فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

فیات ۱۲۴ اسپایدر مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد. در نمایشگاه نیویورک  امسال شاهد معرفی برند های مختلف و پر فروش در بازار جهانی شدیم.فیات ۱۲۴ اسپایدر مدل ۲۰۱۷ آبارت   نیز یکی از این خودرو ها بوده است فیات می گوید که قیمت گذاری این خودرو همزمان با نزدیک شدن به تاریخ فروش نیز اعلام خواهد شد.

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 2 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

طبق گفته ی سخنگوی شرکت  فیات جناب ادموندز : مدل پایه فیات ۱۲۴ عنکبوتی ۲۰۱۷  در ایالات متحده در شروع تابستان امسال عرضه و به دنبال آن   در اواخر تابستاناز مدل ابارت و فول نیز وارد بازار خواهد شد.رقبای کلیدی فیات ۱۲۴ اسپایدر مدل ۲۰۱۷ عبارتند از دیگر کانورتیبل اسپرت بازار مانند آئودی TT ، مینی کوپر و پورشه باکستر .

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 4 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

همانطور که قبلا توسط ادموندز   گزارش شده بود ، نسخه ۱۲۴ عنکبوتی فیات که در اوایل این ماه در نمایشگاه اتومبیل ژنو  رونمایی شد که می توانست با موتور ۴ سیلندر خود  و توربوشارژر  فشار ۱۷۰ اسب بخار را تولید کند.

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 5 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

ولی در مدل  آبارت این تولید نیرو به ۱۶۰ اسب بخار از همان موتور کاهش داشته است.که با نگاهی به موتور این خوردو مارا به یاد  موتور موجود در مزدا MX-5 میاتا  می اندازد .البته مدل فیات می تواند نسبت به میاتا ۵ اسب بخار بیشتر تولید کند.فیات ۱۲۴ اسپایدر آبارت مدل ۲۰۱۷  را می توان با انتخاب هر کدام از شش  سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک سفارش داد.

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 7 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

فیات ۱۲۴ اسپایدر آبارت به عنوان یک خودروی ورزشی علاوه بر فرمان برقی و  سیستم کنترل پایداری دینامیکی برای عملکرد بهتر و از تکنولوژی های بروز نیز استفاده می کند.وجود یک دیفرانسیل لغزش محدود به همراه سیستم تعلیق ورزشی  Bilstein  و کمک فنر و چرخ های آلیاژی ۱۷ اینچی و همچنین   سیستم ترمز برمبو با کالیپر آلومینیومی چهار پیستون از دیگر نشانه های اسپرت بودن این خودروست.

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 1 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

 در طراحی قسمت بیرونی فیات ۱۲۴ اسپایدر آبارت در قسمت جلو  از طرحی  منحصر به فرد و در کنار خودرو دارای  رکاب های جانبی سیاه و سفید و اگزوز چهار سراست.دارای رنگ های  قرمز، سفید، سیاه، خاکستری و مرواریدی است.

فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 3 - فیات 124 اسپایدر آبارت مدل 2017 در نمایشگاه نیویورک

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.