اولین تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل 2016

با وجود اینکه کیا موهاوی مدل ۲۰۱۶  به شدت پنهان شده است ولی به نظر می رسد  دااری  فیس لیفت کاملا جدید است  که به تازگی در کره جنوبی رونمایی شد.    این شرکت قصد دارد اولین مدل از آن را در  اروپا و ایالات متحده بفروش برساند. عکاسان در ادامه به این باورند که کیا می تواند با یک برنامه ریزی برای ارائه تعداد انگشت شمار از این خودرو در بازارهای جدید به منظور هموار کردن راه برای ورود نسل جدید از این خودرو هموار کند.

تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل 2016 1 - اولین تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل 2016

در حالی که هیچ چیز رسمینیست ولی  با این حال، فیس لیفت  کیا موهاوی ۲۰۱۶ دارای طراحی آشنا است جلو پنجره مشبکمشخص ایت که جدید است.متریال بکار برده شده از جنس  کروم و همچنین  چراغ های LED برای دید در روز بخوبی مشخص است. این شاسی بلند نیز دارای یک فضای داخلی به روز رسانی با مواد با کیفیت بالاتر، تریم طرح چوب جدید، و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش هشت اینچی است.

تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل 2016 6 - اولین تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل 2016

کیا موهاوی ۲۰۱۶ قرار است که توسط یک موتور دیزل ۳ لیتری با ۶ سیلندر که توان  تولید ۲۶۰ اسب بخار را دارد مجهز شود.  کیا موهاوی  همچنین به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ دیسکتجهیز شده است.

تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی مدل ۲۰۱۶

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.