اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل 2018

با تیم اروند پلاک باشید با اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل ۲۰۱۸ .در مدل ۲۰۱۸ فورد فوکوس ما شاهد بزرگتر شدن  و مجلل تر شدن نسل چهارم در این مدل هستیم که قرار است  تا دوسال دیگر پا به خیابان های بگذارد.همانطور که تصاویر این خودرو به ما نشان می دهد  در تصاویر جاسوسی از این خودرو در هین آزمون و تست برای  تمرکز بر روی این هاچ بک اند. زیرا که قرار است رقیب اصلی آن یعنی واکسهال آسترا مدل جدید خود را وارد بازار کند که شرکت فورد هم دست بکار شده تا در اواسط سال ۲۰۱۷ مد جدید فورد فوکوسش را روانه صحنه رقابت کند.

2018 ford focus 800x0w - اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل 2018

در مدل ۲۰۱۸ از فورد فوکوس انتظار می رود یک افزایش جزئی در فاصله ی دو محور ایجاد شده باشد که این نیز نشان می دهد که تمرکز بر هدف قرار دادن  Astra و VW گلف  اصل زیرا در مقایسه با رقیبان ذکر شده فورد فوکوس در نسل سوم خود در سال ۲۰۱۴ دچار ضعف در فضای پای سرنشینان بود که گویا این مشکل در سال ۲۰۱۸ رفع شده است. . ما همچنین خواهید دید فورد در آخرین بروز رسانی خود  در قسمت هایی همچون سیستم سرگرمی و تاکید بر استفاده از مواد با کیفیت بهتر در داخل کابین کرده است.

ford focus 3 800x0w - اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل 2018

تمرکز بعدی شرکت فورد همانند خودروی جدید  فورد فیستا ۲۰۱۷  در فورد فوکوس ۲۰۱۸ نیز بشدت دیده می شود.جایی که قرار است  از موتورهای اکوبوست فورد با نام نام “EcoBlue ‘استفاده شود.به احتما زیاد در مدل استاندارد فوکوس ۲۰۱۸ از موتور ۲۰۰۰ سی سی با توانایی تولید ۱۷۰ اسب بخار و همچنین دارا بودن ۱۵۰ پوند بر فوت گشتاور است.به احتمال زیاد از مصرف سوخت بسیار پایینی برخودرار باشد.

ford focus 800x0w - اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل 2018

طبق گفته شرکت سازند قیمت فورد فوکوس در مدل ۲۰۱۸ در مدل پایه ۱۷،۲۲۵ دلار و در مدل فول آن ۲۴،۴۲۵ دلار است که در مدل آر اس نیز از قیمت ۳۵،۷۳۰ دلار بهره می برد.

ford focus 8 800x0w - اولین تصاویر رسمی از فورد فوکوس مدل 2018

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.