قیمت‌گذاری اسپایکر C8 Preliator

با نامی که به میراث هوانوردی اسپایکر اشاره دارد و همچنین با توجه به یادآوری برخی زمان‌های نه‌چندان جالب،C8 Preliator (نام لاتین جنگنده/دلاور) تنها به تولیدی ۵۰ دستگاهی محدود خواهد شد.

Spyker C8 Preliator 10 516x387 - قیمت‌گذاری اسپایکر C8 Preliator
هر یک از مدل‌های پایین‌دست شروع قیمتی برابر با ۳۵۴,۹۹۰ دلار خواهند داشت. این مدل‌ها به گیربکسی ۶ سرعته و دستی مجهز هستند، البته اگر خواهان گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک ساخت ZF باشید باید ۸ هزار دلار دیگر نیز به مبلغ فوق اضافه کنید و این قیمت هم قبل از مشاهده‌ی لیست آپشن هایی نظیر ست چمدان و ساک‌های لویی ویتون است.

در هر دو نسخه، از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری متعلق به آئودی استفاده شده که ۵۱۸ اسب بخار نیرو و ۶۰۱ نیوتون متر گشتاور را به چرخ‌ها می‌فرستد. شتاب صفرتا صد کیلومتر این خودرو ۳.۷ ثانیه اعلام‌شده و سقف سرعتی اسپایکر C8 Preliator هم ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت تعیین‌شده است. اسپایکر می‌گوید که این خودرو از شاسی با فریم فضایی سود برده و همین باعث شده تا وزن خودرو به ۱۳۹۰ کیلوگرم محدود شود.

علیرغم اینکه اسپایکر کمپانی آلمانی الاصل است اما تولید C8 Preliator در انگلستان صورت خواهد گرفت. انتظار می‌رود که خط تولید اسپایکر با آمدن مدل دیگری به نام B6 Ventor پربارتر از قبل شود. احتمالاً تولید این مدل از اواخر امسال شروع خواهد شد و قیمت واقع‌بینانه‌تری خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.