جیپ گرند چروکی هلکت (تراک هاواک) مدل 2017 با شتاب فقط 3.5 ثانیه

چروکی قرار است در ژوئیه ۲۰۱۷ وارد بازار آمریکا شود.تصاویر جاسوسی ما در حال یک آزمایش نمونه از همین خودروبا موتور  ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر است که گفته شده دارای قدرتی در حد ۷۰۷ اسب بخار و همچنین  ۸۸۰ نیوتن بر متر گشتاور است که واقعا بالاست.همچین قدرتی را ما فقط در دوج چارجر و دوج چلنجر هلکت مشاهده می کنیم که از رقیبان اصلی این خودرو می باشند باید دید که آیا این دو رقیب برنامه ای برای سال ۲۰۱۷ خواهند داشت یا خیر؟

jeep grand cherokee trackhawk spy photo1 5 - جیپ گرند چروکی هلکت (تراک هاواک)  مدل 2017 با شتاب فقط 3.5 ثانیه

صرف نظر از خروجی نهایی گرند چروکی هلکت مدل ۲۰۱۷  بطور قابل توجهی قوی تر از گرند چروکی SRT است که ۴۷۵ اسب بخار و نیز از یک موتور ۶.۴ لیتری ۸ سیلندر ازنوع  HEMI استفاده می کند..طبق اطلاعاتی که از این خودرو منتشر شده است به ما نشان می دهد که این خودرو دارای شتاب  ۰- ۱۰۰  کیلومتر بر ساعت حداکثر  ۳.۵ ثانیهاست. گرند چروکی هلکت می تواند بعد از ۱۰۰ کیلومتر سرعت خود را به ۲۵۳ کیلومتر در ساعت را افزایش دهد.که می تواند یک شاهکار باشد برای این تایپ خودرو با توجه وزن و ابعاد آن.

jeep grand cherokee trackhawk spy photo1 2 - جیپ گرند چروکی هلکت (تراک هاواک)  مدل 2017 با شتاب فقط 3.5 ثانیه

گزارش ها نشان می دهد سوپر اسپرت ما یعنی تراک هاواک ( Trackhawk ) نمی خواهد به عنوان یک جایگزین برای SRT به بازار وارد شود.  جیپ در حال برنامه ریزی برای فروش هر دو آنها بصورت همزمان است  . قیمت آن قرار است   با ۶۵،۴۹۵ دلار   آغاز شود.

jeep grand cherokee trackhawk spy photo1 4 - جیپ گرند چروکی هلکت (تراک هاواک)  مدل 2017 با شتاب فقط 3.5 ثانیه

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

jeep grand cherokee trackhawk spy photo1 3 - جیپ گرند چروکی هلکت (تراک هاواک)  مدل 2017 با شتاب فقط 3.5 ثانیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.