دیوان عدالت اداری،بخشنامه استاندار خوزستان در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند را ابطال کرد

با حکم دیوان عدالت اداری،بخشنامه‌ی استاندار خوزستان در خصوص تردد خودروهای پلاک منطقه ازاد اروند باطل شد . این حکم در تاریخ ٢٧ اسفندماه ٩۴ در روزنامه‌ی رسمی « جمهوری اسلامی» چاپ و منتشر شده است و تاکنون استانداری خوزستان نسبت به صدور این رای هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده است .

این امید است که با حمایت شما همشهریان عزیز و پیگیری استاندار خوزستان جناب اقای مقتدایی این مشکل مرتفع گردد . در مهرماه سال گذشته مطلبی با موضوع حمایت از جناب مقتدایی در اروند پلاک منتشر شد و بیش از ۱۲.۰۰۰ نفر در ان نظر سنجی شرکت نموده اند :

لطفا از استاندار مقتدایی حمایت کنید 

 

تررد خودروهای پلاک اروند -  ديوان عدالت اداري،بخشنامه استاندار خوزستان در خصوص تردد خودروهاي پلاك اروند را ابطال كرد

در ادامه می توانید نسخه کامل را به صورت Pdf مطالعه نمایید .

دانلود کنید : حکم دیوان عدالت اداری در مورد بخشنامه استاندار خوزستان در خصوص خودروهای پلاک اروند 

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولان برسانید .

36 نظرات
  1. ابوالفضل می گوید

    لطفاً دیوان عدالت اداری در مورد این همه خیانتی که در صنایع خودروسازی داخلی به مردم میشه هم به نفع مردم وارد عمل بشه
    اونا هم توی کیفیت بسیار پایین تولید و هم قیمت بسیار گرون تر نسبت به اون کیفیت به مردم خیانت میکنن
    به خدا خدا نکنه ماشین احتیاج به بازدید یا تعمیر توی نمایندگی پیدا کنه به خاطر وجود اشکالات خیلی خیلی زیاد توی خودروهای حتی صفر و در نتیجه مراجعه ی زیاد مردم بیچاره اگه از تاریکی صبح برای نوبت گرفتن به نمایندگی مراجعه نکنی کلا اون روز رو از دست دادی اونا هم توی تولید مردم رو چپاول میکنن هم خدمات بعد از فروش. خدمات بعد از فروش هم درصد بسیاربسیار زیادی از درآمدشون رو به خودش اختصاص میده اصلا این سیستم جوری چیدمان شده که خدمات پس از فروش هم همیشه بیشترین مراجعه و شلوغی و کارکرد رو داشته باشه تا از این قسمت هم سودهای باد آورده به جیب بزنن در صورتی که هیچ جای دنیا اینجور نیست شرکت های خودرو سازی کشورهایی که همیشه توی رسانه های ما از اونها به عنوان ناقضان حقوق بشر نام برده میشه هر از چند گاهی ضمن عذر خواهی از مشتری هاشون تعداد زیادی از تولیداتشون رو به خاطر وجود ایراداتی که برای ما اصلن به چشم هم نمیاد برای رفع ایراد در اسرع وقت و به صورت رایگان فراخوان میکنن ولی توی مملکت ما چه بسیار افرادی که تنها به خاطر وجود اشکال توی سیستم سوخت رسانی پژو ۴۰۵ توی ماشین هاشون جزغاله شدن و خم به ابروی آقایان نیومد
    اونا اصلا حاضر نیستن تن به بررسی نرم های جهانی حتی کشورهای جهان سوم در مورد کیفیت و قیمت خودرو بدن اونا منافع جمع خیلی خیلی اندکی که خودشون باشن رو به منافع کل ملت ایران ترجیح میدن
    این بحث هایی که شده همش از طرف کسانی هستش که دستشون به نحوی توی کاسه ی همین خودروسازهاست از جمله مقامات ارشد وزارت صنعت من به هم وطن هام در سایر استانها میگم که اگر این مزیت از مردم خوزستان گرفته بشه متمان باشید هیچ چیزی به شما نمیرسه و نونش تنها توی سفره ی اون کسایی که گفتم میره پس توسیه میکنم به جای اینکه در جهت گرفتن این حق و مزیت از مردم استان خوزستان تلاش کنن همه از مسولان به ذاهر عادل دست اندر کار کلان مملکت بخوان که این مزیت و حق رو برای همه ی هم وطنان محقق کنن انشاالله

