اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا C-HR مدل 2018

تصاویر جاسوسی که  دوربین خبرنگاران شکار کردده اند یک نمونه  از از تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۸   در حال تست این خودروست.تویوتا اعلام کرده است  تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۸  آماده  تولید است و   مشخصاتش در ماه گذشته در نمایشگاه ژنو اعلام شد. در حال حاضر این خودروی ساب کامپکت آماده است تا در بازار ایالات متحده در بهار آینده به عنوان یک مدل سال ۲۰۱۸ بفروش برسد. این خودرو گویا در کنار لوگوی بیضی تویوتا از آرم “scionara” به عنوان نام تجاری این خودرو استفاده می کند.

2018 toyota c hr spy photo 5 - اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا C-HR مدل 2018

در حالی که طراحی داخلی و خارجی همانند نمونه رونمایی شده در نمایشگاه است اما در بحث موتور و فنی در کشور های اروپایی هاقرار است از  یک موتور توربوشارژ ۱.۲ لیتری با ۱۱۵ اسب بخار (۸۵ کیلو وات) و هیبرید، ۱۲۲ اسب بخار ۱.۸ لیتری استفاده کند. علاوه بر این، در کشورهای منتخب (به جز انگلیس)،  تویوتا C-HR را  با موتور آسپیره ۲.۰ لیتری به فروش برساند.

2018 toyota c hr spy photo 4 - اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا C-HR مدل 2018

البته این خودرو برای سفارش  ایالات متحده آمریکا با همان موتور  آسپیره ۲.۰ لیتری در دسترس خواهد بود و آن را به طور انحصاری به یک سیستم انتقالجدید از نوع CVT مجهز کند.که البته قرار است در این مدل از سیستم ۴WD بهره ببرد

 

2018 toyota c hr spy photo 2 - اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا C-HR مدل 2018

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

2018 toyota c hr spy photo 1 - اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا C-HR مدل 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.