ماشین 7 میلیون دلاری

[ad_1]

حدود چهار سال پس از تولید لکسوس LFA و وداع با آن در اواخر سال ۲۰۱۲، اولین سوپرکار ژاپنی قرن بیست و یکم رقابتی شانه‌به‌شانه با سوپراسپورت های ایتالیایی را تجربه کرد.

01(144) - ماشین 7 میلیون دلاری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پدال، وقتی‌که LFA به بازار آمد، قیمت پایه‌ای معادل ۳۷۵ هزار دلار داشت اما با آمدن نسخه‌ی نوربرگ رینگ از این خودرو، ۷۰ هزار دلار دیگر به قیمت آن به خاطر دسته‌ای از به‌روزرسانی‌ها اضافه شد.

02(113) - ماشین 7 میلیون دلاری

05(96) - ماشین 7 میلیون دلاری

03(108) - ماشین 7 میلیون دلاری

۱۰ اسب بخار اضافه‌تر برای پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندری، اسپویلر بزرگ‌تر جلو، بال عقب ثابت، سیستم تعلیق بازنگری شده، گیربکس سکونشئال ۶ سرعته ی بهینه‌سازی شده و چرخ‌های جدید ازجمله‌ی این به‌روزرسانی‌ها بودند که کمک کردند تا LFA نسخه‌ی نوربرگ رینگ،۸.۸۵ ثانیه زودتر یک دور پیست نوردشلایف را طی کند. ۲۰ هزار دلار باقی‌مانده هم صرف رنگ مات بدنه‌ی خودرو شد.

04(103) - ماشین 7 میلیون دلاری

جدا از تولید کلی ۵۰۰ دستگاهی LFA، تنها ۵۰ خودرو با مشخصات نسخه‌ی نوربرگ رینگ ساخته شد که درواقع آن را به نسخه‌ای بسیار کمیاب تبدیل می‌کند. اما اینجا یک اختلاف بسیار بزرگ بین قیمت کارخانه‌ای آن و قیمتی که در یک سایت برای فروش آن گذاشته‌شده وجود دارد! قیمتی که برای فروش پیشنهادشده رقم باورنکردنی ۷.۱۶۶.۸۱۰ دلاری است!

06(92) - ماشین 7 میلیون دلاری

08(87) - ماشین 7 میلیون دلاری

فروشنده جزئیات اضافی از این نسخه‌ی خاص را منتشر نکرده اما گفته که این خودرو با شماره شاسی ۰۰۲۷۵ تنها ۶۸۰ کیلومتر کارکرد دارد. به‌عنوان جایزه نیز این خودرو امضای مدیرعامل تویوتا آقای آکیو تویودا را به همراه دارد.

07(93) - ماشین 7 میلیون دلاری

[ad_2]

اقتصاد آنلاین

1 نظر
  1. راستین می گوید

    بی شک در آینده نه چندان دور قیمت این خودرو از مرز یکصد میلیون دلار فراتر خواهد رفت، تولید تنها پانصد دستگاه از این جواهر نایاب و کم شدن تعداد نمونه های بسیار سالم در آینده دلیل رشد قیمت این سوپر اسپرت استثنایی عنوان شده است ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.