مرسدس بنز E کلاس مدل 2017 + مشخصات

با توجه به مقدار کم استتار این خودرو به احتمال زیاد قرار است طی چند هفته آینده به طور رسمی از مرسدس بنز  E کلاس مدل ۲۰۱۷ رونمایی شود.  نیازی به گفتن نیست،مشخص است که تمام کسانی که خرید این خودرو را در سر دارند دقیقا  بدلیل ویژگی ظرفیت حمل بار بالای این خودروست.مرسدس بنز  E کلاس با فضای بار  ۲۴.۵ فوت مکعب (۶۹۵ لیتر) با صندلی های عقب و ۶۸.۸ فوت (۱۹۵۰ لیتر) هنگامی که شما صندلی ها را بخوابانید دقیقا می توانید از  آن در سطح واگن بار متوسط استفاده کنید. با این حال استفاده  از طراحی  جدید sleeker و این اندازه ابعادی بدنه سبب شده تا فضای بار این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۵ کمی کاهش یابد

2017 mercedes e class estate spy photo - مرسدس بنز  E کلاس مدل 2017  + مشخصات

فاصله بین دو محور مرسدس بنز  E کلاس  از سدان (W213) قرض گرفته شده . در این خودرو مقدار فضای قرار پیری پا برای مسافران نشسته بسیار زیاد است و می تواند در سفر های طولانی سبب  آرامشو راحتی مسافران شود.

2017 mercedes e class estate spy photo 1 - مرسدس بنز  E کلاس مدل 2017  + مشخصات

 موتورهای استفاده شده در مرسدس بنز  E کلاس مدل ۲۰۱۷ قرار است از نوع  توربودیزل ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با نام E220d باشد که می تواند ۱۹۲ اسب بخار (۱۴۳ کیلووات) و ۲۹۵ پوند فوت (۴۰۰ نیوتن متر) تولید کند این موتور قرار است از  یک گیربکس اتوماتیک نه سرعت استفاده کند که بازه بسیار خوبی از نظر سرعت و شتاب به شما می دهد علاوه بر این مصرف سوختی بسیار پایین تر به دست می دهد.

2017 mercedes e class estate spy photo 3 - مرسدس بنز  E کلاس مدل 2017  + مشخصات

قرار است این خودرو در شروع سال ۲۰۱۷ وارد بازار شود.گفته شد یک موتور سفارشی برای خریدارانی که به قدرت بیشتر نیاز دارند نیز از این خودرو در دسترس خواهد بود که از موتوری با حجم   لیتری ۴.۰ بنزین از نوع BITURBO است که دارای۸ سیلندر  با توان تولید  ۵۸۰ اسب بخار ( ۴۲۶ کیلووات) خواهد بود.

2017 mercedes e class estate spy photo 2 - مرسدس بنز  E کلاس مدل 2017  + مشخصات

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

1 نظر
  1. reza می گوید

    چقدر افتضاح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.