ایلان ماسک: فردا بخش اول رونمایی از تسلا مدل ۳ است

مدیرعامل تسلا در توییتر خود نوشت: «فردا بخش اول رونمایی از تسلا مدل ۳ است. بخش دوم، که همه چیز را به مرحله ای دیگر می برد، به زمان تولید نزدیک تر خواهد بود. ایلان ماسک سابقه درخشانی در اعلام نقشه های کمپانی هایش در توییتر دارد. وی درست یک روز پیش از معرفی خودروی جدید تسلا، Model 3، این رونمایی را بخش اول نمایش شان خواند.واقعا مشخص نیست که منظور ماسک از دو مرحله ای بودن رونمایی از مدل ۳ چیست، گرچه وی در توییت دیگری که پاسخ به یک کاربر بود، این مسئله را شفاف سازی کرد.او نوشت: «شما خودرو را بسیار واضح خواهید دید، اما برخی المان های بسیار مهم اضافه خواهند شد و برخی تکامل می یابند.»

در کنار Model 3، بحث در مورد Model Y هم داغ است. خودرویی که تقریبا می توان ورژن کوچکتر و ارزان قیمت Model X نامید. اگر قرار باشد مدل Y به عنوان یکی از هم خانواده های مدل ۳ به فروش برسد، تسلا احتمالا این دو را در کنار هم عرضه می کند.با این حال، ماسک و تیم اش زمان زیادی برای نمایش خیره کننده خود دارند چرا که مدل ۳ قرار نیست زودتر از اواخر سال ۲۰۱۷ به جاده ها آید.

در همین حین، تلاش برای فروش این خودرو آغاز شده و همین حالا در استرالیا مردم برای سفارش خودروهای شان صف ایستاده اند. فروشگاه های تسلا با دریافت مبلغ ۱۰۰۰ دلار، نام افراد را در صدر فهرست دریافت کنندگان خودرو می نویسند. این در حالی است که مدل ۳ را هنوز ندیده اند و کمتر نکاتی در مورد آن می دانند و احتمالا تا دو سال دیگر هم دست شان به آن ها نرسد. استرالیایی ها هم فرمان خودروهای شان در سمت راست قرار گرفته و تسلا گفته این مدل ها با تاخیر نسبت به مدل اصلی عرضه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.