اولین تصاویر پورشه کاین مدل 2018

پورشه کاین مدل ۲۰۱۸ برای اولین بار در حال گشت زنی در آلمان دیده شد و عکس های زیر هم مربوط به همان تست است.نسل دوم پورشه کاین در حدود سال ۲۰۱۱ به بازار ارائه شد.در بیشتر نسخه های منتشر شده از آن به عنوان توربو S بوده است، کاین جدید قرار است با ۵۷۰ اسب بخار  توان و همچنین قابلیت طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰  را فقط در ۳.۸ ثانیه داشته باشد.

2018 porsche cayenne test mule spied in germany 6 - اولین تصاویر پورشه کاین مدل 2018

پورشه کاین مدل ۲۰۱۸  قرار است که موتوری ۴.۸ لیتری با  ۸ سیلندر داشته باشد و از سیستم توربو شارژر دوقلو بهره ببرد .شاید این انتخاب سیستم موتوری فقط بدلیل رقیب اصلی این خودرو یعنی  آئودی SQ7  مدل ۲۰۱۷ است.  موتور هشت سیلندر قرار است برای پورشه پانامرا نیز بکار برده شود و اینکه در بسیاری از رقبای اصلی مثل و محصولات نسل بعدی از آئودی (S8)، بنتلی (کانتیننتال GT)، و حتی لامبورگینی (اوروس) استفاده می شود. گفته شده که قرار است یک نسخه پلاگین هیبریدی از آن نیز تولید شود.

2018 porsche cayenne test mule spied in germany 8 - اولین تصاویر پورشه کاین مدل 2018

معماری نسلجدید پورشه کاین مدل ۲۰۱۸ ترکیبی از آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالاست که از  نسل بعدی کاین انتظار می رود ریخته حداقل  ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرماز وزن خود بکاهد که این کاهش سبب کارآمد شدن هر چه بیشتراین  SUV لوکس و محبوب می شود.از لحاظ طراحی بیرونی نمیتوانیم زیاد حدس و گمان بزنیم زیرا که بخوبی در پوشش قرار دارد و با توجه به اینکه پورشه کاین ۲۰۱۸ در تصویر مشخص است فقط به عنوان یک خودروی شاسی بلند دیده می شود.

2018 porsche cayenne test mule spied in germany 3 - اولین تصاویر پورشه کاین مدل 2018

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.