منصوری 4XX سیراکوزا

نسخه منصوری از فراری ۴۸۸، با نام ۴XX سیراکوزا شناخته می‌شود که یک کیت بدنه منحصر به فرد فیبر کربنی و ۷۹۰ اسب‌بخار از یک موتور دو توربوشارژر V8 در اختیار قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، بدنه جدید شامل هواکش‌های بزرگتر و تمام انواع بال‌ها و باله‌هایی است که موجب بهبود نیروی داون‌فورس و افزایش جریان هوا به سمت موتور می‌شوند. ضمناً این موارد همگی از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند و در نتیجه، وزن کمتری نسبت به قطعات کارخانه‌ای ۴۸۸ دارند.

MANSORY 4XX SIRACUSA 1 516x344 - منصوری 4XX سیراکوزا

منصوری همچنین از یک سری چرخ‌های آلیاژی سبک‌وزن در این خودرو استفاده کرده که دارای ابعاد ۲۰ اینچ در جلو ۲۱ اینچ در عقب هستند و به‌ترتیب در پوششی از تایرهای با عملکرد بالای ۲۵۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ پیچیده شده‌اند. علاوه بر این، یک سری فنربندی‌های با تنظیم ارتفاع پایین‌تر، ارتفاع نقطه گرانش خودرو را به اندازه ۲۰ میلی‌متر کاهش داده است.

MANSORY 4XX SIRACUSA 2 516x344 - منصوری 4XX سیراکوزا

MANSORY 4XX SIRACUSA 3 516x344 - منصوری 4XX سیراکوزا

شاید عجیب‌ترین نکته در مورد ۴XX سیراکوزا این است که به گفته منصوری، خروجی موتور دو توربوشارژر ۳/۹ لیتری V8 تنها با بهینه‌سازی برنامه مدیریت انجین و استفاده از یک سیستم اگزوز با طراحی ویژه، به ۷۷۸ اسب‌بخار و ۸۷۰ نیوتن‌متر رسیده است. این در حالی است که آمار عملکرد ارائه شده برای این خودرو، تفاوت قابل‌توجهی با مدل استاندارد ۴۸۸ ندارند. این خودروی تیونینگ می‌تواند در عرض ۲/۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این در حالی که نمونه استاندارد ۴۸۸ نیز می‌تواند در عرض ۳ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

MANSORY 4XX SIRACUSA 5 516x344 - منصوری 4XX سیراکوزا MANSORY 4XX SIRACUSA 6 516x344 - منصوری 4XX سیراکوزا

محصول جدید منصوری ۴XX سیراکوزا در نمایشگاه موتور شوی ژنو در معرض دید عموم قرار داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.