بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی لبخند در ام وی ام ۱۱۰ جدید

chery qq china launched 2 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی  ام وی ام ۱۱۰ جدید به شکلی  است که گویا این خودرو همیشه در حال لبخند است و این حس را به شما منتقل خواهد کرد.به هر حال در ام وی ام ۱۱۰ جدید باید بدانید این خودرو در این مدل واقعا بروز تر شده و حالت قدیم خود خارج شده است.طراحی  MVM 110S دارای ظاهری شاد  است و می تواند  باعث جذب جوانان و بانوان است.شاید کمتر آقایون میل به خرید ام وی ام ۱۱۰ اس داشته باشند.زیرا مردها اقلب بدنبال خودرویی با جسه محکم و حجیم هستند.

chery qq 2016 wallpaper 281509 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

چراغ های جلو در ام وی ام جدید

چراغ جلو  ترکیبی  چراغ های نور بالا و نور پایین  که  ویژگی های ساختاری دقیق و طراحی آن بشکلی است که با کمترین مصرف بتواند بیشترین نور را به شما بدهد..چراغ‌های بزرگ و گردبه همراه وجود خطی در قسمت بالایی پلاک هم باعث بیشتر شدن این لبخند شده که البته به نظر من این لبخند زیادی می تواند سبب خستگی و تکراری شدن شود.

ام وی ام 100 جدید 1 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی عقب در  ام وی ام ۱۱۰ جدید

اولین موردی که مارا در دیدن تغیرات عقب یاری می دهد وجود چراغهای عقب جدید در این خودرو می باشد.چراغ های قدیمی گرد به چراغ های کشیده تبدیل شده اند.طرح نوار مشکی رنگ و سپر و چراغ مه شکن هنوز هم ما را با طرح لبخند خود آشنا می کنند.

chery qq china launched 4 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی کناریه ام وی ام ۱۱۰ جدید 

از بقل که به خودرو نگاه کنید متوجه فراموش کردن نوار ها پلاستکی مشکی رنگ در این خودرو می شوید و ابته سقفی شیب دار که همه این تعیرات بخوبی در بهبو د چهره این خوردو کمک کرده اند.

chery qq china launched 3 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

جلو پنجره مشبک

ورود هوا  از طریق جلو پنجره جلو  که تقریبا نزدیک به عرض خودرو وسعت دارد در این خودرو سبب افزایش برخورد هوا با رادیات و خنک کاری حتی بدون استفاده از قن آن تا حد زیادی است .این جلو پنجره  از طرح  لانه زنبوری پنجره مشبک بهره می برد.. ورودی هوا نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است و به قسمت‌های پلاستیکی سیاه رنگ اطراف چراغ‌های مه شدن متصل گردیده تا طرح لبخند بزرگی را تشکیل دهد.

ام وی ام 100 جدید 15 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

دستگیره درب جدید در بالای درب عقب

طراحی دستگیره درب عقب که جدیدا در بعضی از خودرو ها مد شده در این خودرو نیز استفاده شده است.

ام وی ام 100 جدید 14 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

استفاده از پنجره عقب پاناروما

پنجره پانوراما عقب ساخته شده از مواد با کیفیت بالا که سبب می شود شما یک تجربه خوب در دیدن عقب ام وی ام نیو با این خودرو داشته باشید.وجود نوار های گرم کن عقب و یک شیشه پاک کن در این خودرو سبب می شود که این افزایش دید همیشگی باشد. .

CHERY NEW QQ 16 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی صندوق عقب جادار با توجه به ابعاد  خودرو

درب عقب این خودرو از جک هیدرولیکی بهره م یبرد تا شما به آسانی بتوانید آن را از و بسته کنید.

chery qq china launched 4 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

طراحی داخلی در ام وی ام ۱۱۰ جدید

در داخل ام وی ام ۱۱۰ جدید خوب همانطور که هزینه کمتری پرداخت کرده اید از داشبورد و لوازم پلاستیکی بهره می برد.در ضمن در داشبورد فضایی برای قرار دادن اشیاء ایجاد شده است.

ام وی ام 100 جدید 10 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

 صفحه ال ای دی اطلاعات خودرو

در ال سی دی موجود در پشت فرمان شما  سرعت خودرو را به شکل  دیجیتال   مشاهده می کنید واین نمایشگر شمارا لحظه به لحظه از شرایط خودرو با خبر می کند.این صفحه از نوع ال ای دی با پس زمینه نارنجی می باشد.

