷ دهمین نسل از خانواده‌ی هوندا سیویک است.بر اساس طرح ارائه شده از سوی هوندا به نظر می‌رسد طراحی سیویک هاچ‌بک از مدل سدان یا چهاردر سیویک مرسوم‌تر شده است. با دیدن طرح مفهومی این خودرو می‌توان گفت تیم هوندا در طراحی سیویک هاچ‌بک کمی از خودروی سوبارو امپرزا الهام گرفته است.

هوندا سیوسک 2017 2 - هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 - نمایشگاه خودروی ژنو 2016

 نکته‌‌ی دیگر در مورد طراحی هوندا سیویک این است که این طرح را می‌توان بهترین طراحی ظاهری انجام شده در میان ده نسل ارائه شده از این اتومبیل دانست. تیم طراحی هوندا از قاب‌های مشبک و مه‌شکن‌های حلقه‌ای زرد رنگ در سپر جلو و عقب برای زیبایی بخشی به هوندا سیویک هاچ‌بک استفاده کرده است.

هوندا سیوسک 2017 1 - هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 - نمایشگاه خودروی ژنو 2016

مشخصات و نسخه‌ها

طبق اطلاعات موجود، هوندا سیویک هاچ‌بک در دو مدل Type R و معمولی به بازار ارائه می‌شود.هوندا سیویک هاچ‌بک نسخه‌ی تایپ‌ آر با موتور ۲۰۰۰ سی‌سی توربو شارژ دار به بازار ارائه می‌شود. این نسخه دارای توان خروجی ۳۰۰ اسب بخار است و از جعبه‌‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته بهره می‌برد.بر اساس اطلاعات منتشر شده در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ هوندا سیویک هاچ‌بک معمولی همانند هوندا سیویک سدان و کوپه با دو پیشرانه‌ی مختلف به بازار ارائه می‌شود. پیشرانه‌ی اول ۲۰۰۰ سی سی حجم دارد و  توان خروجی ۱۵۸ اسب بخار تولید می‌کند. پیشرانه‌ی دوم از حجم ۱۵۰۰ سی‌سی برخوردار است که با استفاده از توربو شارژ می‌تواند قدرت خروجی ۱۷۴ اسب بخار تولید کند.

1 نظر
  1. داریوش می گوید

    بسیار زیباس امیدوارم هرچه زودتر وارد بازار ایران بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.