سوبارو فورستر 2017 + مشخصات فنی

مدل بروز شده از سوبارو فورستر ۲۰۱۷ در سال جدید وارد بازار شد که اولین مدل ها از آن ابتدا وارد توکیو شد سپس به انگلستان و آمریکا خواد رفت تا از نام خود دفاع کند.قیمت سوبارو فورستر ۲۰۱۷  ۲۵،۴۹۵ دلار در مدل پایه و ۳۵۰۰۰ دلار در مدل فول خود است.

2017 Subaru Forester side - سوبارو فورستر 2017 + مشخصات فنی

با مشاهده تصاویر و فیلم های متعدد از این خودرو متوجه شدیم که این خودرو در قسمت هایی همچون  چراغ های جلو، سپر جلو، جلوپنجره و چراغ های عقب از طراحی بروز شده بهرمند شده است.این خودرو دارای مدل ۲.۰i XE است که دارای جلو پنجره جدید مشبک و  دوباره طراحی  شده با مش جدید است.جنس جلو پنجره در مدل جدید از کروم است برای هزینه اضافی، تطبیقی ​​چراغ جلو را می توان به بسته اضافه شده است. تمامی ادوات داخل خودرو از پشش چرمی بهره می برند  و دارای صفحه نمایش TFT با رزولوشن بالا جهت اطلاعات مهم خودرو است و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی و سیستم سرگرمی و ناوبری است.این خودرو داری رینگ های ۱۸ اینچی با طراحی جدید است.

2017 Subaru Forester interior - سوبارو فورستر 2017 + مشخصات فنی

سوبارو فورستر ۲۰۱۷  در داخل کابین دارای امکاناتی نظیر   حافظه حالت صندلی و گرم کن صندلی و همچنین روشنایی خودکار چراغ های نورپایین و نور بالا و سیستم تطبیق چراغ است که در مدل قبل آن وجود نداشته است .این خودرو از دو رنگ قهوه ای و آبی بسیار کمرنگ بهرمند شده است.جالب است بدانید سوبارو فورستر ۲۰۱۷ در سال ۲۰۱۶ با عنوان ۲۰۱۷ وارد شده است که یک اتفاق جدید است در نوع خودش.

2017 Subaru Forester front - سوبارو فورستر 2017 + مشخصات فنی
گفته شده که این خودرو در بحث عایث صدا پیشرفت بهتری نسبت به قبل داشته است و همچنین دارای سیستم تعلیق  و گیربکس بهینه شده است .سوبارو فورستر مدل ۲۰۱۷  دارای موتوی با حجم موتور ۲ لیتر بنزینی وآرایش  چهار سیلندر با ۱۵۰ اسب بخار است شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه و می تواند در ادامه راه سرعت خود را به ۱۲۵ مایل بر ساعت برساند در ضمن سوبارو فورستر مدل ۲۰۱۷  دارای یک کگیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک است .

2017 Subaru Forester Engine - سوبارو فورستر 2017 + مشخصات فنی

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.