فورد فیستا مدل 2017 به همراه اولین تصاویر رسمی

فورد فیستا مدل ۲۰۱۷ خودرویی که کم کم از شایعه با انتشار تصاویرش به واقعیت دارد تبدیل می شود.تصویر منحصر به فرد از فورد فیستا مدل ۲۰۱۷ نشان می دهد که این خودرو علاوه بر طراحی جدید دارای کیفیت داخلی عالی و تکنولوژی بهبود یافته است.فورد فیستا در طول دو سال آینده به بازار می آید و تصویر اصلی منحصر به فرد به ما نشان می دهد که چگونه نگاهی به این خودرو داشته باشیم .خودروی محبوب بازار فورد.با توجه به فروش در نیمه اول سال ۲۰۱۷ باید به چند نکته در مورد قیمت و طراحی و اتاق این خودرو به شما بگوییم.

 spyshots 2017 ford fiesta test mule previews much larger body 2 1 - فورد فیستا مدل 2017 به همراه اولین تصاویر رسمی

 عنوان بهترین فروش اتومبیل در سال ۲۰۱۶

فورد فیستا در پلت فرم جهانی B و در نسل هفتم خود چه خواهد کرد. بنابراین در حالی که عکس های جاسوسی از این خودرو  بازتاب گسترده ای را نشان داده است ، مهندسان به احتمال زیاد میلی متر به میلی متر ۀن را مورد کنکاش قرار خواهند داد. یک ظاهر طراحی شده با جلو پنجره پنجره مشبک جدید ، نوک خودروی  کمی چهارگوش و چراغ جلو باریک شده و ترکیبی اولین چیزی است که ما با مشاهده این تصاویری می توانیم به آن ها دست پیدا کنیم..

ماندن بر روی شاسی قبلی به این معنی است که فورد می توانید مقادیر قابل توجهی هزینه را در ساخت خودرو جدید کاهش دهد. و این هزینه را در جایی دیگر مثل کیفیت داخلی و آپشن های آن صرف کند

spyshots 2017 ford fiesta test mule previews much larger body 5 1 - فورد فیستا مدل 2017 به همراه اولین تصاویر رسمی

در داخل فورد فیستا مدل ۲۰۱۷ از مواد نرم و جایگزین کردن آن با داشبورد قبلی پلاستیکی خبر می دهد. از جمله عمده ای تغیرات در   سیستم سرگرمی خودرو است. انتظار می رود صفحه نمایش کوچک موجود با یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر جایگزین شود، استفاده این شرکت از SYNC 3 نرم افزار برای موسیقی، ادغام گوشی های هوشمند و ناوبری ماهواره ای استفاده شود.تجهیزات ایمنی جدید به احتمال زیاد شامل هشدار خروج از خط و نقطه کور، به همراه سیستم های کنترل ترافیک باشد.

spyshots 2017 ford fiesta test mule previews much larger body 6 1 - فورد فیستا مدل 2017 به همراه اولین تصاویر رسمی

• بهترین سوپرمینی دسترس در حال حاضر

فورد فیستا در مدل ۲۰۱۷ خود طبق اطلاعاتی که ما داریم روی نسل بعدی موتورهای اکوبوست فورد تمرکز کرده است. در واقع استفاده از این موتور نقطه ی شروعی است که که فیستا موتور های قدیمی خود را کنار بگذارد .موتور جدید با حجم  ۱۶۰۰ سی سی  و ۱۹۷ اسب بخار تولید نیرو و دارای آرایش ۴ سیلندر و مدل ۳ سیلندر با توربوشارژ در مدل های دیگر است.فاصله ی دو محورفورد فیستا در مدل ۲۰۱۷  ۹۸.۰ اینچ و به ترتیب دارای طول ۱۷۳.۵ اینچ -عرض ۶۷.۸ اینچ  ودارای  وزن ۲۶۲۷ پوند است.این خودرو در مدل ۲۰۱۷ طبق آخرین اطلاعات دارای تاپ اسپید ۱۲۰ مایل در ساعت است.و از شتاب ۰ تا ۱۰۰   ۸.۷ ثانیه ای است.قیمت فورد فیستا مدل ۲۰۱۷ حدود ۱۴،۸۸۰ دلار است که در مدل فول تا قیمت ۲۱۰۰۰ دلار هم می رسد.

اولین تصاویر رسمی از فورد فیستا مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.