ام وی ام 100 جدید 3 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

فرمان

طراحی نرم و راحت فرمان،  علاوه بر   نگه داشتن خوب دست شما سبب ایجاد یک حس پویایی در شما ایجاد می کند.

ام وی ام 100 جدید 4 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

صندلی های عقب تاشو

صندلی های ردیف عقب  به طور کامل تا  شده و فضای خودرو را تا حتی نزدیک به ۶۳۵ لیتر افزایش می دهد.

ام وی ام 100 جدید 6 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

موتور

موتور استفاده شده در خودروی ام وی ام ۱۱۰  جدید شده است . در این خودرو از موتور  ۳ سیلندر استفاده شده است که می تواند   نزدیک به ۷۰  اسب بخار را در گشتاور   ۹۵  نیوتن‌متر بر متر ایجاد کند. این قدرت تولید شده به شما می تواند تاپ اسپید ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت را بدهد.(در مدل قبلی ۱۳۰ بود)که بخوبی خود را به خودروی محبو بازار ایران یعنی پراید رسانیده.مصرف سوخت این خودروی ۳ سیند فقط در ۱۰۰ کیلومتر ۴.۲ لیتر است که می توانست کمتر هم باشد.

chery qq china launched 7 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

سیستم انتقال 

ام وی ام ۱۱۰ جدید  از گیربکس  AMT که ادغامی از هر دو AT و نقاط قوت MT است. ، گیربکس نه تنها دارای مزایای گیربکس اتوماتیک است بلکه دارای    نقاط قوت انتقال دستی می باشد.

سیستم تعلیق

سیستم تعلیق جلو از نوع  سیستم تعلیق مک فرسون متناسب با اتومبیل های کوچکاست که باید چابک و سبک رانده بشوند.البته سیستم تعلیق در عقب از نوع  فنر پیچشی و میله می باشد

ام وی ام 100 جدید 13 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

ترمز سیستم ABS + EBD

این خودرو بر خلاف ابعاد کوچک خود دارای فرمان از نوع ضربه گیر است تا در صورت برخورد، ستون فرمان   جمع خواهدشد تا از آسیب به سینه شما جلوگیر کند.البته در مدل اصلی (داخل را نمی دانیم).این خودرو دارای تجهیزات ایمنی دیگر نظیر  دو کیسه هوا -سیستم‌های ترمز ABS – EBD -ترمز چرخ‌های جلوی دیسکی – ترمز چرخ‌های عقب کاسه‌ای- چراغ‌های مه شکن جلو-چراغ‌های مه شکن جلو  عقب و غیره است.

ام وی ام 100 جدید 5 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

چهار درب  دارای پنجره های برقی

شما می توانید از راه دور با یک دکمه پنجره های خودرو را کاملا ببندید

امکانات و آپشن های خودرو ام وی ام ۱۱۰ جدید 

در مورد تجهیزات و آپشن های ام وی ام ۱۱۰ جدید باید بگویم این خودرو در مجموع شامل آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف‌پاک‌کن شیشه عقب قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3- USB -فرمان هیدرولیک، بدنه تقویت‌شده-دی لایت، نمایشگر مصرف سوخت لحظه‌ای، -کیلومتر شمار دیجیتالی

ام وی ام 100 جدید 8 - بررسی تخصص ام وی ام 110 جدید  (MVM 110S) یا همان چری (newqq)

بررسی اجمالی دسته بندی سوپر مینی
برچسب محصول ۱.۰ MT
نام مدل ام وی ام ۱۱۰ جدید

مشخصات فنی و موتوری ام وی ام ۱۱۰ جدید

موتور برچسب موتور ۱.۰ L
حجم  (cc) ۹۹۸
حداکثر  سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۵۰
حداکثر توان  (kw / دور در دقیقه) ۵۱/۶۰۰۰
حداکثر  گشتاور (نیوتن متر / دور در دقیقه) ۹۳/۳۵۰۰ ~ ۴۵۰۰
تعداد سیلندر ۳
سوپاپ  ۱۲
انتقال نوع انتقال ۵ سرعت دستی
مصرف سوخت نوع سوخت بنزین
ظرفیت مخزن سوخت (لیتر) ۳۵

ابعاد ام وی ام ۱۱۰ جدید

خارجی طول  (میلی متر) ۳۵۶۴
 عرض (میلی متر) ۱۶۲۰
ارتفاع  (میلی متر) ۱۵۲۷
فاصله دو محور (میلی متر) ۲۳۴۰
وزن  وزن (kg) با بار ۹۳۶

چرخ و لاستیک استفاده شده در ام وی ام ۱۱۰ جدید

 چرخ لاستیک تیوپ لس ۱۶۵/۶۰ R14

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

18 نظرات
  1. Arian می گوید

    سلام ببخشید این ماشین تا چند گیلو میتونه حمل کنه؟

  2. مریم می گوید

    سلام میخواستم بدونم چراغ مه شکن این ماشین همراه با روشن شدن ماشین روشن میشه و از کجا باید خاموشش کنیم؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین.