  2. احسان می گوید

    یعنی فقط این ماده ها ماله خوزستانه پس تبریز و … چی این نامردیه

  3. پيام می گوید

    دیوانه عدالت اداری اگه خیلی دنبال حقوق مردم و اجرای عدالت وجودشو داره بره سراغ سایپا و ایرانخودرو که پول هنگفت از ملت میگیرن و بنجل تحویل میدن و هیچکس حق اعتراضی نداره،به امید روزی که تموم ملت ایران بتونن از خودرهای خارجی استفاده کنن و ب اجبار سوار خودروهای بی ارزش تولید داخل نشن

  4. Moha می گوید

    درود
    چرا یک خودرو همه جاى دنیا قیمتش ایکس تومنه و در ایران ایکس ضرب در دو و خورده اى تومنه
    اگه قضات محترم دیوانعدالت ادارى واقعا قصد احقاق حق دارن مصوبات حمایت از تولید معیوب و عقب مانده داخلى که خون مردم کل ایران رو تو شیشه کرده و سالانه مثل حمله مغولها از مردم جوون میگیره رو لغو کنن
    حق خوزستانیها و همه مردم ایران سوار شدن بر خودروهاى ایمنى است
    تصور کنید ایران زیبا رو با خودروهاى زیبا و ایمنى

  5. دكتر محمد می گوید

    با سلام
    چرا یک خودرو همه جاى دنیا قیمتش ایکس تومنه و در ایران ایکس ضرب در دو و خورده اى تومنه
    اگه قضات محترم دیوانعدالت ادارى واقعا قصد احقاق حق دارن مصوبات حمایت از تولید معیوب و عقب مانده داخلى که خون مردم کل ایران رو تو شیشه کرده و سالانه مثل حمله مغولها از مردم جوون میگیره رو لغو کنن
    حق خوزستانیها و همه مردم ایران سوار شدن بر خودروهاى ایمنى است
    تصور کنید ایران زیبا رو با خودروهاى زیبا و ایمنى

  6. دوستدار خوزستان می گوید

    علاوه بردلایلی که دوستان در حمایت از تردد خودروهای اروند کرده اند، موارد زیر نیز جای بررسی دارد:
    – دولت وقتی بدنبال پیوستن به تجارت جهانی است، باید از قبل بستر آنرا فراهم کند، در صورت قبول ایران در سازمان تجارت جهانی واردات بدون تعرفه گمرگی آزاد خواهد شد، در اینصورت خودروهای خارجی به نرخ جهانی به کشور وارد میشوند و خودروسازان داخلی باید توان رقابت را در قیمت و کیفیت داشته باشند. حال اینکه تردد استانی را آزاد کنند بنفع دولت و آماده ساختن اقتصاد برای جهانی شدن است.
    – استان خوزستان از بسیاری جهات محروم مانده و مهاجرت نیروهای متخصص آن زیاد شده است که یک خسارت جبران ناپذیر برای مردم است. تردد خودروهای اروند بخش کوچکی از جاذبه های استان است که میتواند که سیل مهاجرت را کاهش دهد.
    – واردات این خودروها هم اکنون دریچه ای به افزایش شغل و تولید ثروت برای مردم محروم آبادان و خرمشهر شده است. توقف آن خیانتی بزرگ به مردم محسوب خواهد شد.
    – دوستانی که ماشین بازی با خودروهای لوکس را دلیلی بر توقف تردد خودروها میدانند، لازمست به موضوع با ابعاد مختلف نگاه کنند، هم اکنون در سایر شهرهای بزرگ و بویژه تهران خودروهای لوکس میلیاردی زیاد هستند که با پلاک ملی تردد می‌کنند چون قشر ثروتمند آنجا بیشتر هستند و کسی هم مانع آنها نمی شود اگر ما بخواهیم به این موضوع در اهواز ایراد بگیریم این تنگ نظری است.
    – این واقعیت اقتصادی را همه باید بپذیریم که جایی که پول و ثروت باشد سرمایه گذاری صورت میگیرد و شغل ایجاد شده و مردم میتوانند از آن بهره مند شوند. دوره ای که عده ای را بدلیل داشتن ثروت سرزنش کنیم گذشته بلکه باید ثروتمندان را دعوت کنیم که در شهرمان سرمایه گذاری کنند و از این طریق با فقر مقابله کنیم.
    درود بر دوستداران خوزستان و استاندار پرتلاش دکتر مقتدایی

