نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

[ad_1]

نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ از فردا ۴ فروردین به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه یکی از سه رویداد بزرگ خودرویی ایالات متحده است که شرکت‌های زیادی در آن به معرفی جدید‌ترین دستاورد‌های خود خواهند پرداخت. زومیت نیز پوشش گسترده‌ای از این رویداد برای عاشقان صنعت خودرو خواهد داشت.

 نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک ۲۰۱۶ از روز چهارشنبه ۲۳ مارس مصادف با ۴ فروردین شروع به کار می‌کند؛ درحالی‌که بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی سال نیست ولی همواره هیجان خاصی را به همراه دارد. به‌عنوان مثال، سال گذشته از مک لارن ۵۷۰S، رنج روور SVAutobiography رونمایی شد و بازگشت لینکلن Continental نیز در همین نمایشگاه اعلام شد. به دلیل اینکه این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه خودروی مهم در ایالات متحده است، خودروسازان برای شرکت در این جشنواره معتبر خودشان را آماده می‌کنند. دو نمایشگاه مهم دیگر این کشور عبارت است از نمایشگاه خودروی دیترویت ولس‌آنجلس. همچنین این نمایشگاه به‌عنوان یک وزنه تعادل میان نمایشگاه ماه گذشته ژنو عمل خواهد کرد که اغلب ابر خودروها در آن نمایشگاه معرفی شدند. 

در ادامه می‌توانید با خودروهای جذابی که انتظار معرفی آن‌ها را داریم، بیشتر آشنا شوید.

نیسان GT-R REFRESH

5a371749 3421 43aa 8747 6e92394639f2 - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

گودزیلا، که یک لقب شایسته برای این نماینده خشمگین اسپرت نیسان است؛ دیگر پا به سن گذاشته است. خیلی تعجب نکنید چون مدت زمان زیادی از معرفی  GT-R گذشته است. نسل بعدی این خودرو راهکار جدید نیسان برای رهایی از این مخمصه است که کمپانی نیسان نام REFRESH برای مدل کنونی R35 برگزیده شده است، که به‌روزرسانی‌هایی را در فضای درونی و بیرونی به خود دیده است. می‌بایست بعد از ارائه این خودرو در نمایشگاه نیویورک مشخصات و جزئیاتش را بیشتر بررسی کنیم.

مزدا میاتا کوپه

e04d37d4 a068 4325 830a 063141986c0e - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

دعوت‌نامه‌ای که مزدا برای کنفرانس خبری خود ارسال کرد این بود: “به ما کمک کنید تا یکی از درها را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک حذف کنیم.” این می‌تواند یک نشانه باشد. سایت‌ها و نشریات خبری گمان می‌کنند که این به معنی برداشته شدن سقف Miata است. مزدا سابقه ارائه مدل‌های سقف جمع شونده را در  سال‌های گذشته داشته است، بنابراین این حرکت مزدا خیلی هم دور از ذهن نیست.

هیوندا آیونیک و خودروی مفهومی جنسیس

8e2b61c1 6ee1 4943 86a5 fa03284df44f - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

هیوندای از رقیب سرسخت پریوس، یعنی خودروی آیونیک (IONIQ) در نمایشگاه خودروی ژنو پرده‌برداری کرد؛ ولی این اولین بار است که این خودرو پا در خاک ایالات‌متحده می‌گذارد. هیوندای قدم محکمی برای کسب سهمی از بازار خودرو‌های هیبریدی برداشته است و حرکت این شرکت به خاطر ارائه سه نسخه‌ی هیبرید استاندارد، هیبرید پلاگین و کاملاً الکتریکی، شایسته تقدیر است. (تویوتا نسخه هیبرید پلاگین Prius را ارائه کرده است ولی نسخه الکتریکی کامل آن وجود ندارد)

همه علاقه‌مندان دنیای خودرو مایل هستند خودروی جدید جنسیس را ببینند. اطلاعات چندان زیادی از این خودرو غیر از یک تیزر تبلیغاتی در دسترس نیست، اما نمای بسیار خیره کننده این خودرو در کنار شاخ و شانه کشیدن جنسیس برای بی‌ام‌و، جذابیت خاصی به کنفرانس این شرکت در نمایشگاه خودروی نیویورک افزوده است.

نسخه دیگری از تویوتا پریوس

92698df2 df06 44e0 a452 86c024d817e9 - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

تویوتا در مدل جدید پریوس از شگفتی دیگر از لحاظ مکانیکی در ساختار Prius خبر داده است که قرار است در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ رونمایی شود. نمای جدید مدل اصلی در سال گذشته نشان داده شد و به دلیل اینکه الگوی چراغ عقب اتومبیل خودرو نسبت به مدل بسیار ساده پیشین خود در تیزر به‌طورکلی تغییر کرده است، خود یک جهش عظیم به شمار می‎آید. به‌عبارت‌دیگر، این تغییر ظاهر چراغ عقب خودرو در مدل پلاگین هیبرید Prius خیلی ارزشمندتر از مدل ساده‌‌ی قدیمی آن است.

شورولت کامارو ZL1

f39403c0 0599 4ec6 80ab 818d6074f3da - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

شورولت از مدل جدید سری کاماروی یعنی ZL1 برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد کرد. شورولت در تبلیغات خط و نشان زیادی برای رقبای خود کشیده است. حرکت بزرگ شورولت در نمونه‌ی جدید کامارو شامل ارائه پیشرانه‌ی سوپرشارژ ۶۴۰ اسب بخاری ۸ سیلندر با جعبه‌دنده‌ی ده سرعته خودکار (یا شش سرعته دستی) است. 

تسلا مدل ۳

89a3043f 431a 405a bbe8 c6534ab3d0b5 - نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده

مدل ۳ تسلا یقیناً بیشترین اتفاقات خبری روزهای آینده را رقم خواهد زد. پیش‌بینی می‌شود این خودرو در Hawthorne تسلا، در کالیفرنیا یک هفته بعد از نمایشگاه نیویورک عرضه شود. تسلا مدل ۳ اولین خودروی الکتریکی خواهد بود که با وجود قابلیت پیمایش بالای مسافت، قیمت ۳۵ هزار دلاری به همراه دارد.

[ad_2]

منبع : زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.