  3. امین می گوید

    سلام وقت بخیر من این ماشین ندارم ولی مدل قدیمیشو دارم می خواستم این درب عقب تمام شیشه است به راحتی مشکن و وارد خودرو میشن به نظر من طراحیش مشکل دارد. بعد به نظر شما قیمتش خیلی بالا نیست مسئولین مدیران خودرو؟ لطفا همایت کنید مدل قبلیشو تولید کنید با دکور داخلی جدیدش به نظر من بهتر فروش داشته باشید. ماشین درست میکنید نه( قیافه) کارتونی داره جلوش البنه نظر شخص من است.

  4. محسن می گوید

    سلام
    من قبل اینکه این ماشین و بخرم ۲۰۶ و ۴۰۵ داشتم و میتونم بگم که کیفیت مطلوبتری نسبت به اونا داره، هندلینگ خوبی داره و در مورد مصرف باید بگم از یزد تا مشهد رو تابستون با ۶۰ لیتر بنزین رانندگی کردم کولر دائم روشن بوده، کنترل فرمون و تعادل ماشین نسبت به ماشینای ایرانی مثل ساینا و تیبا به مراتب بهتره و چیزی که واقعا منو راضی نگه میدار ترمز فوق العاده خوب و مطمعنشه و سرعت و شتابش نسبت به ۳ سیلندر بودنش فوق العادس، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت باهاش رانندگی کردم که دور موتورش بین ۳.۵ تا ۴.۵ بوده، استهلاک خیلی پایینی داره مصرف اب و روغن صفر هست

  5. یاشار می گوید

    مدیران خودرو یه دروغگو بیشتر نیست.

  6. منصور می گوید

    سلام به همه
    آره مصرف سوخت ازونی که گفتن بالاتره، من حساب کردم ترکیبی صدی ۷.۵ لیتر بود

  7. نویسنده می گوید

    واقعا بی خوده منم گول خوردم

  8. امید می گوید

    با سلام خدمت همه عزیزان….خواستم جهت اطلاع به چند نکته اشاره کنم.. //۱ . متاسفانه در مورد تحویل خودرو اکثر نمایندگی ها پس از وصول پول و چک…دیگه مشتری رو نمیشناسن…و مرتب با بهانه های واهی تحویل خودرو رو به تعویق میندازن و خریدار باید هر روز پیگیری کنه تا شاید بعد از یک ماه ماشین رو تحویل بدن.// ۲ . مصرف سوخت خودرو در کاتالوگ ۴/۵ لیتر قید شده است که متاسفانه صحت ندارد..البته باید چند نکته رو به یاد داشت..اول اینکه اکثر پمپ بنزین ها بنزین های مخلوط با هوا رو به شما تحویل میدن ..شما در ظاهر ۲۰ لیتر بنزین زدی..ولی در اصل میزان واقعی…مثلا ۱۷ لیتره…که این در مورد امار مصرف سوخت خودرو تاثیر زیادی داره…دوم اینکه مصرف سوخت در شهر….در ترافیک…در بزرگراه با هم فرق داره و باید به این نکته هم توجه داشت…مصرف واقعی خودرو ام وی ام ۱۱۰ جدید…با توجه به تمامی جوانب…بین ۵/۸ الی ۶/۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هست…اینو خودم تجربه کردم…توی ۱۰۰۰۰ ( ده هزار ) کیلومتر رانندگی با این خودرو..// ۳. متاسفانه خودروی فوق نشانگر اب ندارد ( جهت اطلاع دوستان ) … در نهایت به عزیزانی که منتظر تحویل گرفتن خودرو میباشند عرض کنم که پس از استفاده از ماشین و به قول معروف سواری گرفتن از ان…متوجه محسنات آن میشوید…از لحاظ نرمی کلاچ و دنده…فرمون و در نهایت هندلینگ خودرو…راحتی سرنشینان…دید خوب و کافی راننده و سرنشینان…و سایر موارد که پس از استفاده از آن…پی خواهید برد….لازم به ذکر است که اینجانب سابقه استفاده از خودروهای زیر را داشته ام از جمله // پیکان…پراید..سمند ef 7…پژو ۴۰۵ جی ال ایکس…میتسوبیشی گالانت زیگما و ……و باید به این نکته اشاره کنم که توقع من از خودروی mvm 110 s…کمتر از چیزی بود که پس از استفاده از آن مشاهده کردم….لازمه که بگم من خودم مخالف خودروهای چینی بودم و موقع خرید این خودرو…دست به ریسک بزرگی زدم….ولی الان از خریدش راضیم و از سواری با اون لذت میبرم…و باید بگم که بر خلاف جثه کوچک و چهره و تیپ ان که به گفته بعضی از دوستان…مثل اسباب بازی میمونه…از بسیاری جهات…از خودروی وطنی بهتر و مطمعن تره…..با خیال راحت استفاده کنید….به سفرهای طولانی برید و از آن لذت ببرید….فقط یادتون باشه که این ماشین…سه سیلندر میباشد و فشار بیش از حد به آن…شاید ایجاد مشکل کند……در صورتی که توان آن در حد و اندازه خودروی ۴ سیلندر میباشد….با تبریک به دوستانی که ازین خودرو استفاده میکنند و یا در انتظار دریافت آن هستند…..خوش و خرم باشید