  7. رضا بهرامی می گوید

    آقای مقتدایی در خوزستان مثال امیر کبیر در ایران هستند انشاالله پاینده باشند خدمتی به استان خوزستان کردند که در تاریخ جاودان خواهد ماند

  8. محمد می گوید

    سلام
    من معلولیت دارم قبلا از ۲۰۶ اتومات استفاده میکردم که هندلینگ و کنترلش برام معضلی بود که یک بارهم خدارحمم کرد
    به لطف جناب مقتدایی الان تویوتا دارم والان متوجه شدم هندلینگ و کنترل ماشین یعنی چه
    خداییش شما یک اماری بگیرید چند ماشین ارزان قیمت وارد شده از قبیل ریو اکسنت جیلی ومدلهای پایه توسان وغیرو
    درمقابل چند موستانگ و ماشین لوکس وارد شده
    عملا این تصمیم مزیتش برای طبقه متوسطه که باپولی که یک ماشین اتومات داخلی با معایب بسیار باید میپرداختند حال از یک برند قابل قبول استفاده میکنند

  9. فرهاد می گوید

    با سلام به دوستان عزیز
    آقای مقتدایی تمام این وقایع رو پیشبینی کرده بود و به قول خودشون با این بخشنامه پا روی مین گذاشتم. کسی که این بخشنامه رو به صورت پا گذاشتن روی مین می دونه و عمل کرده حتما تا آخرش پا حرفش میمونه.
    و واقعا از آقای مقتدایی بعید هست که بدون داشتن مدرکی محکم و مستدل دست به این کار بزنه.
    در ضمن یادمون نره که پشت این قضیه مافیای خودروسازان داخلی هست.
    من خودم ماشین پلاک اروند دارم و هیچ واهمه ای از این موضوعات ندارم.
    در ضمن دوستانی که از این ماجرا اظهار خوشحالی می کنند باید بگم شما نباید فقط جنبه منفی این موضوع رو ببینید. حتما متوجه هستید که استفاده از ماشین های بروز و مدل بالای خارجی چقدر در بالا بردن ضریب ایمنی سرنشینان و کم شدن آلودگی شهر موثر هست.
    به امید روزی که تمام همشهریان و هم استانیهای عزیزم به حقوق حقه خود برسند.
    و در رفاه و خوشبختی زندگی کنند.

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      خبر فوری : استاندار خوزستان گفت: تردد خودروهای اروندی مستند بر طرح توسعه پایدار استان خوزستان بوده و حکم دیوان عدالت اداری بر پایه بخشنا‌مه‌ای است که استانداری، پیش از این بخشنامه مذکور را لغو و بلااثر اعلام کرد بود.

      https://arvandplak.ir/57661/

  10. سعيد می گوید

    سلام
    اقا من روزنامه جمهوری إسلامی
    را دارم
    همه این حرفا شایعه است
    هیچ چیزى در رزنامه جمهوری إسلامی
    وبه این تاریخ چیزى در باره خودروی أروندی نوشته نشده است
    أصلا خودتان بروید تو ارشیو روزنامه جمهوری إسلامی بخوانید
    شایعه است

  11. سید علی می گوید

    دوستان شک نکنید این افرادی که از ابطال این حکم حمایت میکنند،یه عده سود جو،نفوذی و نون به نرخ روز خورن و صد درصد مال این خوزستان نیستن!رای مردم خوزستان مشخصه،من حرفی نمی زنم ولی اگر بخوان یه همچین کاری بکنند،خـــــــون به پا خــــــواهد شد! مطمئن باشید چه خون ها که ریخته نخواهد شد چون تقریبا همه خریدن،ما هم خریدیم با حجم موتور ۶.۲ لیتر گوشمون هم به هیچ احدی بدهکار نیست!
    زنده باد مقتدایی زنده باد خوزستان قهرمان
    لطفا چاپ کنید.

