پورشه پانامرا مدل 2017 + تصاویر

نسل دوم از پورشه پانامرا  انتظار می رود که در نمایشگاه خودرو در پاریس در سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی رونمایی شود که به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود و در دو  نسخه توربو قرار است به فروش برسد.خودرویی در سبک   چهار درب سدان لوکس که هنوز اطلاعاتش کامل نشده است.

2017 porsche panamera spyshots 1 - پورشه پانامرا مدل 2017 + تصاویر
پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۷ واقعا وقتی به ان نگاه می کنید درخشش در تمام سطح آن نمایان است.  اگر چه طراحی بیرونی از نظر ایرودینامیک و  هود ، سقف کوتاه تر و همچنین  جلو پنجره ای ساده تر است و در عقب نیز دارای طرحی گرد و یکنواخت است و دارای یک  دیفیوزر عقب ظریف تر است که همگی بخوبی این خودرو را از قبل جذاب تر کرده است. چراغ ها به نظر می رسد جدید شده است و از مدل چهار نقطه LED طراحی شده است.که نمونه آن را فقط در  ۹۱۱ و ماکان دیده بودیم.

2017 porsche panamera spyshots 7 - پورشه پانامرا مدل 2017 + تصاویر

پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۷ قرار است با دکمه های فیزیکی وداع کند و دکمه های لمسی به جای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.روی کاپوت آن هواکش ها بخوبی مشخص هستند رنگ مدلی که قرار است برای نمایشگاه و رونمایی رسمی مورد استفاده قرار بگیرد همین  رنگ آبی روشن زیباست که ما را به خوبی به یاد پلت فرم گروه فولکس واگن MSB می اندازدو

2017 porsche panamera spyshots 3 - پورشه پانامرا مدل 2017 + تصاویر

پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۷  در زیر کاپوت خود دارای دو موتور  شش و هشت سیلندراست که از سیستم انتقال سرعت برقیاستفاده می کند. ولی در ملد استاندارد آن از موتور ۴.۰ لیتری با  ۸ سیاندر و  توربوشارژر دوقلو با یک کمپرسور الکتریکی برای عملکرد بهتر استفاده می شود .گفته شده این خودرو دارای توان تولید  ۶۰۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور است.این شاسی بلند لوکس انتظار می رود با خودرو هایی نظیر   لامبورگینی اوروس به رقابت به پردازد.

2017 porsche panamera spyshots 2 - پورشه پانامرا مدل 2017 + تصاویر

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.