  9. پرستو می گوید

    با درود به همه
    متاسفانه من فریب آگهی های فروش اقساطی فوری ۱ساعته مدیران خودرو فاطمی شعبه ۲۴۶ حیدری ررا خوردم الان یک ماهه که دارن تحویل می دن!!!!!جندتا منشی دروغگو هم میذارن و هی امروز و فردا می کنن گول آگهی هاشون رو نخورید تحویل در منزل و جوایز و همه فریب کاری پول و چک و بگیرن تمومه

  10. ریحانه می گوید

    سلام
    میشه لطفا بگید که نمایشگر آب رادیاتور کجا هستش؟؟؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.من در متن به این مورد اشاره ای نکردم.اطلاع ندارم

  11. مهدي می گوید

    باسلام
    من حدود ۱۰ ماه پیش MVM 110S رو خریدم. این ماشین حدود ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف داره. در زمان سرویس اولیه و مراجعات بعدی به نمایندگی هم عنوان کردند که مصرف این ماشین حدود ۹ الی ۱۰ لیتر می باشد. از دوستانی که نظر مثبت ثبت کردند و از این ماشین استفاده کردند، خواهش میکنم که مصرف واقعی این ماشین را اعلام کنند. چون واقعاً مستاصل شدم. جالب اینجاست که واحد رسیدگی به شکایات مشتری این شرکت هم اعتقاد داره که مصرف بنزین این ماشین با بنزین های داخلی باید حدود ۹ الی ۱۰ باشه و این موضوع طبیعیه…

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      دوست خوبم یا ماشین شما خراب است یا این شرکت به مردم دروغ می گوید.الان سمند ای اف سون دارم خودم بدون هیچ گونه اضافه گویی می گم با حجم موتور ۱.۷ لیتر و چهار سیلندرو اون ابعاد در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۸ لیتر می سوزونه.این اصلا غیر طبیعی است

  12. کوروش می گوید

    من ۱۱۰چهار سیلندرشو دارم .نمایندهای(مسیول تعمیرگاهاش)ادمای دهاتی ومذخرفی هستن.من تسمه تایم بردم عوض کنم.گفت ۵۰۰ تومن میشه بردم بیرون با تمام لوازم ودست مزد شد ۱۳۰ تومان. نمیدونم مدیران خودرو چرا همچین ادمایی رو بهشون نمایندگی داده.یعنی خدمات بعد از فروشش واقعا مزخرفه

  13. مصطفی می گوید

    ماشین فقط ساینا قیمتش ازین کمتره امکانات و قدرت موتور ساینا خیلی بیشتره ساینابهترین ماشین زیر ۳۰میلیون تومنه

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      ساینا همون تیباست.هر کاریش کنن عرض خودرو خیلی کمه.جالب نیست بنظرم

  14. مهسا می گوید

    سلام آیا امکانش هست سفارش دنده اتوماتیک رو بدیم!؟ینی کارخونه ای اتوماتش کنن
    لطفا جواب بدین

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      مهسای عزیز به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.