  12. علیرضا می گوید

    دستشون دردنکنه که این تصمیم استاندارروباطل کردندزیراخودروهای اروندی وسیله ای برای جولان دادن بچه پولدارهادرسطح شهرهای خوزستان شده بودوقشرمتوسط توانایی خریداین خودروهاروکه بوسیله افرادمحدودی واردمی شدنداشتندودیگراینکه به خاطرتبانی هایی که واردکنندگان باهم توافق کرده بودندبعضی افرادبه ثروت افسانه ای رسیدند وازواردکردن خودروهایی مناسب توان خریدافرادمتوسط وکم درآمدخبری نبودخداکنه هرچه زودتراین تصمیم اجرایی بشه.

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      علیرضا عزیز من از شما تعجب میکنم.من به عنوان نویسنده اروندپلاک در دوسال قبل تا کنون اصلا نظر شما رو قبول ندارم.اصلا نباید این پیامو جواب میدادم.ولی الان تمام اهوازی ها خودروی اروندی دارن.من و کسانی که عاشق خودرو هستیم با دیدن به اصطلاح جولان دادن بچه پواداراشم تو اهواز لذت میبریم.من که این حرف رو میزنم خودم خودروی خارجی ندارم و خوروی داخلی با کیفیت پایین دارم متاسفانه ولی حسی که شما دارین رو ندارم.در ضمن خوشم میاد از بچه های تهران و شهر های دیگه اینجوری نظر میدن و ابراز میکنن.ولی شما که ساکن اهواز هستید نظرتون به این شکله و برعکس.وقتی شما بهترین ها رو برای هم شهریهات نخوای وای بهال بقیه.در ضمن اگر شما پول داشتی همین حرف رو میزدی.
      نمونه پیام بچهای تهرانی .دمشون گرم

  13. احمد می گوید

    الکی دل خودتان را خوش نکنید این قانون من در آوردی مقتدایی بوده و باطل خواهد شد. چون دولت نمیتونه خلاف قانون عمل کنه. ضمنا پنج استان دیگر هم معترض شده‌اند که بعضی از خوزستان هم محروم ترند.

  14. مجتبى می گوید

    سلام سال نو مبارک
    چرا این شایعه پراکنى هارو مى کنید ، چرا این مردم بیچاره رو اذیت مى کنید ، مگه همچین چیزى میشه ، مردم کلى سرمایه خرج کردن که این ماشین هارو وارد کردن حالا مى خواد طرف وضع مالیش خوب باشه یا بد ، اینا همش شایعه پراکنى . اگه اینطور باشه این همه ماشین اروندى وارد کردن مى خواد اینارو چیکار کنن؟!!!!!

  15. مجید می گوید

    سلام
    ما درخوزستان خاک میخوریم گرمای ۵۵ درجه و …اما کوچکترین رفاهی نداریم
    تردد پلاک ارس درتیریز خوش اب وهوا اشکال ندارد اما در خوزستان ؟؟؟؟؟؟

  16. محمد خان می گوید

    دوست من، لطفا به شایعات دامن نزنید.
    چرا در سایت معتبری مثل سایت وابسته به منطقه آزاد، نامه های بدون امضا و جعلی رو قرار میدین؟؟
    هیچ جا نامه ی امضا و مهر دار پیدا نکردم. معلومه که این کارا و شایع پراکنی ها از جاهای خاصی آب میخوره.
    در ضمن من شماره دادنامه رو در اینترنت سرچ کردم، یک پرونده دیگر رو پیدا کرد.
    لطفا قبل از باور هر مطلبی کمی تحقیق کنید.
    از دست اندرکاران این سایت میخوام هرچه سریعتر این پیام رو پاک کنند و تا زمانی که استانداری خوزستان بیانیه رسمی صادر نکرده، هیچ شایعه ای رو پخش نکنید.

  17. مجاهد می گوید

    به نظر من کلا دیگه ماشین وارد نمیشه چرا که آبادانیا دیگه توان خرید ندارن .هر کی میتونسته خریده

  18. مهدی می گوید

    سلام،
    این جنجالها بیهوده ست و نمیتونن جلوی ترددش رو بگیرن،تبعات سیاسی و اجتماعی داره واسه کشور…مطمئنم استاندار سر ازخود نمیتونه تصمیم بگیره که کل خوزستان حق تردد دارن،حمایتهایی از جانب دولت بوده،این جنجالها بیهوده ست؛خیالتون راحت.

