منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S

مرکز تیونینگ منصوری خواب جدیدی برای محصول پرطرفدار مرسدس یعنی GT S دیده است! اضافه کردن بیش از ۲۰۰ اسب بخار و یک بادی کیت عریض بحث‌برانگیز بخشی از این خواب شیرین است.

MANSORY MercedesAMG GTS 02 516x367 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S

اگر شما فکر می‌کنید که Mercedes AMG GT S اندکی اسب بخار کمتری دارد، منصوری سریعاً پاسخگوی شماست.

MANSORY MercedesAMG GTS 03 516x344 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S

پیشرانه‌ی توئین توربوی ۸ سیلندری که ۴ لیتر حجم دارد، حالا توربوشارژرهای بزرگ‌تر و سیستم اگزوز اسپورت جدید از جنس استیل ضدزنگ را دریافت کرده که قدرت آن را از ۵۰۳ اسب بخار استاندارد به ۷۲۰ اسب بخار افزایش داده است. این موارد به منصوری AMG GT S اجازه می‌دهند که در ۳.۴ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعتی برابر با ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

MANSORY MercedesAMG GTS 04 516x344 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S

این تیونر خوش‌نام ادعا می‌کند که همه‌ی تغییرات کیت بدنه برای بهتر کردن وضعیت آئرودینامیکی AMG GT S انجام‌شده‌اند. برای نمونه، بال عقب در ترکیب با دیفیوزر عقبی نیروی داون فورس بیشتری را برای چسبندگی بیشتر خودرو به جاده مهیا می‌کند.

مورد برجسته‌ای که مشاهده می‌شود افزایش پهنای خودرو است که ۲۵۰ میلی‌متر را به عرض خودرو افزوده است! این افزایش ابعاد به خاطر جایگیری لاستیک‌های بزرگ‌تر در خودرو بوده است. هر بخشی از بادی کیت عریض منصوری از فیبر کربن ساخته‌شده و بدیهی است که هدف این کار کاستن از وزن خودرو بوده است.

MANSORY MercedesAMG GTS 07 516x344 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S
چرخ‌های سبک‌وزن “اسپایدر” در جلو ۹.۵×۲۱ و در عقب ۱۰.۵×۲۱ اندازه دارند و لاستیک‌های ۲۴۵/۳۰s و ۳۰۵/۲۵s آن‌ها را می‌پوشانند. منصوری همچنین به‌عنوان یک گزینه‌ی اضافی رینگ‌های ۱۰ پره‌ی تک‌پیچ را پیشنهاد می‌دهد.

MANSORY MercedesAMG GTS 09 516x344 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S MANSORY MercedesAMG GTS 08 516x383 - منصوری و تیونینگ مرسدس AMG GT S
کابین خودرو حالا پذیرای ترکیب چرم دست‌دوز و فیبر کربن منصوری شده، فرمان خودرو نیز ترکیبی از تریم کربن و رنگ قرمز است. این خودرو به‌زودی در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.