  19. سیدافشین حقیقی می گوید

    تخفیف گمرکی برای واردات خودرو با پلاک ملی برای خانواده‌های جانبازان شهدا به صورت محاسبه میگردد. باتشکر

  20. مهدی می گوید

    سلام دوستان
    حدودا ۱۲۰۰۰ خودرو اروندی خارج از محدوده آبادان و خرمشهر هست
    حتی اگه بخوان این ماشین ها رو توی خیابونهای آبادان وخرمشهر بزارن هم جاشون نمیشه
    همون جوری که شرایط گذاشتن و مردم وارد کردن حداقل لطفی که میتونن بکنن اینکه اجازه بدن ماشین ها رو با شزایط راحت تری پلاک ملی کرد وگر نه خروج این همه ماشین اروندی خیال خامیه
    تقریبا توی هر خونه اهواز یه ماشین اروندی هست!

  21. مجتبی می گوید

    حاشیه سازی درباره تردد خودروهای پلاک اروند و بازی با افکار عمومی است/ شورای عالی امنیت ملی این مصوبه (تردد خودروهای پلاک اروند) را تأئید کرده است

    به گزارش رهیاب، تردد خودروهای پلاک اروند دوباره سوژه محافل خبری شده است و چند روزی است که تصاویری از حکم دیوان عدالت ادارای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست مردم می‌چرخد. انتشار تصاویر این نامه نگاری بازتاب منفی در بین مردم خوزستان داشته و بسیاری از دارندگان خودروهای پلاک اروند در نوروز ۹۵ از بلاتکلیفی در این باره نگران هستند.

    جمال درویش، مشاور استاندار خوزستان در امور روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار رهیاب می‌گوید: همه می‌دانند برخی از افراد مخالف این مصوبه بودند و از این تصمیم خوشان نیامد و به همین دلیل هرچند مدت یک بار موجی درباره این مصوبه ایجاد می‌کنند.

    وی می‌افزاید : فشارهایی در این باره ایجاد می‌شود اما مصوبه استاندار خوزستان کاملاً قانونی بوده و شرایط آن فراهم شده بود و به همیم علت شورای عالی امنیت ملی آن را تأئید کرد.

    مشاور استاندار خوزستان در امور روابط عمومی بیان می‌کند: این کار با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام شد و حاشیه سازی برای این مصوبه بازار گرمی و بازی با افکار عمومی است.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصاویر منتشر شده مبنی بر ابطال مجوز تردد خودروهای پلاک اروند صحت ندارد، عنوان می‌کند: ممکن است که نامه نگاری‌هایی در اسفندماه گذشته در این باره انجام شده ولی استانداری خوزستان پاسخ قانونی در این باره ارائه داده است.

    درویش اظهار داشت: از آن تاریخ تاکنون که تقریباً یک ماه سپری شده، هیچکس جلوی تردد خودروهای پلاک اروند را نگرفت و هیچ رأیی برای ابطال این مصوبه صادر نشد.

    به گزارش رهیاب، ابتدای شهریور سال ۳ استاندار خوزستان مصوبه تردد خودروهای پلاک اروند را در همه شهرهای خوزستان صادر کرد و این مصوبه از همان ابتدا به مذاق وزیر صنایع و معادن خوش نیامد.هرچند خریداری خودروهای لوکس پلاک اروند برای همه مردم خوزستان ممکن نبوده اما بخشی از مردم خوزستان از این هدیه استاندار خوزستان استقبال کردند.

    لینک خبر : http://tnews.ir/news/77cf59989918.html

    لینک خبر : Telegram.me/ArvandLUXE

  22. علی می گوید

    حق مردم خوزستان که پس از ۸ سال جنگ وبمباران ووجود ریزگردها والایندگیهای پتروشیمی ها از خودروهای مناسب استفاده کنند. جناب استاندار خوزستان بااین امتیاز بهترین کمک را به مردم کردند چرا هکای استان واقعا الوده بوده وشیوع بیماری سرطان امری عادی شده!وبااین ماشینهای تولید داخل که اصلا دربهای انها ابندی مناسبی ندارند مردم همیشه درمعرض هوای الوده هستند.پس جناب وزیر اول الودگی هوارا حل کن بعد دستوربده!

  23. صاحب می گوید

    دیوان عدالت اداری بیاد تعرفه های ظالمانه ای که روی خودروهای خارجی وضع شده رو باطل کنه،دو گاری ساز مدت هاست بر گرده این ملت سوارند و با این همه خسارت جانی و مالی که به ملت و کشور تحمیل میکنند ما را به گروگان گرفته اند،اگه این دیوان به راستی دنبال عدالته مجوز تولید پراید،پژو و سایر خودروهای بی کیفیت و ناایمن داخلی رو باطل کنه که به گزارش پلیس ۳۰ هزار نفر در سال در جاده ها کشته میدن نه یک امتیاز ناچیز برای مردم محروم و مظلوم خوزستان،درود بر استاندار قهرمان خوزستان،بایست در مقابل لابی خودروسازان و نعمت زاده که ما حمایتت میکنیم

  24. اهواز می گوید

    من که میرم در استانداری ماشینمو اتیش میزنم . با یه عالمه قرض و وام ماشین اروندی خریدم . اگه تین تصویب شد دیگه چیزی وسه از دست دادن ندارم . میشینم تو ماشین خودمو ماشینمو در استانداری اتیش میزنم .

  25. hossein می گوید

    بابا این نامه نه امضا داره و نه مهر پس اعتباری نداره چون هر کس که کار اداری کرده میدونه که نامه های سازمانی و بخشنامه ها بدونه امضا و مهر هیچگونه اعتبار قانونی نداره

  26. علی می گوید

    با سلام. هر وقت مشکل خاک منطقه خوزستان رو حل کردن اونوقت بیان بر علیه رفاه مردم خوزستان رای بدن.لطفا خوزستان رو رها کنید و به پایتخت خودتون بچسبید.

  27. منصور می گوید

    سلام . مواظب باشید با این حرفا ته دلتون خالی نشه ، چون اگر شد ماشینو با قیمت مفت میفروشید و فرصت طلبا سود میکنن . اینو بدونید ته تهش با حداقل هزینه ( مثلا ۵ میلیون ) پلاک ملی میدن ،مگه خبر ندارید رییس جمهور محترم حدود اختیارات استانداران را افزایش داد (((((((اگه مقتدایی نتونه که استاندار نیست )))))))

  28. جلال می گوید

    به نظر من,باید ,به قانون گمرک اعتراض کرد,چرا باید خودرو رو به قیمت دو برابر قیمت سازنده بخرن.مافیا سایپا و ایران خودرو ضرر میکنن.همه مردم مملکت حق خرید با قیمت واقعی و بین المللی رو دارند.

  29. reza می گوید

    رای دیوان عدالت اداری کاملا درسته
    از اولش استاندار نباید لج میکرد چون استاندار در مقامی نیستن که بخوان راجبه این موضوع نظر بدن.
    من اصلا طرفدار نظر دیوان نیستم ولی این ی واقعیته که استاندار در حیطه ی مسیولیتشون نبود که این نظرو دادن.
    با این کاره استاندار اگر کسانی باشند که در شمال استان باشند با پلاک اروند بیچاره هستند و ماشین هارو هم کسی نیست که بخره
    این کارا همش به ضرره هم استانی ها هست.
    واقعا متاسفم واسه خودم که داخل کشوری هستم که هر روز صبح که از خواب بلند میشم ی قانون جدید رو قانون قبلیه اومده
    یاعلی

  30. منصور می گوید

    سلام ، چقدر روحیه تون ضعیفه . زود وا رفتین ، زمان با همت آقای مقتدایی همه چی رو حل میکنه . منتظر باش .

  31. شهاب می گوید

    واقعا جای بسی تعجب داره چرا اینقدر دوست دارند این خودروها در اهواز تردد نکنه

  32. بهنام می گوید

    ما مردم چه گناهی کردیم به زور که این ماشینا رو وارد نکردیم پلاک کنیم
    شرایط گذاشین ما هم طبق شرایط اون موقع ماشین اروندی خریدیم اول بالای ۲۵۰۰ مرخصی ندادین کلی ماشینامون افت قیمت کرد و رو دستمون موند ! الانم تردد میخواین برگردونین به قبل ما که خارج از محدود ابادن خورمشهریم چکنیم
    از روز اول اگه این شرایط نمیزاشیتن ما که نمیخریدیم کلی ضرر کنیم !
    ما مردم این وسط چگناهی کردیم
    هرکی یه چیزی تسویب میکنه دودش تو چشم ما میره اخرش

  33. مجتبی می گوید

    سلام و عرض تبریک سال نو

    تکلیف اونا که خریدن چیه ؟؟؟
    کسی که کل سرمایه اش رو گذاشته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.